(W24-topic) Maak je eigen top 20

DeletedUser

Guest
Grappig hoe veranderlijk mensen eigenlijk zijn...niemand gelooft in me, ik breek 1 speler en sta vervolgens in bijna elk lijstje. Typisch;)

Toch, bedankt.

Lijkt me logisch, niet?
Verdien je een plaatsje als je niets bewezen hebt?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147

DeletedUser62448

Guest
W24 is best saai, maar jij hebt front met onze speed? Nou, dan kunnen we wel wat vinden daarop:)



Jou? Ja, zeer snel aangezien je echt overal word gepwnd behalve hier..

ja heb ik xd, louisiane ook:)
ik ben nogal defensief ingesteld dus aan mijn account heb je niets,
als je intresse hebt moet je maar ff met louisiane contact opnemen:D

Gaat DKP het ook eens moeilijk krijgen xd
 

DeletedUser26046

Guest
Grappig hoe veranderlijk mensen eigenlijk zijn...niemand gelooft in me, ik breek 1 speler en sta vervolgens in bijna elk lijstje. Typisch;)

Toch, bedankt.

Hypocriet ;).
Jullie gaan (mogelijk) naar Facta, en opeens is dat de beste stam van w24 'in jouw ogen'.
 

DeletedUser

Guest
Niet zeker maar volgens mij is Gerard terug op Tik Em Aan Ouwe.
 

DeletedUser62448

Guest
Je ging uiteraard niet mee naar curam omdat je zo'n pro bent he.:rolleyes:
En zal ik jou ego hier maar komen deuken?:)

@Mlicka, ik ben een deffer, maar hij valt jou aan, right?:p

Oh!:D
DKP valt mij de laatste tijd niet meer lastig;p
louisiane heeft die laatst wat zitten aanvallen.
Louisiane kan wel een co gebruiken & is redelijk defensief/offencief opgesteld, dus beide is mogelijk.
stel ik zou worden aangevallen door DKP kun je altijd nog vv van mij doen, zorg ik wel voor een PA:D
 

DeletedUser63286

Guest
jou reactie is echt raar:p
en .thepredator negeert me.....
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door BSRK:
Beantwoord me vraag eens. Waarom opeens bij je ex vijand op account?

Sorry, heb je post gemist.

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Faggot:
.the predator durft je niet onder ogen te komen

Ik heb naast TribalWars een leven. Denk jij dat ik 24/7 forum pagina aan het refreshen ben om een discussie te starten?

Komt hij dan hoor BSRK eindelijk een antwoord op je vraag.

Ik ben op Wereld 24 weggespeeld. Ik ben gebacktab'd door m'n stam na een aanval te hebben gedaan op Superrickie zijn Moraalbreker. ( Die had op dat moment de volledige rechten en had me toen gekickt ) :(
Nja, je weet wat er gebeurd. Je zit ingesloten door Superrickie, Plaagbeest, GetSetGo, FXplayertje, Ravern, Nobody? en Xalteregox. Dan weet je wel hoe laat het is. Je krijgt clears en dat moet je dan in je eentje oplossen want niet te doen is. Jammer genoeg vielen ze me smorgens aan toen ik weinig tijd had. Heb nog gedefft maar ja, meer kwam er niet uit. Wist ik eigenlijk al, maar ik gunde ART & Plaagbeest niks dus heb ik gedefft tot het laatste moment.
Toen ben ik gewoon gestopt op Wereld 24 en ging ik doorspelen op Wereld 12. Ik heb daar nog altijd een mooi account. Ik miste Wereld 24 zo erg dat ik wel terug moest komen. ;)
Dus ik Solliciteerde bij het Sweet Co Project en we waren aan de praat tot dat Cold War Kid me een Privé bericht stuurde en vroeg of ik gestopt was en of ik misschien bij Tanken wou. ( Hij kende me van Wereld 11 en ik was daar nog al bekend ) Ik wou liever zelf bij Tanken dus daarom ging ik aan de praat met Zaletio en na een paar dagen kwam ik terecht bij Here I Am.

Edit: Wat betreft 'je gaat naar je ex-vijand'

Vijand ben je in-game. Je word weggspeeld en dan is het hele oorlog gedoe voorbij. Je gaat door en je ziet weer. Dus voor mij maakt het niet uit dat ik bij Tanken zit want ik beschouw ze niet als vijand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63286

Guest
toch lijkt het me raar om bij je tegenwoordige stammaten te zitten die je 1-2 week(en) geleden hebben geedeld.
 

DeletedUser

Guest
Dat vind jij. Ik zet me erover. Het is maar een account. Je word weggespeeld en je begint opnieuw. Misschien is dat voor jou raar, maar voor mij maakt het niet uit.
Ik begin gewoon opnieuw. Ja, het is de stam waar ik altijd tegen heb gestreden maar raar is dat niet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Oh!:D
DKP valt mij de laatste tijd niet meer lastig;p
louisiane heeft die laatst wat zitten aanvallen.
Louisiane kan wel een co gebruiken & is redelijk defensief/offencief opgesteld, dus beide is mogelijk.
stel ik zou worden aangevallen door DKP kun je altijd nog vv van mij doen, zorg ik wel voor een PA:D

Heeft die louisiane hier een accie? Anders laat je der maar ff een pm sturen;)
 

DeletedUser26667

Guest
Jammer genoeg vielen ze me smorgens aan toen ik weinig tijd had. Heb nog gedefft maar ja, meer kwam er niet uit. Wist ik eigenlijk al, maar ik gunde ART & Plaagbeest niks dus heb ik gedefft tot het laatste moment.

Huh? Niet echt gemerkt bij mijn weten ging je gewoon op delete;)
 
Bovenaan