Stelling van de dag

DeletedUser59349

Guest
Bumpje ..

Stelling VV'ers zijn zwaar underrated.


Heel veel mensen haten het gewoon om een VV te doen, maar het is o zo belangrijk. Als je een mass krijgt en je bent er voor een paar uur niet en de VV doet alleen het taggen, dat scheelt al zo gigantisch veel. Ook VV's die een front account even in de gaten houdt is altijd gewoon goede voorzorg en belangrijk. Zulke kleine dingetjes kan iedereen doen, daar hoef je geen megapro voor te zijn of voor kunnen snipen. Tuurlijk je kent het account van een ander totaal niet, maar de kleine standaard dingen die in de afwezigheid van de bespeler moeten gebeuren kan iedereen doen en is vaak gewoon het verschil tussen het slagen van de def actie of niet

Wat nu als er in die paar uur plots allemaal korte afstands-treintjes krijgt? Dan moet je toch wel wat kunnen naast taggen... Verders ben ik het met je eens, zonder VV ben je nergens (of je moet no-life zijn en niks anders te doen hebben :p)
 

DeletedUser23778

Guest
Beter terugkomen op een acc waar alles getagged is en 10 dorpjes verloren dan terugkomen op een acc waar alles untagged is en 10 dorpjes verloren he. ;)
 

DeletedUser

Guest
Bumpje ..

Stelling VV'ers zijn zwaar underrated.


Heel veel mensen haten het gewoon om een VV te doen, maar het is o zo belangrijk. Als je een mass krijgt en je bent er voor een paar uur niet en de VV doet alleen het taggen, dat scheelt al zo gigantisch veel. Ook VV's die een front account even in de gaten houdt is altijd gewoon goede voorzorg en belangrijk. Zulke kleine dingetjes kan iedereen doen, daar hoef je geen megapro voor te zijn of voor kunnen snipen. Tuurlijk je kent het account van een ander totaal niet, maar de kleine standaard dingen die in de afwezigheid van de bespeler moeten gebeuren kan iedereen doen en is vaak gewoon het verschil tussen het slagen van de def actie of niet

Bij ons was altijd het probleem dat mensen gelijk vv gaven bij de 1ste inc.

en er altijd maar een paar waren die dat deden. hoewel het heel belangrijk is.
zonder hulp van vv's in de nacht en overdag kun je alleen heel moeilijk een massa afslaan
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat ene defdorpje dat even dedodged had moeten worden, om vervolgens een edel te killen met dat def dorpje kan iedereen. Mits je online bent natuurlijk. Doe je dat een paar keer gewoon zo, dan houd je het nog best lang vol!
 

DeletedUser23778

Guest
Activiteit > Skills
Inzet > Activiteit

Maar verder ben ik t met jullie eens. :)
 

DeletedUser32599

Guest
Activiteit is belangrijker dan skills waaruit volgt:
Heb je een RL, stop met TW te spelen!
 

DeletedUser61917

Guest
Hmm je moet alleen echt actief zijn als je je moet verdedigen.

Voor de rest kan je je activiteit beperken door slim te clusteren, front te beperken en een goede stam te kiezen.
Voor zover je dat kiest natuurlijk

Maar als je echte frontaccounts hebt van meer dan 50% front dan lijkt me activiteit inderdaad wel een belangrijke parameter :rolleyes:

Een nieuwe stelling misschien :

Sommige accounts van Modus hebben zichzelf meer slecht dan goed gedaan door zo te gaan edelen dat ze enorm breed cluster hadden met veel barbs waardoor sommigen nu met een gigantische frontlijn zitten.

Of in het kort: Farmen en veel edelen is niet altijd de beste oplossing!
 

DeletedUser59349

Guest
Hmm je moet alleen echt actief zijn als je je moet verdedigen.

Voor de rest kan je je activiteit beperken door slim te clusteren, front te beperken en een goede stam te kiezen.
Voor zover je dat kiest natuurlijk

Maar als je echte frontaccounts hebt van meer dan 50% front dan lijkt me activiteit inderdaad wel een belangrijke parameter :rolleyes:

Een nieuwe stelling misschien :

Sommige accounts van Modus hebben zichzelf meer slecht dan goed gedaan door zo te gaan edelen dat ze enorm breed cluster hadden met veel barbs waardoor sommigen nu met een gigantische frontlijn zitten.

Of in het kort: Farmen en veel edelen is niet altijd de beste oplossing!

Het had misschien wel gekunt, alleen dan hadden ze barbs moeten gaan edelen terwijl ze front verloren, dat gebeurde niet en in plaats daarvan werden accounts grijs
 

DeletedUser23778

Guest
Sowieso zijn vrijwel alle accounts binnen Modus alleen geschikt voor zeer actieve spelers.
 

DeletedUser

Guest
Hij doelde denk ik op modus die geen def sturen maar farmen met hun def. Tenminste dat zeggen we voor de grap, zal wel niet zo zijn.

Ook al vind ik het wel raar dat antoe me 500 incommings bezorgd en toch weer 250 mil farmt, dus misschien zit er wel iets van de waarheid in deze stelling.
 

DeletedUser23778

Guest
Bedoel er voornamelijk mee dat het lijkt alsof je daar altijd op jezelf aangewezen bent bij aanvallen van de vijand. Als je dan even een dagje niet oplet/online komt ben je direct de lul :p

Tenminste, ik dacht dat ik dat bedoelde, ti's al een tijdje terug dat ik het postte LOL!
 
Bovenaan