TLS - Break

DeletedUser

Guest
Je vond de oorlog van redelijk tot hoog niveau en je acht jezelf beter dan iedereen uit EQUI(meen ik)? Goh, dan is mijn God-complex toch nog gerechtvaardigd blijkbaar, om over Aus nog maar te zwijgen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is mijn mening. Wie ben jij om dat te weerleggen terwijl je al lang op wereld 18 gestopt bent? En Aus is een trapje hoger dan mij ja.
 

DeletedUser28445

Guest
Je vond de oorlog van redelijk tot hoog niveau en je acht jezelf beter dan iedereen uit EQUI(meen ik)? Goh, dan is mijn God-complex toch nog gerechtvaardigd blijkbaar, om over Aus nog maar te zwijgen.

Zoveel stelde EQUI laatste tijd niet voor hoor. Ze werden/worden ingemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is mijn mening. Wie ben jij om dat te weerleggen terwijl je al lang op wereld 18 gestopt bent? En Aus is een trapje hoger dan mij ja.

Ik ken EQUI en Break en heb jou hoogstpersoonlijk nog eens ingemaakt dus dat kan ik prima weerleggen inderdaad. Een trapje hoger, hmm, nee, meer een dozijn trapjes hoger.
Zoveel stelde EQUI laatste tijd niet voor hoor. Ze werden/worden ingemaakt.
Ongetwijfeld maar dat neemt niet weg dat de oorlog van een onthutsend laag niveau is en was, omdat de stammen van een onthutsend laag niveau zijn.
 

DeletedUser28445

Guest
Ik ken EQUI en Break en heb jou hoogstpersoonlijk nog eens ingemaakt dus dat kan ik prima weerleggen inderdaad. Een trapje hoger, hmm, nee, meer een dozijn trapjes hoger.

Ongetwijfeld maar dat neemt niet weg dat de oorlog van een onthutsend laag niveau is en was, omdat de stammen van een onthutsend laag niveau zijn.

Het is niet voor niets grotendeels al gespeeld, ja. Daar kan ik je wel gelijk in geven. Hoe laag het niveau ook kan zijn, ook in dit stadium moet je met de stam over die finish lijn heen. Het spreekt natuurlijk wel voor zich dat stammen minder kaliber hebben dan voorheen. De beste en actiefste jaren van W18 zijn al geweest.
 

DeletedUser37978

Guest
Ten eerste: Equi is opgedoekt door interne problemen
zeg jij. daar zit zeker een kern van waarheid in. bedoel als je 7 mensen als leider aanstelt en je hebt een paar lastige figuren in de stam zoals king ringo dan krijg je geheid problemen.

Echter is een deel van de problemem ook veroorzaakt door de onmacht van equi. ga niet het verhaal 1kl5 als excuus gebruiken. kort samengevat hadden jullie een redelijke compensatie kunnen krijgen voor het foute toedoen van break. onze schuld ja. Echter heeft equi dit afgeslagen waardoor het vlaggenschip 1kl5/hctb ten onder is gegaan. punt. Break heeft 2 accounts gehad waar gestabbed is.

In het begin van de oorlog maakten jullie een valse start om daarna sterk terug te komen. Break heeft echter volgehouden en doordat Equi na lang aanvallen vrijwel nergens echt doorbrak gingen de hoofdjes hangen en kon break de laatste slag slaan waardoor Equi is weggespeeld. Voor het overblijfsel TLS heb ik respect maar kwalitatief is TNO nog zelfs beter.

Over het vetgedrukte stukje. Hoe durf je.

Je loopt hier zoals je de laatste tijd veel doet, een hoop onzin te verkondigen. Als je niet weet hoe het er binnen EQUI aan toe ging, dan moet je er ook niet over proberen te praten. Want je zit er zoals gewoonlijk weer helemaal naast.

Jij begint nu over het account 1KL5/hctb, niet ik. Dus wie haalt hier nu dat onderwerp aan? Maar dit is van jullie inderdaad een minne streek geweest. En dan durf je ook nog te zeggen dat jullie een compensatie met ons wouden aangaan? Dat wat jullie voorstelden was wel zo bedroevend en ziek, dat je op zulke dingen niet eens kunt ingaan. Er is vanaf jullie kant dan ook echt niets gedaan om dit tot een nette manier te gaan oplossen. En dan die bloemkool gewoon lekker laten doorspelen :eek: Dit laat enkel maar blijken dat jullie het op een manier als deze wel goed vinden.

Wij maakten een valse start? Durf je dat wel eens te zeggen? Want wij zijn zeker niet de mensen geweest die hier aan een valse start zijn begonnen. Want Break heeft al vanaf dag 1 zich niet aan de afspraken gehouden. Dus ga jezelf nu niet voor schut zetten door dit hier te gaan posten.

