TLS - Break

DeletedUser

Guest
Haha Michak, wat stel jij je toch aan. Wat een frustratie jegens Break omdat je gigantisch hebt gefaald tegen ons. Het niveau van TLS neemt echt wel dramatisch slechte proporties aan. Beter besparen jullie zich de schaamte en gaan jullie gewoon op delete. Momenteel is TNO dreigender en efficiënter dan TLS. En dat meen ik.
 
Reactiescore
205
Laat me dan maar een Noob zijn, das altijd nog stukken beter dan een stabber. Want ik hoef niet een account te stabben om wat winsten te behalen.:eek:

Ik heb thunder nu inderdaad ook leeggezet. Wel met mijn eigen clears, maar dat zal ook wel een vorm van stabben zijn bij jou, gezien jij niet verder komt dan 18 clears versturen. Bedankt daarvoor nog, ik schrok echt toen er op mijn teller andere aanvallen kwamen dan alleen die van mezelf.
 

DeletedUser

Guest
"Hoe durf je Michak" :eek: Alsof jij zo'n held bent conquerking. Michak heeft wel een punt (ook al overdrijft hij). Break kan zich over niks in deze oorlog op de borst kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde de persoonlijke aanval op mij dat ik dorpenwinst maak door oneerlijk spel. dat is foutief.
 
Reactiescore
205
"Hoe durf je Michak" :eek: Alsof jij zo'n held bent conquerking. Michak heeft wel een punt (ook al overdrijft hij). Break kan zich over niks in deze oorlog op de borst kloppen.

Ga toch wieberen jij. In deze oorlog kan break zich bij alles op zijn borst kloppen op 1kl5 na. Het is werkelijk te triest voor woorden, dat jullie elke keer op de 1kl5 stab terugkomen om andere verliezen aan EQUI zijde weg te wuiven. Je hoort ons toch ook niet meer over emielieneter, die in grijze dorpjes veranderde. Niet dat we die smoes hoeven te gebruiken, want EQUI, of TLS, het maakt niet uit hoe je het noemt, speelt werkelijk niets klaar.
 

DeletedUser28445

Guest
"Hoe durf je Michak" :eek: Alsof jij zo'n held bent conquerking. Michak heeft wel een punt (ook al overdrijft hij). Break kan zich over niks in deze oorlog op de borst kloppen.

Jij kan klaarblijkelijk ook gigantisch overdrijven. Break zit TLS ook gewoon te ownen. De stabs vallen niet goed te praten en daardoor zal EQUI ook wel een motivatiebreuk gekregen hebben, maar het zijn smoesjes en slechte excuusjes als spelers dorpen verliezen nu. Het is natuurlijk een mooie vluchtweg om op elk verlies te zeggen dat het door de stab van een tijd terug was. Dan moet je gewoon toegeven en eraan toegeven, zo niet dan gewoon je waffel houden vind ik.

Edit: bloemkool heeft dezelfde mening al zie ik. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
TLS heeft dan ook niets te maken met 1KL5, dus deze oorlog is 100% zuiver. Hier komt de klasse van Break duidelijk naar boven, geen twijfel mogelijk. Vandaag alleen al wordt er een gigantische slag geslagen.
 

DeletedUser37978

Guest
TLS heeft dan ook niets te maken met 1KL5, dus deze oorlog is 100% zuiver. Hier komt de klasse van Break duidelijk naar boven, geen twijfel mogelijk. Vandaag alleen al wordt er een gigantische slag geslagen.

Klasse? Noem je het nu werkelijk klasse wat jullie laten zien? Ik denk dat 50% van de stam niet eens wat doet omdat ze er al geen zin meer in hebben. Maar als jij je graag voor de borst klopt, dat moet je zelf weten. Want de ware Break stel niet zoveel voor als wat jullie willen doen blijken.

