Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser62448

Guest
Deze zijn zkr op de dorpen waar ik dump def gestackt heb xD

weet je zeker dat je, jezelf voor de gek wilt houden?
je verliest meer dan 100 dorpen & dan ga jij mij niet wijsmaken, dat je defense dumpt. want je hebt blijkbaar al zo weinig..
De stats spreken ernaar, als dit daadwerkelijk def-dump is,ben je de dorpjes waaruit je gedumpt hebt, wss alweer kwijt.

- of het is een enorm domme actie "wat ik betwijffel"
- of je probeerd onder het slechte def-werk uittekomen "lijkt het op"
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet eens xerionth ? ^^ En nee ik ben geen dorpen kwijt ? Maar kga je de reden van de dumps niet uitleggen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Deze zijn zkr op de dorpen waar ik dump def gestackt heb xD

het woordje Ik kan 2 punten duidelijk maken.
of je eigend je het jezelf toe, wat ik dus dacht.
of je stackt hem, en hebt het over je defense.

ik keek er snel overheen & dat ik tot deze conclusie uitkom, is geen misvatting;)
 
Reactiescore
2.508
hij is barry of niet?
 

DeletedUser

Guest
Tis zo moeilijk ni ze, ik zette ze daar omdat ze dood moesten? Ook al wist ik dat die muur 0 zou zijn tegen dat ze der waren. Kon ze ook op me eigen dumpen of op iemand als aanval. Maja beter zo dan anders he. Je mag blij zijn met de OD^^

probeer je dat jezelf wijs te maken xD
Hoe noem je deze dorpen dan?

http://nl22.tribalwars.nl/public_report/6f50ba521ceb9b97f48b3318d30a6054

soms liepen er wel 10 defdorpen per dorp of meer... je gaat me niet wijsmaken dat dat om ze te laten doodlopen was ^^ maarja je stuurde wel als enigste os naar hem ;)
 
Reactiescore
2.508
een ridder een geen kata's:confused::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet echt kritiek geven fzo hoor... Maar als je een trein kunt blocken doe ik het liever ook zo, ookal is het duur deffen zonder muur :).

Was een edelclear, dus ik vraag me af of ze die wel had ontdekt.maargoed laten we haar het voordeel van betwijfel geven :)
 
Reactiescore
2.508
ik denk dat hij Barry1389 is maar weet het niet zeker
 

DeletedUser

Guest
barry zijn os liep er niet naartoe :p (denk ik xD)

zal mss van brotherforlive zijn fzo xD

en xerionth is idd verleden tijd :D maar goed dat ik bleef doorbeuken :D ik wil nog 3 dorpen die ik vanavond nog edel :p
 

DeletedUser

Guest
Helaas nog steeds hetzelfde gezeur als altijd,ben al niet zo een forum liefhebber.

Heb al die tijd dus nog steeds niks gemist.
 
Bovenaan