Modus vs Fear

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum
Reactiescore
81
Heel wat clears gekost? Denk dat er nog niet eens 10 procent van onze clears doodgelopen zijn ^^ Goed gedefd op begin? Niks werd gedodged :p Veel treinen liepen dood op gerecruteerde troepen omdat TF niet genoeg troepen bij de edels had.. Niet omdat GON zo geniaal defde..

Hij heeft het niet over deze massa van dit weekend. Maar over eerder na de standhouding van de eerste massa paar week geleden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hij heeft het niet over deze massa van dit weekend. Maar over eerder na de standhouding van de eerste massa paar week geleden.

ik heb het over het algemeen... de enigste manier waarbij hij clears gemold heeft is omdat hij niet dodged ;) hij heeft enkele dorpen gestackt gehad (en dan kwam de meeste def nog van carpe :p) voor de rest zeer weinig clears gemold geweest. Kan je navragen bij spelers zoals begaaiers billekoek (loopt nu wel op stacks ^^) MickD Mlicka SMW vorteks etc..
 

DeletedUser32599

Guest
och god... ons illegaal farmerke komt eens zeggen dat wij illegale tools gebruiken... als jij wat meer clears of def zou sturen zou je weten dat er een ingame aanvalsplanner bestaat waarmee je veel sneller clears kan sturen tegenwoordig xD Maar als je alleen maar farmt met je tooltje kan je dat idd niet weten eh

Ga verder farmen want je reacties zijn toch leugens ^^

Ik vroeg mij al af wanneer er iemand van Fear! met die zever weer aankwam :)
Lol :)
 
Reactiescore
81
ik heb het over het algemeen... de enigste manier waarbij hij clears gemold heeft is omdat hij niet dodged ;) hij heeft enkele dorpen gestackt gehad (en dan kwam de meeste def nog van carpe :p) voor de rest zeer weinig clears gemold geweest. Kan je navragen bij spelers zoals begaaiers billekoek (loopt nu wel op stacks ^^) MickD Mlicka SMW vorteks etc..

Ik weet dat er weinig dodged is dat heb ik gemerkt :(. Lange afstand kan stam nog iets aan doen he. Vorteks, mlicka is moeilijk blokken als je deff. steeds gebruikt wordt door het helle account heen en geen tijd krijgt om alles weer op te bouwen. Dus dat is goed werk van Fear ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg mij al af wanneer er iemand van Fear! met die zever weer aankwam :)
Lol :)

zever moet bestrijdt worden met zever ;) (al weten wij dat je wel degelijk farmtool gebruikt..)

Ik weet dat er weinig dodged is dat heb ik gemerkt :(. Lange afstand kan stam nog iets aan doen he. Vorteks, mlicka is moeilijk blokken als je deff. steeds gebruikt wordt door het helle account heen en geen tijd krijgt om alles weer op te bouwen. Dus dat is goed werk van Fear ;).

ik weet niet wat jij te horen hebt gekregen maar ik weet wel zeker dat daar amper met troepen geschoven is :p Er zijn idd actieve momenten geweest van GON waarbij hij edels blokte maar die momenten duurden niet langer als 24 uur.. en dan was het weer 4 dagen ofzo vrij edelen... als ik niet steeds doodliep op gerecruteerde troepen met tf waren nu al veel meer dorpen binnen :p
 

DeletedUser59349

Guest
Hij heeft het niet over deze massa van dit weekend. Maar over eerder na de standhouding van de eerste massa paar week geleden.

En jij speelt waar?

Ik vroeg mij al af wanneer er iemand van Fear! met die zever weer aankwam :)
Lol :)

Jij bent ook niet sterker gaan posten zeg... BG met ~TNW~ ofzo? :rolleyes:

Wat betreft de farmtool die is zo illegaal als wat, durf eens te beweren dat het niet zo is ;)

Ik zeg niet dat iemand hem gebruikt, ik zeg alleen dat die illegaal is.
 