En ow, wat heb ik gefaald. Ik heb dorpen verloren aan panda. Wat ben ik toch ook noob he :rolleyes: Laat panda dan maar een wat berichten naar jullie sturen. Dan kun je zien waarom ik die dorpen ben verloren. Er zijn zelf mensen die kunnen beamen dat ik die dorpen al een paar maand geleden had opgegeven. Dus ga nu niet uit de hoogte doen. Want alle leden uit break zijn aan te pakken. Hoe goed een speler ook wel niet is. Alleen is dat bij jullie niet duidelijk te maken. Want jullie zijn een stam met enkel en alleen maar Pro's. Want jullie hebben de grote |P| ingemaakt :eek: Dus stel je niet zo aan arbeidsman, want je mag dan leuk posten, maar je post de laatste tijd ook alleen nog maar onzin hier.
 

DeletedUser37978

Guest
Je zet je behoorlijk voor schut met je zelfspot/sarcasme.

Laat iedereen maar denken wat ze willen. Jullie denken dat jullie winsten van me hebben geboekt. Zo zien jullie het, ik zie het anders.

Als er hier al mensen zijn die uit de hoogte doen, dan zijn het de mensen van Break wel. Want jullie zijn toch zo pro? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ga toch wieberen jij. In deze oorlog kan break zich bij alles op zijn borst kloppen op 1kl5 na. Het is werkelijk te triest voor woorden, dat jullie elke keer op de 1kl5 stab terugkomen om andere verliezen aan EQUI zijde weg te wuiven. Je hoort ons toch ook niet meer over emielieneter, die in grijze dorpjes veranderde. Niet dat we die smoes hoeven te gebruiken, want EQUI, of TLS, het maakt niet uit hoe je het noemt, speelt werkelijk niets klaar.

Jij kan klaarblijkelijk ook gigantisch overdrijven. Break zit TLS ook gewoon te ownen. De stabs vallen niet goed te praten en daardoor zal EQUI ook wel een motivatiebreuk gekregen hebben, maar het zijn smoesjes en slechte excuusjes als spelers dorpen verliezen nu. Het is natuurlijk een mooie vluchtweg om op elk verlies te zeggen dat het door de stab van een tijd terug was. Dan moet je gewoon toegeven en eraan toegeven, zo niet dan gewoon je waffel houden vind ik.

Edit: bloemkool heeft dezelfde mening al zie ik. :)

Ik beweer nergens dat Break alles heeft gedaan door middel van stabben hier, ik weet niet waar jullie zo van op de kast worden gejaagd. Ik zeg alleen dat de zogenaamde "klasse" van Break in deze oorlog nergens naar boven is gekomen. Dat zegt ook wat over EQUI overigens. Dat kun je toch moeilijk ontkennen als je kijkt naar het verloop van deze oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Klasse? Noem je het nu werkelijk klasse wat jullie laten zien? Ik denk dat 50% van de stam niet eens wat doet omdat ze er al geen zin meer in hebben. Maar als jij je graag voor de borst klopt, dat moet je zelf weten. Want de ware Break stel niet zoveel voor als wat jullie willen doen blijken.

En ow, wat heb ik gefaald. Ik heb dorpen verloren aan panda. Wat ben ik toch ook noob he :rolleyes: Laat panda dan maar een wat berichten naar jullie sturen. Dan kun je zien waarom ik die dorpen ben verloren. Er zijn zelf mensen die kunnen beamen dat ik die dorpen al een paar maand geleden had opgegeven. Dus ga nu niet uit de hoogte doen. Want alle leden uit break zijn aan te pakken. Hoe goed een speler ook wel niet is. Alleen is dat bij jullie niet duidelijk te maken. Want jullie zijn een stam met enkel en alleen maar Pro's. Want jullie hebben de grote |P| ingemaakt :eek: Dus stel je niet zo aan arbeidsman, want je mag dan leuk posten, maar je post de laatste tijd ook alleen nog maar onzin hier.

Ik noem het klasse om jullie nog wat eer te geven, ik kan evengoed zeggen dat jullie schandalig falen. Nu ja, dat doen jullie ook. Ik heb nog nooit zo'n zwakke tegenstanders gehad in de 3jaar dat ik speel. Ik dacht nog dat TLS de betere spelers waren van EQUI, maar blijkbaar is met EQUI ook ineens alle kwaliteit op delete gegaan. Ik kan mezelf voor de borst kloppen, kijk maar naar de stats vs EQUI en vs TLS. Ik edel op 1 dag wat TLS niet op een maand kan edelen. Dus neen, probeer Break maar niet in diskrediet te brengen. Beter pak je eens een vv, grote held.

