TWw

DeletedUser

Guest
Haha.
Best wel grappig dat ozewizewozewiezewall zijn daden niet zo groot zijn als zijn naam =)
Dat is inderdaad een heel erg overtuigend, doortastend standpunt van jou.

HAHAHAHAHA hahahaha houd me vast hahahaha lololol bwahahhaah

Werkelijk geniaal! Straks laat je nog een olifant verdwijnen zeker?

Die gast is geniaal man! Laat zo een hele speler van het forum verdwijnen. Wedden dat ie volgende week in TROS vermist zit?!

Je Ridder heeft een item gevonden: Miekosz Zwans. Hiermee heeft de hofdame 40% meer lol bovenop en 30% meer lol onderop. Kijk in uw SM kamer voor meer Ridder items

Ik denk dat ik jou toch wel mag:p


Waarom schrijft iemand die iedereen de les leest m.b.t. taalfouten eigenlijk trol met dubbel l?
Hint: iets met Engelse internetterm.

Yeps dat is het plaatje van de afgelope maand..
Toen jullie jullie start hebben gemaakt.
Maar na die Geniale start.
Is het de afgelopen week rustiger geworden!!

Dus we zijn ons aan het herpakken ;)
Nee, Ice is al een week geleden gestopt met aanvallen en de twee dorpen die Done heeft veroverd, zijn gewoon vervolgens direct teruggenomen door Graaf - of andersom. Net als al die andere dorpen die Done heeft 'veroverd' - dit zijn gewoon door hen gebacktimede dorpen die Graaf op Done veroverde.

Toch raar dat oziewozielie zijn trucje werkte :D
'verdwijn'!
Graaf*
 

DeletedUser62901

Guest
Alleen spijtig dat zijn PRO done! invloed wat hoog ligt:rolleyes:

Tja, de schijn van onpartijdigheid kan ik wel vergeten natuurlijk. Maar vergis je niet! Ik heb niks tegen ICE hoor! :D
vooral de malaga en stragiatella zijn favo's van me.

@Vic: Van normaal gedrag ben ik niet meer beschuldigd sinds.....tja....sinds.....Shit! Ik ben normaal! :eek:

Maar om ff ontopic te blijven m.b.t. de "oorlog" die woedt op deze wereld. Ik vind 2 dorpjes over en weer pakken nou niet echt representatief voor een full out war definitie. Misschien moeten we hier beide partijen wat meer porren.

Ik wed dat Done. deze week 2 dorpjes erbij pakt en dat ICE ook ;)

En zo de status quo in stand houdend de volgende week in rollen. :boer:

Of gaat iemand hier beweren dat ze nu echt losgaan op elkaar?

Je ridder heeft een item gevonden: Het Zwitsers Hellepaard. Je cavalerie rent 50% sneller achteruit en 60% slaat bij Hoevelaken links af.
 

DeletedUser

Guest
Naamswissel is aangepast: :D
Wou wat te snel zijn, en zag ozzie's naam zoveel dat die door mijn hoofd spookte ipv graaf's.
 

DeletedUser53083

Guest
Oh God! Hebben ze die Zungo hier ook al losgelaten? :D
Voor zover de reputatie die Done. nog over had :p
 

DeletedUser

Guest
Winst deze week:
1 Mercy. 532

Verlies deze week:
1 Mercy. 496

Nog even en ze maken alleen nog verliezen ;)
Misschien moeten jullie je eigen leden eens ondersteunen, ipv Graaf.:p


@mr sorry: je 'bedanken' knop hapert!
Je moet per post bedanken; NIET per pagina! ook al gaat dit sneller.

Toch raar dat GRAAF zijn trucje werkte :D
'verdwijn'!
Denk echter niet dat we zo zungo kwijt raken :p
Niet dat ik dit erg vind: want ik lees het forum inderdaad wel graag! En het brengt wat discussie te weeg.
Alleen spijtig dat zijn PRO done! invloed wat hoog ligt:rolleyes:

Per pagina?
Leg uit?

En Edwin (Zungo) houdt van bedankjes.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44868

Guest
Nog even en ze maken alleen nog verliezen ;)
Misschien moeten jullie je eigen leden eens ondersteunen, ipv Graaf.:p

dus jij beweert dat er os van mercy bij Graaf staat? Waar haal jij deze wijsheid vandaan?:confused:
 

DeletedUser62901

Guest
dus jij beweert dat er os van mercy bij Graaf staat? Waar haal jij deze wijsheid vandaan?:confused:

Eeeh, Ren (met echo)....je had het beter "pseudo wijsheid" kunnen noemen hoor! Nu lijkt het alsof je indirect toegeeft dat het zo is door het wijsheid te noemen. Of was het cynisch bedoelde "wijsheid"?
Balen dat je de intonatie van je teksten niet kan weergeven hier, had het veel levendiger gemaakt


Je ridder heeft een item gevonden: Carols BruineSter. Met de stroom mee glijd het 30% makkelijker en tegen de stroom in 50% makkelijker.
 

DeletedUser

Guest
Winst deze week:
1 Mercy. 532

Verlies deze week:
1 Mercy. 496

Nog even en ze maken alleen nog verliezen ;)
Misschien moeten jullie je eigen leden eens ondersteunen, ipv Graaf.:p

RH heeft nog iets goed te maken :p
 

DeletedUser44868

Guest
Eeeh, Ren (met echo)....je had het beter "pseudo wijsheid" kunnen noemen hoor! Nu lijkt het alsof je indirect toegeeft dat het zo is door het wijsheid te noemen. Of was het cynisch bedoelde "wijsheid"?
Balen dat je de intonatie van je teksten niet kan weergeven hier, had het veel levendiger gemaakt


Je ridder heeft een item gevonden: Carols BruineSter. Met de stroom mee glijd het 30% makkelijker en tegen de stroom in 50% makkelijker.

dat zou je kunnen lezen, maar ook niet....:D
vraag het anders ff rechtstreeks aan Mercy! :D

zag alleen nog geen bedankje van MrSorry....
 

DeletedUser

Guest
Nog even en ze maken alleen nog verliezen ;)
Misschien moeten jullie je eigen leden eens ondersteunen, ipv Graaf.:p

Altijd hetzelfde verhaaltje...

Mercy vs Ice, werden we beschuldigd helemaal vol gezet te zijn door Done!
Done! vs Ice, worden we beschuldigd volgezet te zijn door Mercy...

Jammer dat Done! de oorzaak van hun falen zoekt bij externe factoren... Terwijl het eigenlijk gewoon komt door hun eigen zwakte... Zoals jullie zeiden, je hebt iets bereikt met het slopen van een paar dorpjes op een half continent afstand van de dichtstbijzijnde Done! speler? Misschien moet je gewoon meer op het Front gooien, kijken of dat helpt als je dorpen wilt overnemen:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Altijd hetzelfde verhaaltje...

Mercy vs Ice, werden we beschuldigd helemaal vol gezet te zijn door Done!
Done! vs Ice, worden we beschuldigd volgezet te zijn door Mercy...

Jammer dat Done! de oorzaak van hun falen zoekt bij externe factoren... Terwijl het eigenlijk gewoon komt door hun eigen zwakte... Zoals jullie zeiden, je hebt iets bereikt met het slopen van een paar dorpjes op een half continent afstand van de dichtstbijzijnde Done! speler? Misschien moet je gewoon meer op het Front gooien, kijken of dat helpt als je dorpen wilt overnemen:rolleyes:.

Alles op z`n tijd!!
 

DeletedUser28205

Guest
Ik had dit gelukkig allemaal gemist, al een maandje, en als ik het zo bekijk dan hebben we hier te maken met een "cold reader" . (met een klein beetje info doorkletsen en dan net doen of jij weet hoe alles zit, paragnosten noemen ze zich vaak ook of helderzienden)

Een enkeling kan de breedsprakigheid van een totale buitenstaander zelfs waarderen, fraai, gezellig, zo voorziet TW zelfs in de meest nutteloze verstrooiing, tenminste dan voor ene zungo.
 

DeletedUser62901

Guest
Ik had dit gelukkig allemaal gemist, al een maandje, en als ik het zo bekijk dan hebben we hier te maken met een "cold reader" . (met een klein beetje info doorkletsen en dan net doen of jij weet hoe alles zit, paragnosten noemen ze zich vaak ook of helderzienden)

Een enkeling kan de breedsprakigheid van een totale buitenstaander zelfs waarderen, fraai, gezellig, zo voorziet TW zelfs in de meest nutteloze verstrooiing, tenminste dan voor ene zungo.


Ma....maar Hugo :eek: Betekent dit dat jij een niet nutteloze verstrooiing zoekt? Ik zou zeggen, neem een baan!
*vang je toch nog iets voor je bezigheid*


xxx-jes Char :p
 
Bovenaan