TLS - Break

Reactiescore
205
Beetje onsamenhangend verhaal wat ook deels niet klopt want als niemand in break mij in hun stam wil hebben hoe kan het dan dat ik sinds vandaag al co ben op een account in break:p

en nee je komt er nooit achter waar ik zit want ik heb afgesproken dat alleen de hoofdspelers pm beantwoord om geen argwaan te wekken door ander taalgebruik in pm

Hehe, gezellig. Kan je mijn vv doen?
 

DeletedUser37978

Guest
Wat ook allemaal weer een sneue vertoningen hier. Eerst willen jullie dat King Ringo op delete gaat. En jullie hem de domste/slechtste speler van W18 vinden. Nu is hij op grijs, en dan ineens krijgt hij wel respect? Wat voor sneue figuren zitten hier wel niet zeg.

W18 is gewoon een van de slechtste werelden geworden in de laatste jaar. Wat altijd leuk had kunnen zijn, is nu iets waar je met tijden gewoon met tegenzin heen gaat. Dus zou me echt niets verbazen dat er straks nog meer BB dorpen bij gaan komen. En zoals ik uit sommige verhalen kan opmaken, vind Break het alleen maar leuker om ipv de vijand te edelen, BB dorpen te pakken.

En zoals hier telkens word gezegd, jullie willen hoge en goede P&P? Nou begin dan eerst bij jezelf, en ga dan tegen een ander zeggen dat ze betere P&P gaan plaatsten. Want er is hier eigenlijk helemaal niemand meer die normaal weet te doen.

W18 is enkel nog maar een uurtje opvulling van de dag. Want dat is wat velen hier nog doen. Want een oorlog voeren met de spelers die er nu nog zijn op W18, is hetzelfde als de nieuwelingen op de laatste werelden. Het niveau is ver beneden pijl geraakt.

(en ja, ik verlies dorpen aan Break) :eek: Voordat jullie daar weer over beginnen ;) Maar Lutje panda weet wel waarom ik er niets aan doe :)
 

DeletedUser

Guest
Eerste paragraaf is gewoon onzin, je veralgemeent de mening van 1 persoon naar volledig Break. Iedereen heeft zijn eigen mening over King Ringo en ik ben er vrij zeker van dat ook iedereen in Break respect heeft voor Ringo, dat zou toch moeten.

W18 is een hele mooie wereld die een rijke historie heeft en enorm veel kwaliteit heeft gekend. Het is niet omdat jij er met tegenzin op inlogt, dat iedereen dat doet. Alweer zo'n gekke veralgemening. Maar ik begrijp het wel hoor, als je wordt overklast door Break, is inloggen waarschijnlijk angstaanjagend ;). Natuurlijk zijn we blij dat accounts de handdoek in de ring gooien, hoe sneller Break deze wereld wint, hoe beter. De laatste tijd was de oorlog tegen EQUI hetzelfde als barbaren edelen, grof gezegd dan.

Voor P&P moet je hier echt niet meer zijn, eigenlijk op de gehele server is het niveau van P&P drastisch gedaald. Als w18 zo'n sleur is, waarom speel je er dan nog? Nu ja, toch respect voor de motivatie van TLS.
 

DeletedUser37978

Guest
Wil je nu gaan zeggen dat ik bang ben voor Break?:eek: Je werkt nu echt op mijn lachspieren. Want ben je toch ook een vreemde vogel.

Ik heb stinky panda ook al verteld waarom ik niets doe tegen zijn aanvallen. En dat jij dan gelijk denkt dat ik bang ben voor het zogenaamde hoog niveau van Break, dan heb je het mis. Als die aanvallen 3 a 4 weken eerder geweest waren, dan had er nog geen dorp van Break geweest. Ik weet echt wel hoe ik mijn dorpen moet behouden. Dus denk nu aub niet dat je weet wie ik ben, en of ik het spelletje begrijp ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik sprak in het algemeen over EQUI, dat ik het begrijp dat inloggen echt niet leuk is als je tegenover Break staat. Geen enkel probleem hoor ;).

