Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
je moet toch ver zoeken voor fouten te vinden

je kan er max 10 voorleggen van fouten

voor iemand die 24op24 aangevallen wordt

overdag smorgen en s'nachts :p

Het is 24/7, debiel. Niet 24/24.


Daarom dat ik nooit mij pen terug vindt

Een trotse kopie van de duivel :)

een meestal is een kopie beter kwaliteit ;)

Een kopie is niet meestal beter dan het originele, waarom denk je dat mensen nog echte dingen kopen dan ? Debiel..

Ik kan me zo ergeren aan domme kneuzen, zou me niks verbazen dat jij vergeet je pik terug te stoppen na het pissen en direct je rits omhoog haalt. Of mag je om die reden enkel broeken met knoopjes xD ? Zou me in ieder geval niks verbazen, dat meen ik.
 

DeletedUser

Guest
whahaha... banned and outlaw... die opmerking over chico mag er wezen! :)

zoooo ontzettend jammer dat iemand niet over de juiste zelfkennis beschikt om zelf in te zien dat het een retard is... :D

even de uitleg van zelfkennis voor chicago:

Zelfkennis is het vermogen om de eigen denkwijze, de mogelijkheden en de onmogelijkheden van de eigen geest en van het eigen lichaam te kunnen inschatten en daar rationele conclusies uit te trekken. Het wordt ook wel `intra-persoonlijke intelligentie` genoemd

al zal de uitleg ook wel te moeilijk zijn....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
whahaha... banned and outlaw... die opmerking over chico mag er wezen! :)

zoooo ontzettend jammer dat iemand niet over de juiste zelfkennis beschikt om zelf in te zien dat het een retard is... :D

even de uitleg van zelfkennis voor chicago:

Zelfkennis is het vermogen om de eigen denkwijze, de mogelijkheden en de onmogelijkheden van de eigen geest en van het eigen lichaam te kunnen inschatten en daar rationele conclusies uit te trekken. Het wordt ook wel `intra-persoonlijke intelligentie` genoemd

al zal de uitleg ook wel te moeilijk zijn....

pas je handtekening aan debiel.:eek:

en ook nu mis ik weer de bedank knopjes:mad:
 

DeletedUser57892

Guest
die is weg gehaald omdat het forum daardoor te veel lagde, hij komt later weer terug :p
 

DeletedUser46986

Guest
wie denkt er dat Sick nog word tegengehouden? mij lijkt het onmogelijk maarja:D
 

DeletedUser62454

Guest
Owow in deze reactie spot ik een kern van waarheid:)

:eek:
Komt die aan na ongeveer zeker 3 weken :rolleyes:
De waarheid was er al voordat hij het poste, maar wanneer het zou gebeuren was naar mijn idee liever later geweest/;)
 

DeletedUser26667

Guest
Ja kom ik mee aan na 3 weken, als het nog niet opgevallen was ik kom hier maar om de maand meer ongeveer
 
Bovenaan