Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Oke, geloof maar wat je wilt. Maar de statistieken zeggen genoeg.
Zal ik doen ;)

Zo kan ik het natuurlijk ook 'zonder para stel jij niets voor'. Robin heeft vrijwel van begin tot eind bij ons in de stam gezeten ( of wij bij hem, het is maar hoe je het ziet. ) Maar waar doel je op ?
Ik had het over het account op dit moment, toen jullie beiden wegmoesten en VV aan Robin gaven ( die vv kwam via Aces en niet via jullie als ik mij dit goed herinner ) en dat hij vele dorpen heeft kunnen redden door het slechte defwerk van jou en/of JP.
Account te redden ? :

Citaat: hejo1111 op 09.04.2012 om 22:12 uur op 10.04.2012 om 00:32 uur
ThugGangsta op 09.04.2012 om 20:59 uur op 09.04.2012 om 22:12 uur
conductedhero op 09.04.2012 om 20:38 uur op 09.04.2012 om 20:59 uur
Partners op 09.04.2012 om 17:31 uur op 09.04.2012 om 20:38 uur
schedelkliever op 09.04.2012 om 17:20 uur op 09.04.2012 om 17:31 uur
Partners op 09.04.2012 om 16:23 uur op 09.04.2012 om 17:20 uur

Jullie hebben 7 uur de vv gehad ( alles bij elkaar ). En in die 7 uur hebben jullie het voor elkaar gekregen dat ik enkele kennisen van tw ben kwijt geraakt, achteraf gezien zou ik alles terug willen draaien. En eventueel een dorpje verliezen, alles stond namelijk prima gestackt.

1 iemand haalt iets uit en jij geeft iedereen de schuld? Dat noem ik geen logica.



Er is niks gesaved, ik heb de rapportjes bekeken en ik heb niks levens-bedreigend gezien. Doe niet alsof je een kogel voor me hebt opgevangen.

Als wij er in die 'maar' 7 uur niet voor jou gedeft hadden waren die rapportjes heel anders hoor ;)


Wat een praatjes, je bent daar co, zoals ik al eerder zei. In mijn ogen ben je dus minder dan de hoofdspeelster.

Jouw mening, beetje domme mening, maar ja.

Ik heb nooit onderdeel uitgemaakt van BWR, dus de uitspraak is niet echt van toepassing ?

Je zit toch in BWR-MB?


Jij smerige backstabber maar ik had ook niet anders verwacht, van iemand uit para ?

Dit snap ik dan ook niet. Hoezo ben ik nou de backstabber? Wie heb ik gebackstabt? Noem is feiten i.p.v. lukraak iemand voor backstabber uit te maken.

Zoals ik al zei. Je moet je oogkleppen afdoen en je vooroordeel over para uit je kop slaan. Slaat nergens op wat je zegt. Ik hoop dat je dat ooit nog een inziet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zal ik doen ;)


Ik had het over het account op dit moment, toen jullie beiden wegmoesten en VV aan Robin gaven ( die vv kwam via Aces en niet via jullie als ik mij dit goed herinner ) en dat hij vele dorpen heeft kunnen redden door het slechte defwerk van jou en/of JP.
Ik ben van mening dat ik het niet beter heb kunnen doen, wanneer ik er was, gingen er geen dorpen weg. Of anders gezegd, niet vor langer dan een seconde. Maar ik heb er niet heel lang en vaak gezeten, zoals ik al zei was ik enkel de stand in.

De vv had jp inderdaad aan angels gegeven, toen ik dat via msn hoorde van erwin ( angels ), heb ik de vv terug getrokken en robin een pm gestuurd. Met als conclusie dat robin de vv zo krijgen, zodat ifuse niet nog meer front zou krijgen.



1 iemand haalt iets uit en jij geeft iedereen de schuld? Dat noem ik geen logica.