DeletedUser19123

Guest
Ik stuur mijn clears gewoon handmatig. (oldstyle 4-ever:D)

Dus ik was iig niet diegene die 400 aanvallen in 2min verstuurd:)

Tot heden respect gehad van de nieuwe gon vanwege zijn doorzettingsvermogen (is zeldzaam tegenwoordig op tw) maar die is nu teniet gedaan door zijn gehuil

Enne laat carpe eens wat meer def sturen naar je gestackte dorpen. Vandaag al verschillende muren laten zakken en dat leek me niet de bedoeling hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (62 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (71 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

update :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
JAja wat zijn ze goed die spelers van FEAR. idd goed gespeeld maar wel jammer dat ze ook zo goed zijn in het wijzen en oordelen. Maar bovenal mis ik ballen.
Wat zijn ze goed in afkraken en mensen zwart maken, maar als ze zelf wat kritiek krijgen beginnen ze te piepen en weten ze niet waar je het over hebt. "Allemaal onzin en niet waar".
Het lijkt me nu wel bewezen dat FEAR naast Track Flagg ook beschikt over het account 3535, Pere Don Callahan en The Force Of The Angel. En waarschijnlijk ook account van Flexert1 en misschien nog wel meer.

Geef het toe en toon ballen door deze tactische zet (zoals jullie dat zelf noemen) toe te geven. Idd tactisch goed want nu kan GON niet ontsnappen zoals dat eerder wel was gebeurd en kon het in de rug worden aangevallen. En jullie hebben gelijk het zal wel mogen volgens de regels maar heel zuiver vind ik het niet.
We zullen zien waar het schip strand.

En dodgen met met bijna 2 weken lang met de teller op 2000 aanvallen en soms spitsuur met 100 incommings in een uur. Los van de tijd die beschikbaar is, met dodgen houd je geen dorp over en de clears komen direct weer terug. Blokken was een optie, en werkte tot 5 weken geleden prima. Maar toen viel bijna heel FEAR aan (bijna 3000 aanvallen en 2 weken de teller op 2000!!) en dan wordt het lastig zeker als blijkt dat speler waarvan je verwacht dat ze gestopt zijn opeens in FEAR handen blijkt zijn.

Niet met def schuiven. Ach het zou jullie misschien wel verbazen maar veel was toch met eigen def. Afgelopen weken kwam er andere def binnen. We hebben de meeste clears tegen gehouden met eigen def. Verder heeft Billekoek heeft toch de afgelopen maanden 1000 clears verloren. Alleen de laatste maand komen er terug. ;)

en bovenstaande geeft toch aan dat het niet FEAR zelf is geweest die GON aan het wankelen brengt :p
 

DeletedUser59349

Guest
JAja wat zijn ze goed die spelers van FEAR. idd goed gespeeld maar wel jammer dat ze ook zo goed zijn in het wijzen en oordelen. Maar bovenal mis ik ballen.
Wat zijn ze goed in afkraken en mensen zwart maken, maar als ze zelf wat kritiek krijgen beginnen ze te piepen en weten ze niet waar je het over hebt. "Allemaal onzin en niet waar".
Het lijkt me nu wel bewezen dat FEAR naast Track Flagg ook beschikt over het account 3535, Pere Don Callahan en The Force Of The Angel. En waarschijnlijk ook account van Flexert1 en misschien nog wel meer.

Geef het toe en toon ballen door deze tactische zet (zoals jullie dat zelf noemen) toe te geven. Idd tactisch goed want nu kan GON niet ontsnappen zoals dat eerder wel was gebeurd en kon het in de rug worden aangevallen. En jullie hebben gelijk het zal wel mogen volgens de regels maar heel zuiver vind ik het niet.
We zullen zien waar het schip strand.

En dodgen met met bijna 2 weken lang met de teller op 2000 aanvallen en soms spitsuur met 100 incommings in een uur. Los van de tijd die beschikbaar is, met dodgen houd je geen dorp over en de clears komen direct weer terug. Blokken was een optie, en werkte tot 5 weken geleden prima. Maar toen viel bijna heel FEAR aan (bijna 3000 aanvallen en 2 weken de teller op 2000!!) en dan wordt het lastig zeker als blijkt dat speler waarvan je verwacht dat ze gestopt zijn opeens in FEAR handen blijkt zijn.

