Stelling van de dag

DeletedUser

Guest
Hij doelde denk ik op modus die geen def sturen maar farmen met hun def. Tenminste dat zeggen we voor de grap, zal wel niet zo zijn.

Ook al vind ik het wel raar dat antoe me 500 incommings bezorgd en toch weer 250 mil farmt, dus misschien zit er wel iets van de waarheid in deze stelling.

De stelling die detoost gaf bedoelde ik hiermee ;)

Bedoel er voornamelijk mee dat het lijkt alsof je daar altijd op jezelf aangewezen bent bij aanvallen van de vijand. Als je dan even een dagje niet oplet/online komt ben je direct de lul :p

Tenminste, ik dacht dat ik dat bedoelde, ti's al een tijdje terug dat ik het postte LOL!

Ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. De dorpen liggen ver uit elkaar door de vele bb dorpen ertussen, dus def schuiven zal ook niet makkelijk gaan als je te laat online komt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je niet met def kunnen farmen.....

Gebeurt bij mij ook.

Ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. De dorpen liggen ver uit elkaar door de vele bb dorpen ertussen, dus def schuiven zal ook niet makkelijk gaan als je te laat online komt.

Klopt
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je niet met def kunnen farmen.....

Gebeurt bij mij ook.

Ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. De dorpen liggen ver uit elkaar door de vele bb dorpen ertussen, dus def schuiven zal ook niet makkelijk gaan als je te laat online komt.

Klopt


Tuurlijk kun je met defens farmen. Maar als je moet kiezen, je stamgenoot helpen met defens sturen en zo zijn dorpen redden of farmen dat je zelf groter kan worden, dan lijkt me toch dat je voor je stamgenoot kiest. Als iemand dan 250mil farmt (terwijl zijn clears stuk gelopen zijn), dan kun je je afvragen waarom help je je stamgenoot niet.
 

DeletedUser23778

Guest
Ligt in de situatie waarin je account/stam zich verkeerd. Het is nogal zuur als een stamgenoot onder aanval ligt en iedereen aan komt zetten met "sorry farms lopen net, ik kijk morgen wel want dan zijn ze terug"..
 

DeletedUser69459

Guest
Toch wel erg hoe hard de mensen hier oordelen over situaties waarvan ze niets weten...

Hij zal heus niet alleen farmen met zijn defence.
 

DeletedUser55041

Guest
Dat wordt ook niet gezegd. Er wordt gezegd dat hij niet alleen farmd met zijn defence maar wel met al zijn defence :D
 

DeletedUser69459

Guest
Je kan beter te veel farmen als te weinig ^^ Ik vind het persoonlijk tijdverdrijf maar ieder zijn keus :)
 

DeletedUser55041

Guest
Dat ben ik ook met je eens over dat farmen. Alleen ging daar de stelling niet over en jouw reactie;)
 

DeletedUser69459

Guest
tuurlijk wel. jullie zeggen toch dat antoe te veel farmt en zijn stamgenoten niet helpt?
 

DeletedUser55041

Guest
Hij mag van mij zoveel farmen als hij wilt. Alleen vind ik het cru dat als je stamgenoot onder zwaar vuur ligt je dan gaat farmen met je deff zodat je geen os kan sturen. Ik denk dat ik in mijn volste recht sta om dat raar te vinden. En ik ben denk ik niet de enige die dat vind;)
 

DeletedUser69459

Guest
Zie dan naar mijn eerste reactie. Hoe weten jullie nu dat hij geen os heeft gestuurd? Je moet toch niet al je os sturen als een stamgenoot onder vuur ligt? Drm zit je toch in een stam zodat iedereen kan sturen...
 

DeletedUser55041

Guest
Als wij nog steeds dorpen kunnen edelen betekend dat dat er nog geen def genoeg staat. Dus vindt ik dat hij meer kan en mag doen. Maar dit is mijn mening he. No offence.

