Wel of niet top 20 waardig?

Reactiescore
254
Jullie letten meer op de zinsbouw van een zin dan gewoon in te gaan op de inhoud van het bericht zelf.

Veel inhoud zit er niet bepaald bij Vito's z'n posts richting Krepox hoor. Buiten wat gescheld..
 

DeletedUser62190

Guest
Ik vind het altijd zo jammer dat krepox niet goed is in beargumenteren van zijn mening. Zelfs als hij helemaal gelijk heeft, komt het nog over als een wanhopige poging om zijn leugens te verbergen. Dat vind ik erg jammer omdat hij vaak een uitgesproken mening heeft, waardoor als hij deze goed zou beargumenteren al die zinloze discussies op het AF er niet zouden zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik vind het altijd zo jammer dat krepox niet goed is in beargumenteren van zijn mening. Zelfs als hij helemaal gelijk heeft, komt het nog over als een wanhopige poging om zijn leugens te verbergen. Dat vind ik erg jammer omdat hij vaak een uitgesproken mening heeft, waardoor als hij deze goed zou beargumenteren al die zinloze discussies op het AF er niet zouden zijn.
Nog zo'n debiel. :D Kijk eens naar de posts van Vito, daar heb ik zelfs geen mening over en ga ik al zeker niet serieus op ingaan.
 

DeletedUser

Guest
Meh ik ga al weg hier... Hoopte dat we hier wat rationeel konden discussieren.

Ipv dat vind ik hier alleen maar :
-neerbuigende eikels die hun meningen niet onderbouwen, en omdat ze het niet met je eens zijn jou in een hokje willen drijven en iedereen tegen je op zetten.
-mensen wiens leven kennelijk alleen maar draaid om "grappig" te zijn op dit forum.
-mensen die het forum 24/7 in de gaten houden om iedere mogelijkheid te grijpen om snel een diss komen posten.
-spamnende belgen


Als er iets is wat dit forum goed doet, dan is het dit stelletje randdebielen tegen elkaar opzetten zodat ze niet in het echte leven mensen gaan treiteren en lastigvallen. Ik heb wel wat betere dingen te doen. Mij zie je niet meer terug ;)
 

DeletedUser3435

Guest
IG werd je al geinternd en was je niks waard, dus maar goed dat je niet op het AF blijft hangen denk ik dan. :D
 

DeletedUser44216

Guest
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat jij toch wel een voorbeeld bent waardoor er minder aanwas is op het AF die hier gaan posten. Denk dat je een goed stereo-type bent van mensen die andere spelers hier gaan afkraken om er zelf beter van te voeren.
Dacht dat er vooral discussies gevoerd werd eerder hier op het AF, maar dat kan kennelijk met spelers zoals jij niet meer.

Kijk Krepox, dat bedoelde ik nu :D
 

DeletedUser60969

Guest
Helemaal niets eigenlijk. Ik vond zijn post ongehoord tegenover een stamgenoot van mij en zei er dus het mijne ervan.



Ik voel mij er hier erg beter door, de kans om iemand af te kraken op AF is zo belangrijk voor mijn zelfvertrouwen.

Funny.
 

DeletedUser67007

Guest
Meh ik ga al weg hier... Hoopte dat we hier wat rationeel konden discussieren.

Ipv dat vind ik hier alleen maar :
-neerbuigende eikels die hun meningen niet onderbouwen, en omdat ze het niet met je eens zijn jou in een hokje willen drijven en iedereen tegen je op zetten.
-mensen wiens leven kennelijk alleen maar draaid om "grappig" te zijn op dit forum.
-mensen die het forum 24/7 in de gaten houden om iedere mogelijkheid te grijpen om snel een diss komen posten.
-spamnende belgen


Als er iets is wat dit forum goed doet, dan is het dit stelletje randdebielen tegen elkaar opzetten zodat ze niet in het echte leven mensen gaan treiteren en lastigvallen. Ik heb wel wat betere dingen te doen. Mij zie je niet meer terug ;)

IG werd je al geinternd en was je niks waard, dus maar goed dat je niet op het AF blijft hangen denk ik dan. :D

Wat Krepox zegt. Arrogant mannetje die Xelight..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
La Comadreja Top 5 waardig

Krepox top1000 waardig:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser44266

Guest
Vito daalt met respect -6 bij mij
Krepox +2 :cool:

Ja deze post heeft geen inhoud blabla
 
Bovenaan