Bekendheid van speed

DeletedUser

Guest
Ik vind dit inderdaad ook zeer jammer altijd!
Wel heb ik denk ik nog een reden ervoor.
Ik zie zelf altijd (zelf doe ik er ook aan mee..) alle pro's in een stam zitten, en zo ook erg arrogant naar de noobjes gaan praten..
Als wij op de speed gewoon ook is wat noobjes een kans geven in een topstam dan zal het denk ik ook al erg veel veranderen!
Misschien ben ik de enige die dit denkt, maar dit valt mij altijd erg op :)

Ik vind het trouwens erg goed dat je dit aansnijd sbx want dit is erg belangrijk, het lijkt me zeker leuk als er is meer dan 150 spelers komen op een speed! :D
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik nu dus al zo vaak meegemaakt, dat mensen de speedwereld eigenlijk niet eens kennen. Niet weten wat het inhoud etc.

Hoe kunnen wij, als speed community, maar ook de mods van de speeds ervoor zorgen om de speed meer bekendheid te geven?

Ik denk bijvoorbeeld dat het niveau op de normale werelden razendsnel stijgt wanneer noobjes speeds gaan spelen..

Mvg,
Sorry babe x

Beginnende spelers kennis laten maken met de speeds lijkt me absoluut geen goed idee. Ten eerste zullen ze meteen ontmoedigd worden doordat ervaren speeders meer dan 10x zo snel als hun zullen groeien en ze dus praktisch meteen overgenomen zullen worden. Het tweede punt hangt een beetje samen met de eerste aangezien beginnende spelers andere manieren zullen gaan zoeken om hogerop te komen.Ten tweede zijn op de speedwerelden backstabben en smerige trucjes veel te vaak aan de orde. En dit gebeurt dan ook meteen op een tijdbasis van 1 speed die bijvoorbeeld een paar uur duurt, op een normale wereld kom je het misschien als beginnende speler pas na maanden tegen. Het moet niet zo zijn dat de speedmentaliteit waar backstabben en smerige trucjes normaler zijn meteen al aangeleerd worden aan de beginnende spelers. Zo vern**k je de mentaliteit van de toekomstige topspelers en staan voordat je het weet op alle werelden enkel nog de backstabbers aan de top. Het niveau zal misschien wat stijgen maar de negatieve mentaliteitsverandering die zal volgen is dat absoluut niet waard naar mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit inderdaad ook zeer jammer altijd!
Wel heb ik denk ik nog een reden ervoor.
Ik zie zelf altijd (zelf doe ik er ook aan mee..) alle pro's in een stam zitten, en zo ook erg arrogant naar de noobjes gaan praten..
Als wij op de speed gewoon ook is wat noobjes een kans geven in een topstam dan zal het denk ik ook al erg veel veranderen!
Misschien ben ik de enige die dit denkt, maar dit valt mij altijd erg op :)

Ik vind het trouwens erg goed dat je dit aansnijd sbx want dit is erg belangrijk, het lijkt me zeker leuk als er is meer dan 150 spelers komen op een speed! :D

Het hoeft niet dat ze gelijk in een stam moeten. Maar als jij gewoon 1 van je buren helpt zeg maar dan vind hij het waarschijnlijk de 1e keer leuk en gaat hij het vaker spelen. Ik ben ook zo begonnen ;)
 

DeletedUser15154

Guest
Beginnende spelers kennis laten maken met de speeds lijkt me absoluut geen goed idee. Ten eerste zullen ze meteen ontmoedigd worden doordat ervaren speeders meer dan 10x zo snel als hun zullen groeien en ze dus praktisch meteen overgenomen zullen worden. Het tweede punt hangt een beetje samen met de eerste aangezien beginnende spelers andere manieren zullen gaan zoeken om hogerop te komen.Ten tweede zijn op de speedwerelden backstabben en smerige trucjes veel te vaak aan de orde. En dit gebeurt dan ook meteen op een tijdbasis van 1 speed die bijvoorbeeld een paar uur duurt, op een normale wereld kom je het misschien als beginnende speler pas na maanden tegen. Het moet niet zo zijn dat de speedmentaliteit waar backstabben en smerige trucjes normaler zijn meteen al aangeleerd worden aan de beginnende spelers. Zo vern**k je de mentaliteit van de toekomstige topspelers en staan voordat je het weet op alle werelden enkel nog de backstabbers aan de top. Het niveau zal misschien wat stijgen maar de negatieve mentaliteitsverandering die zal volgen is dat absoluut niet waard naar mijn mening.

Gebackstab op speeds is iets wat echt een beetje van de baan is. Áls er dan al gebackstabbed wordt, dan onder de toppers. Maar daarbuiten niet of nauwelijks.