Leuk verhaaltje dat je de dorpen opgaf, maar daar zit juist de fout. Als je dorpen moet opofferen heb je simpelweg een fout gemaakt. Waarom stack je de overige 5 dorpen dan wel? Praat geen lulkoek Michak, je hebt nog niets getoond op deze wereld en zou beter een toontje lager zingen. Bij jou blijft het maar bij woorden, Break doet de daden wel.
 

DeletedUser

Guest
Jou respect is van ondergeschikt belang, Flos.

Respect is alles op TW Conquerking, en laat jij nou net heel erg aan mijn mening hechten. Leuk is dat.
Zo lang de spitse punt niet naar boven steekt, wil ik dat gerust voor je doen. Mocht ik je respect willen :)
Ik zou niet weten hoe dat in de praktijk zou werken, misschien gewoon twee weken niet inloggen, maar zo lang jij uit schaamte je accountje op grijs gooit ben ik tevreden hoor naabje.
Je bent gewoon noob Michak :)
Retweet. Dat je zo trots bent dat je panda een paar dagen van wat dorpjes af hield wil niet zeggen dat je een flinke prestatie hebt geleverd.
Ah, nu gaan jullie anderen zelfs al noob noemen. Maar Bloemkool, ben je niet met dat twee-tegen-een voordeel huilend weggerend na een weekje Aus&Howlin, en Conquerking, ben jij niet de vaakst geownde speler van W18? Hmm. Hier klopt iets niet. Voel het aan m'n water.
Nu ga je echt te ver. Al mijn winsten zijn op een faire manier, net als 95% van break. Hoe durf je michak:eek:
Break is bijna net zo laf als EQUI, en dat is pittig laf voor de duidelijkheid. Heb je dan niks geleerd van ons onderonsje?

Jij kan klaarblijkelijk ook gigantisch overdrijven. Break zit TLS ook gewoon te ownen. De stabs vallen niet goed te praten en daardoor zal EQUI ook wel een motivatiebreuk gekregen hebben, maar het zijn smoesjes en slechte excuusjes als spelers dorpen verliezen nu. Het is natuurlijk een mooie vluchtweg om op elk verlies te zeggen dat het door de stab van een tijd terug was. Dan moet je gewoon toegeven en eraan toegeven, zo niet dan gewoon je waffel houden vind ik.

Edit: bloemkool heeft dezelfde mening al zie ik. :)

Zo, TLS ownen, 't is wat he.

TLS heeft dan ook niets te maken met 1KL5, dus deze oorlog is 100% zuiver. Hier komt de klasse van Break duidelijk naar boven, geen twijfel mogelijk. Vandaag alleen al wordt er een gigantische slag geslagen.

Dit moet satire zijn.
 

DeletedUser

Guest
In het begin van de oorlog maakten jullie een valse start om daarna sterk terug te komen. Break heeft echter volgehouden en doordat Equi na lang aanvallen vrijwel nergens echt doorbrak gingen de hoofdjes hangen en kon break de laatste slag slaan waardoor Equi is weggespeeld. Voor het overblijfsel TLS heb ik respect maar kwalitatief is TNO nog zelfs beter.

Over het vetgedrukte stukje. Hoe durf je.

Verbazingwekkend hoe jij je hier nog voor schut aan het zetten bent. Heb enkel dit topic bijgelezen, en alleen dit al slaat me met verstomming. Je bent echt debiel als je denkt dat je precies weet hoe het er in EQUI aan toe is gegaan :D

Als Break mijn respect nog wilt krijgen zullen ze zich uit schaamte op een zwaard moeten laten vallen. Nu blijft het altijd een beetje marginaal.

Alleen al in dit topic vind ik je weer geweldig posten flos, haha, moet hardop lachen door je scherpe posts, waarin stuk voor stuk bijna alleen maar waarheid zit. Heb je gemist :)

TLS heeft dan ook niets te maken met 1KL5, dus deze oorlog is 100% zuiver. Hier komt de klasse van Break duidelijk naar boven, geen twijfel mogelijk. Vandaag alleen al wordt er een gigantische slag geslagen.