Het blijft dan ook jouw fout dat daar dorpen kunnen worden overgenomen, hoe je het draait of keert. Er zal vast wel een uitleg zijn, maar er bestaat iets als VV ;). Dus neen, je dorpenverlies valt echt niet goed te praten.
 

DeletedUser

Guest
Ik sprak in het algemeen over EQUI, dat ik het begrijp dat inloggen echt niet leuk is als je tegenover Break staat. Geen enkel probleem hoor ;).

Het blijft dan ook jouw fout dat daar dorpen kunnen worden overgenomen, hoe je het draait of keert. Er zal vast wel een uitleg zijn, maar er bestaat iets als VV ;). Dus neen, je dorpenverlies valt echt niet goed te praten.

Even over het eerste deel, je zet hier totaal de verkeerde oorzaak neer.
Tegenover Break staan was namelijk vooralsnog voor mij zeker niet angstaanjagend en ik verwacht ook niet dat dat het in de toekomst gaat worden. Heb als frontspeler in totaal misschien wel al 5 aanvallen gehad van Break. :eek:
Nee, de oorzaak dat inloggen op W18 met tegenzin gebeurt, is juist de rijke historie van W18.

En dan het tweede deel, Lutje is niet verplicht VV af te geven, of om te verdedigen.
Zeker niet als je bekijkt dat hij er juist voor gekozen heeft om die dorpen op te geven.
Maakt dat hem meteen noob?
Laat maar, ik weet het antwoord al, als het aan Break ligt, is iedereen behalve Break noob...
 

DeletedUser

Guest
Even over het eerste deel, je zet hier totaal de verkeerde oorzaak neer.
Tegenover Break staan was namelijk vooralsnog voor mij zeker niet angstaanjagend en ik verwacht ook niet dat dat het in de toekomst gaat worden. Heb als frontspeler in totaal misschien wel al 5 aanvallen gehad van Break. :eek:
Nee, de oorzaak dat inloggen op W18 met tegenzin gebeurt, is juist de rijke historie van W18.

En dan het tweede deel, Lutje is niet verplicht VV af te geven, of om te verdedigen.
Zeker niet als je bekijkt dat hij er juist voor gekozen heeft om die dorpen op te geven.
Maakt dat hem meteen noob?
Laat maar, ik weet het antwoord al, als het aan Break ligt, is iedereen behalve Break noob...

Als je even vertelt welk account je speelt kan ik wel zorgen voor wat actie :). Vertel me even, zou je ook met tegenzin inloggen als EQUI nu rang 1 stond en Break aan het wegspelen was? Ik denk het niet. Dus Break is sowieso een oorzaak waarom er niet met plezier ingelogd wordt.

Ik weet dat hij dat cluster opgeeft, maar dat is nu juist het probleem. Het feit dat je een cluster moet opgeven wilt zeggen dat je een fout hebt gemaakt.
 

DeletedUser53416

Guest
Als je even vertelt welk account je speelt kan ik wel zorgen voor wat actie :). Vertel me even, zou je ook met tegenzin inloggen als EQUI nu rang 1 stond en Break aan het wegspelen was? Ik denk het niet. Dus Break is sowieso een oorzaak waarom er niet met plezier ingelogd wordt.

Ik weet dat hij dat cluster opgeeft, maar dat is nu juist het probleem. Het feit dat je een cluster moet opgeven wilt zeggen dat je een fout hebt gemaakt.

Dat laatste ga ik tegenspreken. Lutje heeft geen fout gemaak omdat hij het moet opgeven, hij moet het opgeven omdat er andere spelers fouten hebben gemaakt of kansen hebben laten liggen.
 

DeletedUser37978

Guest
Als je even vertelt welk account je speelt kan ik wel zorgen voor wat actie :). Vertel me even, zou je ook met tegenzin inloggen als EQUI nu rang 1 stond en Break aan het wegspelen was? Ik denk het niet. Dus Break is sowieso een oorzaak waarom er niet met plezier ingelogd wordt.

Ik weet dat hij dat cluster opgeeft, maar dat is nu juist het probleem. Het feit dat je een cluster moet opgeven wilt zeggen dat je een fout hebt gemaakt.

