Top/flopstammen

DeletedUser47099

Guest
Ga jij maar is met fatsoenlijke argumenten komen voor je Famous afschrijft als noobs. Als ik met jullie hier praat heb ik het gevoel als of ik ruzie heb met een stel pubers alleen maar schelden en heen en weer gejank. Geen fatsoenlijk gesprek te voeren hier. ik snap wel waarom mijn stamgenoten hier niet komen, is niks zinnigs te doen hier.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij maar is met fatsoenlijke argumenten komen voor je Famous afschrijft als noobs. Als ik met jullie hier praat heb ik het gevoel als of ik ruzie heb met een stel pubers alleen maar schelden en heen en weer gejank. Geen fatsoenlijk gesprek te voeren hier. ik snap wel waarom mijn stamgenoten hier niet komen, is niks zinnigs te doen hier.

Groei, ODA, ODD en je weet al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij maar is met fatsoenlijke argumenten komen voor je Famous afschrijft als noobs. Als ik met jullie hier praat heb ik het gevoel als of ik ruzie heb met een stel pubers alleen maar schelden en heen en weer gejank. Geen fatsoenlijk gesprek te voeren hier. ik snap wel waarom mijn stamgenoten hier niet komen, is niks zinnigs te doen hier.

Alleen zij die het niet kunnen halen blijven weg of gaan weg ..
 

DeletedUser

Guest
we zijn idd kleiner dan Narrr! maar als het tot een oorlog komt zullen we nog wel is zien wie de betere is.

hiermee lach ik me echt kapot xd Famous was blij dat ze semper hadden ingehaald terwijl ze met 30 zijn en semper met 9 :p

Topstam moet ik zeggen !
 

DeletedUser

Guest
ten eerste zijn we momenteel met een paar fusie`s bezig dus dat komt goed, en beter 29 spelers die reageren dan 9 :cool:
 

DeletedUser

Guest
hiermee lach ik me echt kapot xd Famous was blij dat ze semper hadden ingehaald terwijl ze met 30 zijn en semper met 9 :p

Topstam moet ik zeggen !

Zo zit het.

Klein maar fijn, i.p.v dat 29/30 spelers nooit reageren.

ten eerste zijn we momenteel met een paar fusie`s bezig dus dat komt goed, en beter 29 spelers die reageren dan 9 :cool:

Hieruit concludeer ik dat onze topstam Aquil, de beste is :)
 

DeletedUser52567

Guest
wat heeft dat met niveau te maken dan?

Famous is idd. een redelijk goede stam en de stats van hun maken een goede indruk..

ehhhmmmmmmm ehhmmmmmm stats tja ...welke trouwens??? die van de vele interns of de faaaaaaaaaaal mass op Loseyourmind
 
Bovenaan