~Tnw~ Vs Team!

DeletedUser59349

Guest
Just en corsar hebben dat account van die gozer in puin gelegt.
En flink gestackt was het.
En dat was voor dat tnw als stam was begonnen.
Was eerst een 2mans actie.
En de verdedigers die daar op zaten waren echt lachwekkend.
Geen kl*te waart.
Ik kan het weten zat toendertijd bij Evelien mee achter de computer

Dat hebben ze zeker, het werd pas gestacked nadat jullie die aanvallen stuurde, wat denk je zelf, dat je een front gaat stacken waar je geen aanvallen verwacht? xD
 

DeletedUser

Guest
Er stond wel wat gestackt hoor , niet alles.
Niet slim van hem he als hij fronten deels open laat :p
Je moet op alles voorbereid zijn.

Nuevo stond volledig gestackt. Voor de clears verstuurd werden.
 

DeletedUser59349

Guest
Er stond wel wat gestackt hoor , niet alles.
Niet slim van hem he als hij fronten deels open laat :p
Je moet op alles voorbereid zijn.

Nuevo stond volledig gestackt. Voor de clears verstuurd werden.

Dat van Nuevo weet ik niet, wat ik wel weet is dat hij van te voren al wist dat die gestabbed ging worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Of hij had zelf plannen.
Want ook al zijn off stond aan mijn cluster en dat van mijn buurtje.
Dat deed hij waarschijnlijk niet voor niets :p
 

DeletedUser59349

Guest
Of hij had zelf plannen.
Want ook al zijn off stond aan mijn cluster en dat van mijn buurtje.
Dat deed hij waarschijnlijk niet voor niets :p

Dat maken jullie er van, hij had zelf geen plannen tegen jullie. Waarom de off daar stond is destijds verteld, ik dacht dat hij druk was maar dat durf ik niet te zeggen...
 

DeletedUser

Guest
Dat van Nuevo weet ik niet, wat ik wel weet is dat hij van te voren al wist dat die gestabbed ging worden ;)

He he zijn we eruit ?

Dat was ook zeker de bedoeling van hem zodat de wereld zich tegen ons kon keren...
Hij probeerde iedereen tegen elkaar uit te spelen en dat hij info naar buiten liet glippen....(per ongeluk natuurlijk) koste hem de kop.

Jammer voor hem dat hier alleen jullie erin trapten ....hij hoopte op veel meer.


pffff hebben we het weer over nuevo, maar de aap komt heus wel uit de mouw.:p
 

DeletedUser59349

Guest
He he zijn we eruit ?

Dat was ook zeker de bedoeling van hem zodat de wereld zich tegen ons kon keren...
Hij probeerde iedereen tegen elkaar uit te spelen en dat hij info naar buiten liet glippen....(per ongeluk natuurlijk) koste hem de kop.

Jammer voor hem dat hier alleen jullie erin trapten ....hij hoopte op veel meer.


pffff hebben we het weer over nuevo, maar de aap komt heus wel uit de mouw.:p

Wij hebben in ieder geval geen info van nuevo gehad als je dat bedoelt, nuevo heeft destijds firechild nog gecleared...

Nuevo zette zich wel degelijk in voor TNW, want telkens als ik hem vroeg of die er goed zat was het antwoord altijd prima. Of dit waar was weet ik niet, wat ik wel weet is dat nuevo alles behalve jullie aan wilde vallen oid.
 

DeletedUser69459

Guest
Sukkel? Oei daar kwets je me echt mee... :(



Haha andere grote jongens xD

-Waredhunter (geen prestatie).
-Peerkes (een zeer actieve speler alleen wat minder skills).
-Liquid Snaqe (nog een zeer actieve speler, maar dan met wat skills, was destijds een stukkie groter qua punten).
-Zoon van de Koning (een geskillde speler, heeft laatst nog in Modus gespeeld op GON). Was destijds ook groter als mij qua punten.
-Jelle12 (geen skills, wel actief).
-Kingdom Hovenga (geen skills, ook niet zo actief).
-Partypret voor een deel.
-Lostrapier, maar die kerel blijft maar telkens opstaan uit de dood.

Dat is mijn lijstje voor deze wereld, dat stelt niet zo heel veel voor als je gaat kijken naar wat voor een lijstje ik heb bij andere werelden, maar alsnog is dit lijstje vele malen beter als die van jou ;)


Laat me zeggen dat het niet raar is om grotere spelers weg te spelen (king@marcel/Slither) ;)

He, ik wist niet dat marcel en ik al weggespeeld zijn? Mss moet ik nog eens inloggen... al een uurtje geleden :eek:
En als wij geen skils zouden hebben, waarom staan we dan aan de top van w22 al voor een geruime tijd?! En ja nu kan je zeggen dat black magic en ik nog niet zo lang bij Tnw zitten mr de rest van Tnw wel ^^

So what dat dit mijn eerste wereld is? Kijk naar mijn broer. Rond dezelfde leeftijd als mij begonnen en op een hoogtepunt moeten stoppen wegens zijn studies. Kijk maar naar William Anker in w22 :) En voor jullie weer zeggen dat ik met andermands veren pronk, dit is gwn een voorbeeld!