Ik heb daar zeker geen fouten gemaakt. Ik heb het hier dan ook al wel een keer gezegd. Want de bedoeling was, dat er meer leden van EQUI zouden komen. Op den duur is er dan ook iemand bij gekomen, en ja, die dorpen waren sneller verdwenen dan dat hij ze had overgenomen. Als hij er nog had gelegen, en nog iemand daar boven, dan had ik die cluster niet op hoeven geven. Want tot vorige week, heb ik altijd een voorsprong gehad op Break. Maar we zullen zien of ik deze achterstand weer ga rechttrekken. Want dorpen pakken van Break is gelijk aan BB dorpen pakken. Kost ook 2 clears en een edel. Dus daar zit het hem niet in.

Dat laatste ga ik tegenspreken. Lutje heeft geen fout gemaak omdat hij het moet opgeven, hij moet het opgeven omdat er andere spelers fouten hebben gemaakt of kansen hebben laten liggen.

Jij weet wel hoe het allemaal in elkaar steekt. Maar niet iedereen. Maar bedankt voor je hulp maat ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb daar zeker geen fouten gemaakt. Ik heb het hier dan ook al wel een keer gezegd. Want de bedoeling was, dat er meer leden van EQUI zouden komen. Op den duur is er dan ook iemand bij gekomen, en ja, die dorpen waren sneller verdwenen dan dat hij ze had overgenomen. Als hij er nog had gelegen, en nog iemand daar boven, dan had ik die cluster niet op hoeven geven. Want tot vorige week, heb ik altijd een voorsprong gehad op Break. Maar we zullen zien of ik deze achterstand weer ga rechttrekken. Want dorpen pakken van Break is gelijk aan BB dorpen pakken. Kost ook 2 clears en een edel. Dus daar zit het hem niet in.



Jij weet wel hoe het allemaal in elkaar steekt. Maar niet iedereen. Maar bedankt voor je hulp maat ;)

Dat is dan hoe jij het ziet, ik ben van mening dat je gefaald hebt met dat cluster. Maakt niet uit dat er nog andere leden moesten liggen. Defence is er toch genoeg in EQUI, dus er kon wel meer met gedaan zijn ;).
 
Reactiescore
205
Opgegeven of niet. Zelfs dan, kun je nog zat tegenstand geven.
Verder Michak, stoere woorden hoor. Blijkt alleen dat jij nog niet eens bb's kan edelen als dat voor jou hetzelfde is als break edelen. Gezien je maar liefst 3 dorpen voor stond tegen break. Poehpoeh.

En gioc4tor3, geen aanvallen gehad? Vertel maar eens wie je bent dan, of bang dat je teller hoger komt dan 5 aanvalletjes?
 

DeletedUser53416

Guest
Opgegeven of niet. Zelfs dan, kun je nog zat tegenstand geven.
Verder Michak, stoere woorden hoor. Blijkt alleen dat jij nog niet eens bb's kan edelen als dat voor jou hetzelfde is als break edelen. Gezien je maar liefst 3 dorpen voor stond tegen break. Poehpoeh.

En gioc4tor3, geen aanvallen gehad? Vertel maar eens wie je bent dan, of bang dat je teller hoger komt dan 5 aanvalletjes?

Tot mijn grote verbazing: +1
 

DeletedUser

Guest
Opgegeven of niet. Zelfs dan, kun je nog zat tegenstand geven.
Verder Michak, stoere woorden hoor. Blijkt alleen dat jij nog niet eens bb's kan edelen als dat voor jou hetzelfde is als break edelen. Gezien je maar liefst 3 dorpen voor stond tegen break. Poehpoeh.

En gioc4tor3, geen aanvallen gehad? Vertel maar eens wie je bent dan, of bang dat je teller hoger komt dan 5 aanvalletjes?