Niet met def schuiven. Ach het zou jullie misschien wel verbazen maar veel was toch met eigen def. Afgelopen weken kwam er andere def binnen. We hebben de meeste clears tegen gehouden met eigen def. Verder heeft Billekoek heeft toch de afgelopen maanden 1000 clears verloren. Alleen de laatste maand komen er terug. ;)

en bovenstaande geeft toch aan dat het niet FEAR zelf is geweest die GON aan het wankelen brengt :p

Nog zo een die zijn verlies goed probeert te praten :rolleyes:

Accepteer het gewoon jongen, er kan maar een de beste zijn...
 

DeletedUser

Guest
JAja wat zijn ze goed die spelers van FEAR. idd goed gespeeld maar wel jammer dat ze ook zo goed zijn in het wijzen en oordelen. Maar bovenal mis ik ballen.
Wat zijn ze goed in afkraken en mensen zwart maken, maar als ze zelf wat kritiek krijgen beginnen ze te piepen en weten ze niet waar je het over hebt. "Allemaal onzin en niet waar".
Het lijkt me nu wel bewezen dat FEAR naast Track Flagg ook beschikt over het account 3535, Pere Don Callahan en The Force Of The Angel. En waarschijnlijk ook account van Flexert1 en misschien nog wel meer.

Geef het toe en toon ballen door deze tactische zet (zoals jullie dat zelf noemen) toe te geven. Idd tactisch goed want nu kan GON niet ontsnappen zoals dat eerder wel was gebeurd en kon het in de rug worden aangevallen. En jullie hebben gelijk het zal wel mogen volgens de regels maar heel zuiver vind ik het niet.
We zullen zien waar het schip strand.

En dodgen met met bijna 2 weken lang met de teller op 2000 aanvallen en soms spitsuur met 100 incommings in een uur. Los van de tijd die beschikbaar is, met dodgen houd je geen dorp over en de clears komen direct weer terug. Blokken was een optie, en werkte tot 5 weken geleden prima. Maar toen viel bijna heel FEAR aan (bijna 3000 aanvallen en 2 weken de teller op 2000!!) en dan wordt het lastig zeker als blijkt dat speler waarvan je verwacht dat ze gestopt zijn opeens in FEAR handen blijkt zijn.

Niet met def schuiven. Ach het zou jullie misschien wel verbazen maar veel was toch met eigen def. Afgelopen weken kwam er andere def binnen. We hebben de meeste clears tegen gehouden met eigen def. Verder heeft Billekoek heeft toch de afgelopen maanden 1000 clears verloren. Alleen de laatste maand komen er terug. ;)

en bovenstaande geeft toch aan dat het niet FEAR zelf is geweest die GON aan het wankelen brengt :p

Nu kan ik wel weer hetzelfde gaan zeggen zoals de vorige keer maar dat vind ik tijdverspilling. Ik heb toen al uitgelegd hoe het zat. TF is idd onder onze VV. De rest van de accounts die jij op noemt zijn allemaal spelers die uit eigen initiatief handelen. Stuur er maar een pm naartoe en je komt er zelf wel achter dat wij het niet zijn.

Waarom denk is het zo gek dat zij mee aanvallen??? Modus maakt al geruime tijd het leven van alle TeamWork leden zuur, nu kunnen ze wat terug doen en die kans pakken ze natuurlijk meteen aan, logisch toch?? Zit helemaal geen Fear! lid achter.

3535 is een [MB] lid en valt in dat op zicht gewoon onder Fear! Wel speelt daar gewoon de speler op die er altijd gespeeld heeft en er doet daar dus geen Fear! lid de vv. Dus je kan nu wel gaan zeggen dat wij al die accounts beheren maar dat is gewoon onjuist.

Verder is er totaal niets mis om je voordeel te nemen van accounts met veel edels, verrekte irritant om tegen te verdedigen ik weet het, maar dat is gewoon een tactiek die gehanteerd kan worden en waar niets mis mee is. Natuurlijk zie jij dat anders omdat je hierdoor nog sneller je dorpen verliest. Als we TF niet in handen hadden, was het inderdaad minder snel gegaan voordat jij weg was, maar weg ging je daar sowieso met of zonder TF xD
 
Bovenaan