Jep, toppers zullen sneller groeien, maar dat maakt toch niks uit?
Toen ik begon met speeden, begon ik met tw zelf.. Dus ik was echt een beginnende beginnende speeder. Ik vond het een kick om te zien hoe snel je dorp uitbouwde, hoe snel troepen liepen enzo... Ik werd daar ook overgenomen, maar vond dat niet erg. Ik zat toen mailtjes naar de mods te sturen met wanneer de volgende ronde weer ging beginnen :p
 

DeletedUser48693

Guest
Gebackstab op speeds is iets wat echt een beetje van de baan is. Áls er dan al gebackstabbed wordt, dan onder de toppers. Maar daarbuiten niet of nauwelijks.

Jep, toppers zullen sneller groeien, maar dat maakt toch niks uit?
Toen ik begon met speeden, begon ik met tw zelf.. Dus ik was echt een beginnende beginnende speeder. Ik vond het een kick om te zien hoe snel je dorp uitbouwde, hoe snel troepen liepen enzo... Ik werd daar ook overgenomen, maar vond dat niet erg. Ik zat toen mailtjes naar de mods te sturen met wanneer de volgende ronde weer ging beginnen :p


Hahaha dit deed ik ook! Nja pas #4 deed ik mee:p en ik stuurde ook pm's naar mods van WANNEER VOLGENDE SPEED!:cool:

Maar M. ik snap het precies wat je zegt, want er luid nog steeds een oud gezegde:
Hoe mee zielen hoe meer vreugd,

ik denk nee ik durf te wedden dat als ik alleen werelden heb gedaan, ik echt niet timen, backtimen, snipen etc etc etc. zo snel geleerd had, nu ook farmer x aangaf, de eerste 100zijn maar gratis eh daarna moet je pa betalen?? dit is voor veel noobjes een ramp want die komen op het spel zien deze speed willen inloggen staat er : Helaas u moet pa betalen om deel te nemen aan de speed.

Dat was eerst ook een hele ramp voor mij, maar ik heb nu lekker 2maanden pa gekregen = 1800pp :p waarvan ik nog 500 over heb :$, dus ik kan echt nog wel vooruit, maar nog even terug naar de noobjes, die kunnen dit niet!

misschien is het handig om als je als noobje begint 30PP die op storingstermijn zitten te geven aan elke speler die nieuw komt/is en dat die in te zetten zijn bij de speeds zodat ze het idd zien hoe het is,

en nog even 1dingetje, stuur een pm rond naar iedereen van speed 600 ;)
 

DeletedUser

Guest
Lastig ja... maar het is ook een kwestie dat t vrij duur is he, kunnen ze niks aan doen, snap ik maar het speelt egt mee dat ze daarom niet gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dit deed ik ook! Nja pas #4 deed ik mee:p en ik stuurde ook pm's naar mods van WANNEER VOLGENDE SPEED!:cool:

Maar M. ik snap het precies wat je zegt, want er luid nog steeds een oud gezegde:
Hoe mee zielen hoe meer vreugd,

ik denk nee ik durf te wedden dat als ik alleen werelden heb gedaan, ik echt niet timen, backtimen, snipen etc etc etc. zo snel geleerd had, nu ook farmer x aangaf, de eerste 100zijn maar gratis eh daarna moet je pa betalen?? dit is voor veel noobjes een ramp want die komen op het spel zien deze speed willen inloggen staat er : Helaas u moet pa betalen om deel te nemen aan de speed.

Dat was eerst ook een hele ramp voor mij, maar ik heb nu lekker 2maanden pa gekregen = 1800pp :p waarvan ik nog 500 over heb :$, dus ik kan echt nog wel vooruit, maar nog even terug naar de noobjes, die kunnen dit niet!

misschien is het handig om als je als noobje begint 30PP die op storingstermijn zitten te geven aan elke speler die nieuw komt/is en dat die in te zetten zijn bij de speeds zodat ze het idd zien hoe het is,

en nog even 1dingetje, stuur een pm rond naar iedereen van speed 600 ;)

Je bent zelf een noobje :D
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook dat het de tijden zijn.
Veel beginnende spelers hebben nog geen co enzo en als ze dan zien dat ze zolang moeten spelen...
Daarom doe ik ook bijna nooit mee aan Speeds.
Alleen in vakantie enzo want ik heb huiswerk en sport.
Ook worden de beginnende spelers veel ingemaakt door toppers.
Het duurt lang voordat je kan speeden dat zeg ik uit ervaring!
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik nu dus al zo vaak meegemaakt, dat mensen de speedwereld eigenlijk niet eens kennen. Niet weten wat het inhoud etc.

Hoe kunnen wij, als speed community, maar ook de mods van de speeds ervoor zorgen om de speed meer bekendheid te geven?

Ik denk bijvoorbeeld dat het niveau op de normale werelden razendsnel stijgt wanneer noobjes speeds gaan spelen..