De klasse van Break tegenover een stammetje als TLS dat niet meer kwaliteit dan TNO heeft? Haal die rare praat eens uit je mond, en ga je gewoon weer gedragen als die normale Arbeitman, en niet als deze egoïstische wannabe Flos, aangezien Flos tenminste nog een reden heeft zich zo te gedragen.
 

DeletedUser28445

Guest
Ik beweer nergens dat Break alles heeft gedaan door middel van stabben hier, ik weet niet waar jullie zo van op de kast worden gejaagd. Ik zeg alleen dat de zogenaamde "klasse" van Break in deze oorlog nergens naar boven is gekomen. Dat zegt ook wat over EQUI overigens. Dat kun je toch moeilijk ontkennen als je kijkt naar het verloop van deze oorlog.

Zo komt het thans wel over.

The Rafinator zei:
Break kan zich over niks in deze oorlog op de borst kloppen.

Daarom moet ik je even attenderen dat het niet het geval is. Verder is er van klasse weinig sprake meer in deze fase, daar ben ik het zeer zeker mee eens. Een eindoorlog is meestal minder spectaculair dan in een vroeger stadium. Spelers stoppen en gaan naar nieuwe werelden terwijl de kern doorspeelt.

Zo, TLS ownen, 't is wat he.

Ja, dat is een gegeven feit. Ik doel ook niet op het niveau, maar wel op de excuusjes die mensen maken na dorpenverlies.
 

DeletedUser

Guest
Doel je op mij? Ik hoef me niet te excuseren hoor. Ik heb het niet over eindoorlogen maar over deze oorlog specifiek. Maar dat wist je al, mag ik hopen.
 

DeletedUser

Guest
Daarom moet ik je even attenderen dat het niet het geval is. Verder is er van klasse weinig sprake meer in deze fase, daar ben ik het zeer zeker mee eens. Een eindoorlog is meestal minder spectaculair dan in een vroeger stadium. Spelers stoppen en gaan naar nieuwe werelden terwijl de kern doorspeelt.

Terwijl de kern door blijft spelen? Ik hoop dat je doorhebt dat er in EQUI, op het laatste moment van hun bestaan, meer nieuwelingen dan spelers van het uiterste begin zaten? Dat de kern door blijft spelen, is pure onzin. Juist zo'n eindstrijd lijkt verleidelijk voor spelers van andere werelden om naar deze wereld te komen, puur omdat ze dan kunnen zeggen een wereld gewonnen te hebben.

Dat spelers zoals jij die gestopt waren, terugkomen, is ook al zo zielig. Ah kijk, mijn oude stam is aan het winnen net voor het einde van de wereld, laat ik snel terugkomen en de eer opstrijken, terwijl ik ze even daarvoor in de steek heb gelaten.
 

DeletedUser

Guest
Weer een leugen. D heeft een tijd niet gespeeld wegens verschillende oorzaken. Dit was bij ons bekend en ik heb hem van de zomer zelf teruggevraagd.
 

DeletedUser69389

Guest
Voormalige EQUI'ers hou alstublieft op met het gejank van de laatste tijd. Ik heb dit forum intensief gevolgd en ik hoor alleen maar gejank.

Ja 1KL5 is gestabt, maar dan had EQUI ook zijn rug moeten rechten en dat als motivatie gebruiken. Sommigen hebben het wel getracht, maar als de rest er dan op blijft hameren dan bereik je niets. Nu zijn er een paar weken terug een aantal accounts samen verder gegaan in een nieuwe stam en is de rest op delete gegaan. Maar het helpt geen ene donder. Jullie blijven in het verleden hangen en met alle gevolgen van dien.

Jullie kunnen Break wel nu de schuld weer geven. Maar met de resultaten zoals die nu worden geboekt tegen TLS daar is niets op af te dingen en heeft niets, maar dan ook niets met de stab op 1kl5 te maken, maar eerder met het falen van bepaalde spelers.

Ik hoop dat al dat geëmmer nu is een keer ophoud en dat deze wereld waardig kan afsluiten. En als Break dat dan blijkt te zijn dan is dat zo. Hetzelfde geldt dat als TLS dat alsnog wordt.
 
Bovenaan