Zeker niet, heb wel eens voor meer aanvallen gestaan. ;)
ik wil alleen nog wel ff van mijn vakantie genieten. :p
 
Reactiescore
205
Zeker niet, heb wel eens voor meer aanvallen gestaan. ;)
ik wil alleen nog wel ff van mijn vakantie genieten. :p

Heb jij voor meer aanvallen gestaan dan 5? So heij, grote jongen.
Je komt hier een grote mond hebben op het AF, maar je wilt niet zeggen wie je bent. Als je bang bent IG aanvallen te krijgen, houd je dan ook maar stil op het AF, want daar heb je dan niks te zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan hoe jij het ziet, ik ben van mening dat je gefaald hebt met dat cluster. Maakt niet uit dat er nog andere leden moesten liggen. Defence is er toch genoeg in EQUI, dus er kon wel meer met gedaan zijn ;).

Defence was er met bakken, maar niet beschikbaar.
Weet niet waar al die def was maar lutje heeft zeker meermaals stack aangevraagt voor dat cluster en heeft die niet gekregen, hij kan er dus helemaal niks aan doen dat het daar niet stacked stond.
 

DeletedUser

Guest
Heb jij voor meer aanvallen gestaan dan 5? So heij, grote jongen.
Je komt hier een grote mond hebben op het AF, maar je wilt niet zeggen wie je bent. Als je bang bent IG aanvallen te krijgen, houd je dan ook maar stil op het AF, want daar heb je dan niks te zoeken.

Ja, wel zo'n 5 maal 660.
Maar dan nog, ik heb nu eens vrije tijd, dus dan heb ik geen zin om 24/7 op tw te zitten om wat onzinnige incommings te verwerken...
Zeker niet met dit weer.
Daarnaast ben ik niet bang om incommings te krijgen, dat maken jullie ervan.
 

DeletedUser37978

Guest
Dat is dan hoe jij het ziet, ik ben van mening dat je gefaald hebt met dat cluster. Maakt niet uit dat er nog andere leden moesten liggen. Defence is er toch genoeg in EQUI, dus er kon wel meer met gedaan zijn ;).

Ik heb totaal op mijn eigen def gedraaid. En aangezien ik een offensieve speler ben, heb ik niet de luxe zoals Break om al mijn dorpen te stacken. Dus jij mag van mening zijn dat ik heb gefaald, maar ik weet dat het niet het geval is. En daarbij komt ook nog dat bij mij mijn werk belangrijker is dan een spelletje. En dat is iets waar ik bij jullie mijn bedenkingen over krijg. Want bij jullie staat TW blijkbaar hoog. Dus het is maar net waar je je prioriteiten legt.

En ik snap daarentegen ook niet dat je mij blijft vergelijken met EQUI. Kijk voortaan wat vaker op de kaart, dan had je kunnen zien dat ik al een tijd uit EQUI ben. Niet iedereen hoeft te stacken zoals Break doet :eek:

Opgegeven of niet. Zelfs dan, kun je nog zat tegenstand geven.
Verder Michak, stoere woorden hoor. Blijkt alleen dat jij nog niet eens bb's kan edelen als dat voor jou hetzelfde is als break edelen. Gezien je maar liefst 3 dorpen voor stond tegen break. Poehpoeh.

En gioc4tor3, geen aanvallen gehad? Vertel maar eens wie je bent dan, of bang dat je teller hoger komt dan 5 aanvalletjes?

Stoere woorden? Ik vertel enkel de waarheid. Dat jij dat dan ziet als stoere woorden, dat is dan geheel jouw probleem. Ik ken mijn kunnen. Dat jullie dat niet weten is dan jammer. En ehh, ik stond wel even een paar dorpen meer voor op jullie hoor :eek: ( o wacht, nu doe ik weer stoer zeker ):cool:

Jij kunt helaas alleen maar dorpen edelen door iemand een account te laten leeg zetten. Dus dit alles zegt meer over jou als persoon dan over mij. Laat mij me stoere woorden dan maar hebben. Ik kan met trots zeggen dat ik niets op mijn geweten heb. Wat voor jou helaas niet het geval is. Ik zal binnenkort wel eens kijken of ik ergens een nieuw frontje kan maken. Dan wil ik wel eens zien hoe jullie bij Break gaan lopen stacken. Ik durf het alleen wel aan om met minimale stacks te gaan spelen. Jij ook? :rolleyes:
 
Bovenaan