Dit is mijn laatste bericht hier. Ik kan het gezeik en gestook van Team! niet meer aan... Dit is een spel zeg je? Wrm moeten jullie ons dan door het slijk halen en iedereen tegen ons opzetten? En oh pls zeg nu niet dat het voor de volle 100% onze schuld is want jullie hebben er heel hard voor gewerkt! Ga zo door zou ik zeggen. Totdat jullie iemand tegenkomen die julie in een mum van tijd wegspeelt. Mss zijn wij dat mss ook niet. Laat het verleden achter je en speel het spel fair vanaf nu dan!

Groetjes Slither ^^
 

DeletedUser

Guest
Misschien paar bakes bier aanschaffen :p
Lekkere beats er bij.
En genieten van wat vakantiesfeer met zijn allen hahaa :p

In iedergeval iedereen trouwens fijne en leuke vakantie toegewenst !!!
 

DeletedUser59349

Guest
He, ik wist niet dat marcel en ik al weggespeeld zijn? Mss moet ik nog eens inloggen... al een uurtje geleden :eek:
En als wij geen skils zouden hebben, waarom staan we dan aan de top van w22 al voor een geruime tijd?! En ja nu kan je zeggen dat black magic en ik nog niet zo lang bij Tnw zitten mr de rest van Tnw wel ^^

So what dat dit mijn eerste wereld is? Kijk naar mijn broer. Rond dezelfde leeftijd als mij begonnen en op een hoogtepunt moeten stoppen wegens zijn studies. Kijk maar naar William Anker in w22 :) En voor jullie weer zeggen dat ik met andermands veren pronk, dit is gwn een voorbeeld!

Dit is mijn laatste bericht hier. Ik kan het gezeik en gestook van Team! niet meer aan... Dit is een spel zeg je? Wrm moeten jullie ons dan door het slijk halen en iedereen tegen ons opzetten? En oh pls zeg nu niet dat het voor de volle 100% onze schuld is want jullie hebben er heel hard voor gewerkt! Ga zo door zou ik zeggen. Totdat jullie iemand tegenkomen die julie in een mum van tijd wegspeelt. Mss zijn wij dat mss ook niet. Laat het verleden achter je en speel het spel fair vanaf nu dan!

Groetjes Slither ^^

Slither/king staan er ook nog niet bij, lezen Peeta ;)

Jullie staan aan de top door de massa's def van jullie, en omdat jullie nauwelijks aangepakt worden :)

Ik had het niet over jou Peeta maar over The Rots, ik zeg ook niet dat ik er een probleem mee heb oid. maar ga dan niet uit de hoogte doen ;)

Misschien paar bakes bier aanschaffen :p
Lekkere beats er bij.
En genieten van wat vakantiesfeer met zijn allen hahaa :p

In iedergeval iedereen trouwens fijne en leuke vakantie toegewenst !!!

Ik wens ook een ieder een hele fijne vakantie toe :)
 

DeletedUser

Guest
De zomer is in de lucht eindelijk begonnen.....

Fijne vakantie allemaal :cool2:
 

DeletedUser62248

Guest
In de dorpies van Mellow :p

Hier is het altijd feest ^^

Jammer dat mijn co er niet was toen ik naar Werchter was... Gelijk een stuk of 15 dorpen kwijtgeraakt, maar kan gebeuren. Eline wordt in ieder geval hard aangepakt nu, aanvaller vd dag is al binnen, nu de grootmacht nog. Dat moet op zich wel lukken, aangezien er genoeg leegstaat :)
 

DeletedUser59349

Guest
Waar ~TNW~ laatst zo actief bezig was op het AF (zie Peeta/Rots/-BlackMagic-) is het nu plots stil, hoe zou dat komen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
morgen krijgt er ene leuk bezoek van mij :) 700 clears te beschikking :D missions gaat het niet worden :p daar was het niet meer nodig :p heb al leuk nieuw doel gevonden hier :D
 

DeletedUser

Guest
zal je effe wat doorsturen :p weet je meteen hoe leuk het gaat worden als ie doordoet zo :p (ben wel tering lang mijn clears kwijt :( dus ergens hop ik wel dat hij ze nu blokt ^^ als ze terug zijn waren ze al voor de helft opnieuw gerecruut :p
 
Bovenaan