En je hoeft ook niet al je def te sturen, zolang er maak goed gecommuniceerd en overlegd wordt. Kijk maar naar onze def actie van Mickd;)
 

DeletedUser69459

Guest
Andere stammen buiten Tnw boeien me niet dus ik kijk niet naar hun stats :p

Maar het is logisch bij een massa dat je dorpen edelt anders is het vrij nutteloos.
 

DeletedUser69459

Guest
En mag ik eigenlijk eens vragen wrm jullie je constant met andere stammen bemoeien?...
Ik zou eens iets moeten speculeren over Fear! of Team! en ik word al direct de grond in geboord.
Jullie doen dit nu weer over Modus maar op jullie word niks gezegd gwn omdat jullie het forum in je broekzak hebben.
Voor elke reactie van ons staan er 5 man ofzo klaar om te antwoorden.
Wedden dat ik hier weer commentaar op ga krijgen? :p
 

DeletedUser

Guest
En mag ik eigenlijk eens vragen wrm jullie je constant met andere stammen bemoeien?...
Ik zou eens iets moeten speculeren over Fear! of Team! en ik word al direct de grond in geboord.
Jullie doen dit nu weer over Modus maar op jullie word niks gezegd gwn omdat jullie het forum in je broekzak hebben.
Voor elke reactie van ons staan er 5 man ofzo klaar om te antwoorden.
Wedden dat ik hier weer commentaar op ga krijgen? :p

Omdat je erom vraagt ;)

Wij geven alleen onze mening over wat wij van bepaalde zaken vinden. Blijkbaar zijn de buitenstaanders het vaker met ons eens dat met anderen en staan ze daarom achter ons. Anders zou ik het ook niet weten. Ik heb nog nooit iemand verteld dat ze achter mijn woorden moeten staan en dat ga ik ook niet doen :p
 

DeletedUser32599

Guest
En mag ik eigenlijk eens vragen wrm jullie je constant met andere stammen bemoeien?...
Ik zou eens iets moeten speculeren over Fear! of Team! en ik word al direct de grond in geboord.
Jullie doen dit nu weer over Modus maar op jullie word niks gezegd gwn omdat jullie het forum in je broekzak hebben.
Voor elke reactie van ons staan er 5 man ofzo klaar om te antwoorden.
Wedden dat ik hier weer commentaar op ga krijgen? :p

Is altijd al zo geweest Peeta ;)
Eigenlijk antwoord ik hier alleen nog omdat ik mij kreupel lach met Fear! hun pasklare antwoorden altijd :)

Nu ja, laat ze maar doen, ze kennen niet eens de werkelijkheid :D
 

DeletedUser

Guest
Is altijd al zo geweest Peeta ;)
Eigenlijk antwoord ik hier alleen nog omdat ik mij kreupel lach met Fear! hun pasklare antwoorden altijd :)

Nu ja, laat ze maar doen, ze kennen niet eens de werkelijkheid :D


De werkelijkheid is dat GON massa's dorpen verliest en dat jullie aanval op MickD niets heeft opgeleverd:p
 

DeletedUser23778

Guest
Antoe was jij het niet die keer op keer rover van de dag haalde toen noord-Modus zware klappen kreeg enkele maanden geleden?
 

DeletedUser32599

Guest
Nogmaals, ik speel niet op Antoe.
Second, zal mijn handtekening aanpassen...

Zo, nu eindelijk van dat stomme gezeik af...
Check maar, je zal wel veel OS van mij zien staan :D

En da maakt ni uit hé, Fear! blijft alsmaar doorzeiken over Modus maar vergeet soms het handje eens boven hun eigen hoofd te leggen...
 

DeletedUser23778

Guest
Ik doelde ook op "vroeger", het bewijs lag voorhanden en dat heeft een aantal stamleden de kop gekost waardoor Fear er zo makkelijk doorheen kwam. De situatie van nu zou ongetwijfeld veranderd kunnen zijn natuurlijk. En inderdaad wel handig die handtekening wijziging, en succes met je fusie. ;) (Die waarschijnlijk nog een jaar duurt?)
 
Bovenaan