Omdat jij namens iedereen sprak, dus sprak ook ik iedereen aan, kijk maar terug :
Toen je aanvallen hebt gekregen op w20 heb Koen en IK (+4 andere mensen die aanboden om jou te helpen d.m.v. vv) jouw vv nog gedraaid om je account te redden omdat je naar je festival moest.


Als wij er in die 'maar' 7 uur niet voor jou gedeft hadden waren die rapportjes heel anders hoor ;)
Inderdaad, dan waren ze allemaal nog niet bekeken en stond er nog (Nieuw) achter. Meer niet.



Jouw mening, beetje domme mening, maar ja.
Ik vind het dom, dat jij mijn mening dom vind.


Je zit toch in BWR-MB?
Nee, account helmet zit in BWR, maar ik ben al 4 weken gestopt. ( afgelopen maandag heb ik wel weer ingelogd, omdat ik wat dingen te doen had. De 15e heb ik hem weer op delete gezet.



Dit snap ik dan ook niet. Hoezo ben ik nou de backstabber? Wie heb ik gebackstabt? Noem is feiten i.p.v. lukraak iemand voor backstabber uit te maken.
Dat heb ik al uitgelegd, de vv is dankzij mij naar robin gegaan (vraag het maar aan erwin van angels, die weet er ook van ). Zodat jullie niet meer front zouden krijgen. Achteraf edelen jullie ook nog de dorpen.

Zoals ik al zei. Je moet je oogkleppen afdoen en je vooroordeel over para uit je kop slaan. Slaat nergens op wat je zegt. Ik hoop dat je dat ooit nog een inziet.
Niks vooroordelen, geen idee of je uberhaupt de reacties leest voor je antwoord. Maar ik heb al uitgelegd waarom ik zou over para denk, dus jij moet die oogkleppen van je af doen balhaar.

...
 
Reactiescore
4
Banned ook voor jou bestaat er loopgips ;)
 
Reactiescore
4
Tnt Post niet goed genoeg ?:p.
Brengen je pakketjes bij je thuis met een knal :D
 
Reactiescore
4
Laatst bewerkt:

DeletedUser57892

Guest
iTzObi op 21.05. om 18:42 uur
Hahahaha jullie loco?
Jullie weten amper wat weed is en hoe je het rolt en hoe het ruikt ;D
Weten jullie wel wat rasta's zijn?

Wannebe ;D

voer 2 tekens in blalabl
 

DeletedUser57892

Guest
dwalfattack vandaag om 20:37 uur
hallo
ik ben een plan aan het opzetten tegen the V. en ik hoorde van smurf! dat je er een berg troepen verslagen heb daar en vroeg of je mee zou willen doen enne jij weet van niks he : )

1865425-wtf_is_this_shit_piccard.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hij is toch grappig. In elk verhaal zit een kern van waarheid. Hier ga ik hem nog even zoeken.

the style vandaag om 01:41 uur
is ook arrogantie :)
omdat ik weet en heb gezien dat ik beter kan deffen dan para kan aanvallen, of para deed hun best niet of ik ben echt stukken beter in deffen dan para in aanvallen, lol. buiten dat vind ik de defprestaties van velen lachwekkend ^^

op het gebied van deffen ben ik vrij arrogant :p omdat ik meerdere malen 5000+ aanvallen op mijn dak heb gehad (met 5m account) en zo goed als geen dorpen verloor en op langere termijn zelfs winst maakte ^^

ik snap wat je zegt, maar het is eerder andersom ;) ik speel defensief, omdat het niveau laag ligt ;)
doe nu meer voor de stam dan voor dit account zelf en ben daarnaast ook nog eens een rimaccount, waarbij het sowieso beter is om 2 om 1 te spelen dan andersom ;)

greetz
 

DeletedUser57892

Guest
Wacht ik wil ook iets arrogant zeggen, ik kan 10k aanvallen timen op 5 seconden verschil.
 

DeletedUser51166

Guest
n00b...

mijn browser zou vastlopen bij 10k aanvallen '-.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan