Tribalwars weekblad

DeletedUser62901

Guest
Maakt niet uit man! Nu moeten ze maar aan Josh vragen wat zijn antwoord was op de niet gestelde vraag :)
 

DeletedUser

Guest
Even voor de volledigheid:

  • Waarom bent u op deze wereld beginnen spelen?
    Wij (Edwin en Hannah) zijn op wereld 20 komen spelen doordat onze zoon hier een account had aangemaakt en was begonnen te spelen. Al snel bleek dat zijn intresse verging en hebben wij zijn dorpje maar onderhouden.
  • Hoe bent u aan de grootste ODA gekomen? Bent u een grote aanvaller?
    Wij zijn aan onze ODA gekomen door simpelweg aan te vallen op alles wat op de kaart onze vijand of ons target is. Niks meer en niks minder. (Wel zijn we gek op felrode dorpjes, en het vakkundig slopen ervan)​
  • Bent u fier op uw ODA plaats?
    Trots op ODA plaats is misschien overdreven. Maar het is wel voor het eerst sinds we TW spelen (2007) dat we deze positie hebben. Dus leuk vinden we het wel. We waren korte tijd in de race met Pally Mally van BWR. Maar die viel ineens wat stil (RL zaken wss). Hopenlijk maakt ie het binnenkort weer tot een echte race om de nr.1 plek ;)
  • Bent u van plan deze te behouden?
    Of we deze plaats behouden ligt een beetje aan het feit of we targets blijven aangereikt krijgen of onze stam oorlogen blijft voeren. ZowieZo zullen we altijd aanvallend ingesteld blijven spelen.​
  • Wat zou voor u de meest gepaste plaats zijn om te eindigen op deze wereld?
    De meest gepaste plaats om te eindigen op deze wereld is natuurlijk altijd nr 1 plek (hehehe) Maar helemaal van God los zijn we natuurlijk ook niet. Team Insane en Jonnie77 (en de anderen boven ons) zullen niet stil blijven zitten. Dus erg hard inlopen op hen zullen we wss niet doen.
    Rest ons dus niets anders dan de naam van onze stam hoog te houden als de Numero Uno in Ontiegelijk Dode Anti-Smurf. troepjes.​
 

DeletedUser

Guest
Goh,

The V. vs Para.
Clustercontest: uitslag.

Voor de rest nog niks nee :(
 

DeletedUser

Guest
Misschien een artikel over dat Smurf! 2e plek nu heeft, en hun nieuwe recruits.
 

DeletedUser

Guest
Iemand die deze week een intervieuwtje wil in het weekblad.

Clustercontest vrees ik voor,
The V. vs Para. is voor volgende week.
 

DeletedUser

Guest
Kan je je idee nader uitleggen?

Zal het wel ff uitleggen ;)

FUA en Smurf hebben zoals de meesten weten een BG gehad. Deze is alleen verbroken en zijn er een paar leden van FUA overgestapt. Lijkt me leuk om daar een artikel over te schrijven omdat er een spannende strijd kan ontstaan tussen onze stammen die om de 2e plek gaat :)

Is dus leuk om dan mensen van beide stammen te interviewen om te kijken hoe zij er over denken enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56594

Guest
Zal het wel ff uitleggen ;)

FUA en Smurf hebben zoals de meesten weten een BG gehad. Deze is alleen verbroken en zijn er een paar leden van FUA overgestapt. Lijkt me leuk om daar een artikel over te schrijven omdat er een spannende strijd kan ontstaan tussen onze stammen die om de 2e plek gaat :)

Is dus leuk om dan mensen van beide stammen te interviewen om te kijken hoe zij er over denken enzo

FUA faalt gewoon, zal wel verder gaan vallen als ik het zo allemaal hoor. Word dus niet echt een 'spannende' strijd :eek:.
 
Reactiescore
4
Zal het wel ff uitleggen ;)

FUA en Smurf hebben zoals de meesten weten een BG gehad. Deze is alleen verbroken en zijn er een paar leden van FUA overgestapt. Lijkt me leuk om daar een artikel over te schrijven omdat er een spannende strijd kan ontstaan tussen onze stammen die om de 2e plek gaat :)

Is dus leuk om dan mensen van beide stammen te interviewen om te kijken hoe zij er over denken enzo

Toch snap ik een aantal van die recruits niet maar ok.
 
Bovenaan