Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser17072

Guest
Wat maakt interen nou nog uit, wereld eindigt toch in 3 dagen.....
 

DeletedUser11216

Guest
Er zijn vele van deze lijst die het niet waardig zijn om in de top 20 te staan,
er zijn enkele die wel heel graag internen.... en enkel maar zo groot kunnen worden, spijtig
 

DeletedUser11216

Guest
maar zeer jammer, zo kun je idd de grootste worden zoals jullie team,

je moet tonen wat je waard bent, voor mij ben je niet veel waard op spelers gebied,
 

DeletedUser11216

Guest
Niet enkel tijd, mij punt is enkel dat het zwak zou zijn moest w20 nu al eindigen
 

DeletedUser

Guest
maar zeer jammer, zo kun je idd de grootste worden zoals jullie team,

je moet tonen wat je waard bent, voor mij ben je niet veel waard op spelers gebied,

Houd je bek fucking noob, J. speelt jou binnen een week weg van welk account dan ook ><
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Altijd die fucking haat

Kijk lekker de andere kant op als je er problemen mee hebt, ik heb gewoon een schijthekel aan mensen die wel praten maar niks weten. Anders als 95% van de random persoontjes die hier rondlopen uit ik mijn mening.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kijk lekker de andere kant op als je er problemen mee hebt, ik heb gewoon een schijthekel aan mensen die wel praten maar niks weten. Anders als 95% van de random persoontjes die hier rondlopen uit ik mijn mening.

Je kunt gewoon iets fatsoenlijker reageren lijkt mij
 

DeletedUser11216

Guest
Houd je bek fucking noob, J. speelt jou binnen een week weg van welk account dan ook ><

Hahaha, je weet niet eens wie ik ben dus u kunt niet zeggen dat ik een f* noob ben wat ik heel waarschijnlijk niet ben,
welken account dan ook zoek me dan en kom af als je toch zo goed bent zoals je zelf zegt,

ik denk trouwens dat ik meer weet dan jij :)

zo mensen zo maak je een "top" speler boosjes.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt gewoon iets fatsoenlijker reageren lijkt mij

Kan inderdaad.

Hahaha, je weet niet eens wie ik ben dus u kunt niet zeggen dat ik een f* noob ben wat ik heel waarschijnlijk niet ben,
welken account dan ook zoek me dan en kom af als je toch zo goed bent zoals je zelf zegt,

ik denk trouwens dat ik meer weet dan jij :)

zo mensen zo maak je een "top" speler boosjes.

Het feit dat je denkt dat ik boos ben laat wel weer blijken dat je dus niks weet.
Daarnaast had ik het over J. en niet over mezelf, waarom zou ik dan 'af moeten komen'? Alhoewel ik er vrij zeker van ben dat ik jou easypeasy de grond in boor, noobje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Zoals ik al zei tijd maakt het verschil. Dus dat win ik :) die hele bullshit van skills en die tering zooi. Dat is beetje guides lezen etc etc care care. Gewoon zelf dingen verzinnen en je eigen tactiek maken.
 

DeletedUser57892

Guest
het klinkt alsof het niet normaal is voor jou om niet zeker van jezelf te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Beter ga ik mezelf beetje emo-stijl onzeker snijden enzo, dan ben ik blijkbaar normaal...
 
Bovenaan