Mvg,
Sorry babe x

Speeds heeft, een afscrikkend karakter heb ik het idee door bepaalde mensen hier.
Reactie's als deze:

Je bent zelf een noobje :D

Ze zijn misschien niet slecht bedoeld, maar er zijn mensen ( vooral die nieuw zijn die dit dan verkeerd oppakken en er gewoon mee stoppeen omdat het hun er vooral in het begin om gaat om er plezier in te hebben dan om echt te winnen)
Ook het dat als ze een beetje goed gaan ze meteen gepakt worden door betere spelers zal wel effect hebben, want in het begin, kennen de meeste denk ik wel, oh ik word geedeld door andere en het gebeurd altijd! Ik heb er geen zin meer in, ik stop ermee. Dit is en zal nooit veranderen want dan maak je het hele spel kapot.

Er moet idd meer "reclame" op tw zelf voor gemaakt worden om spelers naar speeds te trekken, ik heb wel ideeën hoe je dat kan doen, maar of ze uitvoerbaar zijn is weer een tweede. Ook vind ik dat er meer rondes georganiseerd moeten en kunnen worden zoals geloof ik ( Cenkhan) deed, en het boeit me op dit moment niet dat het een irl naam is, want ik weet de forumnaam niet en het verdiend zowiezo respect, dus sorry als ik de verkeerde persoon heb! Hier hebben denk ik sommige mensen wel wat van opgestoken, en als je dan bijvoorbeeld eens een ronde kan organiseren waar alleen zulke spelers aan meer kunnen doen en door hetzelfde systeem als bij TW masters zich ervoor aan kunnen melden ( Ja er zullen pro's op een hidden account meedoen omdat ze zichzelf dan stoer vinden omdat ze noobjes kunnen ownen en de opkomende dan concurrentie klein te houden, maar als ze zo zielig zijn om dan meer te spelen, ga je gang veel plezier). Maar dat lijkt mij wel een goeie manier om meer spelers te trekken.

En vooral, reclame maken op werelden.. Hier zijn zat spelers die heus wel willen speeden maar er nooit, of zich eigenlijk nooit in verdiept hebben, of zelfs nooit van gehoord hebben.
 

DeletedUser26555

Guest
ik denk uit mijn opinie ik speel niet zo vaak speeds

wat ik wel merk is dat als beginnend speeder je samen moet werken voor aan de top te geraken, en dit mist de beginnende speeder.

bevoorbeeld

speler a b en c

speler A zegt ik ga def spelen
speler B zegt ik ga offence spelen
speler c zegt ik ga nobelen
 

DeletedUser36193

Guest
SBX denkt gewoon in zichzelf: Hoe meer nieuwe spelers, hoe meer farms :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62981

Guest
Ook speeds die vanaf 18:00 zijn zwaar irritant want dan eten veel mensen
19:00 is veel beter.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me het ook al zeer lang af waarom er altijd zo rond de 120 man meedoen op de speedwereld.

Of het is dat ze geen PA willen betalen om er op te spelen.
Of ze hebben geen zin om te spelen omdat ze toch al weten dat ze worden afgemaakt.
Of ze kennen inderdaad de speedwereld niet goed en weten niet wat het is.
Of de meesten willen niet zo lang achter tribalwars zitten.

Tell me, voor mij is het een raadsel en ik vind het ook zeer jammer dat er op de .nl server zo weinig man speelt.

Optie 1
 

DeletedUser

Guest
Hoe ze wegblijven weten blijkbaar maar al te goed, maar hoe krijgen we ze hierheen?

Een aantal 'noob' rondes plannen van een uur(helemaal gratis ook na 100e speler) en de ervaren spelers moeten dan gewoon zo aardig zijn om weg te blijven. Bij deze ronde hoef je dan ook geen prijs te geven aan de #1
 

DeletedUser61365

Guest
Speeds vind ik hartstikke leuk alleen het probleem bij mij is de Pa functie. En meestal weet ik niet wanneer er een speed draait. Dus dan kijk je een keer op het speed forum en zie dat de speed al een uur bezig is, dan kun je natuurlijk nooit meer zonder Pa erin komen. En dan is het over met de pret.
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat er eens een zeer uitgebreide guide gemaakt kan worden over hoe je moet speeden en wat er zo anders is dan normale werelden etc?

op .net was er laatst een wedstrijd voor 500 PA wie de beste guide over de FA kon schrijven. Misschien dat we dat ook kunnen doen en dat we dat kunnen publiceren in Tww met advertentie naar de gewone werelden toe ofzo?
 

DeletedUser48693

Guest
Misschien dat er eens een zeer uitgebreide guide gemaakt kan worden over hoe je moet speeden en wat er zo anders is dan normale werelden etc?

op .net was er laatst een wedstrijd voor 500 PA wie de beste guide over de FA kon schrijven. Misschien dat we dat ook kunnen doen en dat we dat kunnen publiceren in Tww met advertentie naar de gewone werelden toe ofzo?

Ik heb dernet met Lil-john gesproken en waarschijnlijk word mijn artikel erin gezet over informatie speedwereld etc. ;) in tww
en Arthur Pendragon. schrijft voor nls ;)
 
Bovenaan