Wat een durf he :eek: Maar ik sta zeker achter mijn woorden.

Noob, welk account zit je weer? Met wie heb je front?:D

Noob? Hmm, ja zegt de ene Noob tegen de andere, ''He op welk account speel je?''

Wat ook een super matige niveau laat je hier weer zien. Geef mij een paar uur op een dag tijd om TW te spelen, dan zul je zien dat je geen enkel dorp weet te pakken. Dus laat me niet lachen aub.
 

DeletedUser

Guest
valse start in de zin van dorpen verliezen zucht.....laat maar michak.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet voor niets grotendeels al gespeeld, ja. Daar kan ik je wel gelijk in geven. Hoe laag het niveau ook kan zijn, ook in dit stadium moet je met de stam over die finish lijn heen. Het spreekt natuurlijk wel voor zich dat stammen minder kaliber hebben dan voorheen. De beste en actiefste jaren van W18 zijn al geweest.
Als Break mijn respect nog wilt krijgen zullen ze zich uit schaamte op een zwaard moeten laten vallen. Nu blijft het altijd een beetje marginaal.
 

DeletedUser37978

Guest
valse start in de zin van dorpen verliezen zucht.....laat maar michak.

Natuurlijk ga je er nu mee aankomen van laat maar. Als jij je zinnen niet goed kunt verwoorden/neerzetten, dan kun je verwachten dat, dat ''verkeerd'' word opgenomen. Maar ik denk nu eerder dat je, je eigen woorden aan het verdraaien bent. Maar ga je gang maar. Er zijn genoeg die wel weten hoe het verhaal in elkaar steekt.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het erover dat jij mijn stukje van valse start volledig verkeerd interpreteerde.
 

DeletedUser37978

Guest
Ik had het erover dat jij mijn stukje van valse start volledig verkeerd interpreteerde.

Je moet gewoon je woorden beter formuleren. Dan komen er ook geen misverstanden van. Dus het is niet mijn fout dat ik het verkeerd interpreteer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Noob? Hmm, ja zegt de ene Noob tegen de andere, ''He op welk account speel je?''

Wat ook een super matige niveau laat je hier weer zien. Geef mij een paar uur op een dag tijd om TW te spelen, dan zul je zien dat je geen enkel dorp weet te pakken. Dus laat me niet lachen aub.

Zelfs nadat je o zo machtige EQUI gevallen is behoudt jij je ego. Ookal heb je nog niks bewezen hiero..

Michak, het draait niet om de dorpen pakken als je alles +50k volstacked he lieverd:)
 

DeletedUser37978

Guest
Zelfs nadat je o zo machtige EQUI gevallen is behoudt jij je ego. Ookal heb je nog niks bewezen hiero..

Michak, het draait niet om de dorpen pakken als je alles +50k volstacked he lieverd:)

Laat mij maar niets bewezen hebben. Mij hoor je niet zeggen dat ik goed ben. Ik zeg je alleen dat ik maar een paar uur per dag tijd hoef te hebben. Dan pak je geen dorp van me. En dat heeft panda ook wel gezien toen ik nog wel tijd had voor TW. Maar ik weet dus nu ook op welk noob account jij speelt. Ook weer duidelijk ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Oja? Tell the world, waar speel ik. Aangezien ik echt net weer speel, echt net.
 
Reactiescore
205
Laat mij maar niets bewezen hebben. Mij hoor je niet zeggen dat ik goed ben. Ik zeg je alleen dat ik maar een paar uur per dag tijd hoef te hebben. Dan pak je geen dorp van me. En dat heeft panda ook wel gezien toen ik nog wel tijd had voor TW. Maar ik weet dus nu ook op welk noob account jij speelt. Ook weer duidelijk ;)

Je bent gewoon noob Michak :)
 

DeletedUser37978

Guest
Je bent gewoon noob Michak :)

Laat me dan maar een Noob zijn, das altijd nog stukken beter dan een stabber. Want ik hoef niet een account te stabben om wat winsten te behalen.:eek:

Retweet. Dat je zo trots bent dat je panda een paar dagen van wat dorpjes af hield wil niet zeggen dat je een flinke prestatie hebt geleverd.

Trots? Dat jullie mijn kunnen niet kennen is niet mijn probleem. Jij denkt dat je hier alles al hebt bewezen, maar niets is gewoon minder waar. Want een Noob als jou kan enkel maar winsten boeken al ze het op een vuile manier voor elkaar krijgen. En zo is het bij 2/3 derde van Break. Went elke vuile en smerige actie van jullie word toch goedgekeurd door de leden van Break.

Dus ga maar niet al te trost zijn op je stammetje.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu ga je echt te ver. Al mijn winsten zijn op een faire manier, net als 95% van break. Hoe durf je michak:eek:
 
Bovenaan