Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd snap ik die gozert wel.
Ik zou me ook doodschamen als mijn stam dorpen verliest aan the V.

Maargoed, ik ken die moneyconnect eerlijk gezegd niet goed genoeg om juist te oordelen.

Hij is degene die dorpen verliest. De rest gaat niet slecht...

je kan ook iets te hard reageren .
Dat je pissed/kwaad bent OK , maar niet op deze manier op de goede plaats.

Daarbij zijn mensen dit wel gewend en is zoals flame aangaf de moeite zijn post te lezen te min geworden.

Er gaat nogal wat gediscusieer vooraf ingame. En ik ben moe en moet eigenlijk ff slapen, ook ben ik gekicked dus reageer ik daar zeker op.
 

DeletedUser51166

Guest
MC wat een geweldige staatsgreep, vind wel dat het lang geduurd heeft voordat je stopte ;)
 

DeletedUser26667

Guest
Er is ook nog iets dat belangrijker is als dodgen.... dat heet bier drinken en dat heb ik vandaag gedaan :rolleyes: voorlopig is je stam hard aan het verliezen dus zou ik over die vergeten dodges niet beginnen (a)

Heb ik over niets zitten te zeiken. Als we rapportjes hebben post ik die gewoon net als jij dat doet. Jullie zijn veel beter bezig dan ons, dat zie ik ook wel in.

Ik zag de naam moneyconnect en dacht vervolgens; De w20 staatsmongool heeft weer gepost. Vervolgens heb ik niet de moeite genomen zijn post te lezen, wie wel?

Het ging over mij en ik heb hem ook niet gelezen. Kan het wel zo'n beetje raden. Ik ben een ego, ik heb maar één visie, ik verkloot alles... Maar eigenlijk boeit het me niet wat hij zegt.
 

DeletedUser56594

Guest
Heb ik over niets zitten te zeiken. Als we rapportjes hebben post ik die gewoon net als jij dat doet. Jullie zijn veel beter bezig dan ons, dat zie ik ook wel in.



Het ging over mij en ik heb hem ook niet gelezen. Kan het wel zo'n beetje raden. Ik ben een ego, ik heb maar één visie, ik verkloot alles... Maar eigenlijk boeit het me niet wat hij zegt.

Ego! :rolleyes:
 

DeletedUser52174

Guest
haha lol wat een happening vannacht:)
eindelijk een beetje actie op w20
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik moneyconnect nu een nog grotere klotemogool, dit is gewoon de stam waarvan je hield, zoals je het zelf zegt naaien. Met deze actie heb je enkel ervoor gezorgd dat Maori het waarschijnlijk nog moeilijker krijgt doordat waarschijnlijk veel leden er nu helemaal geen zin meer in hebben als ze zien dat iemand zo kan naaien, want dat is het gewoon. Ik kan me niet voorstellen dat Mikenummerzoveel en Nielzorz slechte leiders zijn. Mikenummerzoveel ken ik nog van mijn tijd in Maori en daar is over het algemeen niks mis mee, Nielzorz ken ik persoonlijk en die heeft absoluut geen gebrek aan visie, ik denk dat het gebrek aan visie bij jou ligt in deze. Want dit is niet de eerste stam die faalt onder jouw leiding, RSP was al helemaal hopeloos. De leden van RSP die naar The V. zijn gegaan in plaats van Maori. hebben nu namelijk wel een goed account en een goede stam. Daarnaast vinden al die leden ook dat jij een slechte leider bent, er is een reden waarom ze niet met je mee gingen naar Maori. Dan nog het punt van dat Troy Maori verpest zou hebben? C'mon, Troy is altijd al een betere stam geweest als Maori. Ga eerst eens bij jezelf kijken wat er allemaal mankeert en ga dan pas kijken wat er aan anderen nog verbeterd kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik moneyconnect nu een nog grotere klotemogool, dit is gewoon de stam waarvan je hield, zoals je het zelf zegt naaien. Met deze actie heb je enkel ervoor gezorgd dat Maori het waarschijnlijk nog moeilijker krijgt doordat waarschijnlijk veel leden er nu helemaal geen zin meer in hebben als ze zien dat iemand zo kan naaien, want dat is het gewoon. Ik kan me niet voorstellen dat Mikenummerzoveel en Nielzorz slechte leiders zijn. Mikenummerzoveel ken ik nog van mijn tijd in Maori en daar is over het algemeen niks mis mee, Nielzorz ken ik persoonlijk en die heeft absoluut geen gebrek aan visie, ik denk dat het gebrek aan visie bij jou ligt in deze. Want dit is niet de eerste stam die faalt onder jouw leiding, RSP was al helemaal hopeloos. De leden van RSP die naar The V. zijn gegaan in plaats van Maori. hebben nu namelijk wel een goed account en een goede stam. Daarnaast vinden al die leden ook dat jij een slechte leider bent, er is een reden waarom ze niet met je mee gingen naar Maori. Dan nog het punt van dat Troy Maori verpest zou hebben? C'mon, Troy is altijd al een betere stam geweest als Maori. Ga eerst eens bij jezelf kijken wat er allemaal mankeert en ga dan pas kijken wat er aan anderen nog verbeterd kan worden.

Voordat ik van wal steek: LEES DIT EN MIJN VORIGE STUK DUS WEL, JE MIST WAT ALS JE HET NIET LEEST !! (dit was een oproep aan degenen die een oordeel vellen, zonder iets te willen lezen, omdat ze niet weten waarover ze het hebben.

Het bekende "kip zonder kop" gekletst. Heerlijk om zo na te genieten en al die ondoordachte uitspraken te zien (op sommigen na dan). Waarom een stam door laten modderen in onwetendheid als enkele leiders er een potje van maken. Waarom niet de mensen wakker schudden als er al weken geleden is gewaarschuwd voor deze leiders.

Kennen we allemaal nog de complottheorie van een aantal weken geleden??? Jawel, ook van mijn hand. Dit was een intern stamleiders discussiestuk binnen Maori. Gewoon om te kijken wat de kern van waarheid zou zijn, en hoe we dit verder konden uitwerken. INTERN = INTERN !!!, en dus niet bedoeld om uit te lekken. En wat gebeurt er? Ik krijg mijn eigen complottheorie binnen een halve dag via PM van -Turgon-. Waar zit dan het probleem? Jawel, in de stamleiding van Maori., waar ik overigens voor enkele stamleiders wel kan instaan.

O ja, nog even ingrijpen op je punt van leden die naar The V. gingen i.p.v. Maori. Zij gingen eerst, en wij gingen later. Die leden vinden dus blijkbaar dat ik een slechte leider ben. Daarom zitten die leden dus ook bij in W25 in de stam, en is één van die leden mijn medeleider in de stam. En daar heeft deze medeleider ook aangegeven dat hij het helemaal met The V. in W20 heeft gehad.

Is Troy altijd een betere stam geweest als Maori.? Het gaat ook niet om de leden van Troy. Enkele ex-Troy leden ondersteunen mij geweldig, maar het gaat om de ex-Troy leider, Nielzorz, die al banden had met -Turgon- voordat de fusie met Maori. plaatsvond. Hoe anders had de complottheorie van enkele weken geleden bij -Turgon- kunnen komen?? Ik waarschuwde daar voor de fusie nog voor, maar de meerderheid (toen nog democratie) stemde voor een fusie. Heel eerlijk en logisch. Maar de resultaten zijn nu duidelijk.

Straks nog even een uiteenzetting van alle gebeurtenissen. Ga eerst even ontbijten.
 

DeletedUser

Guest
Eddy, je verkoopt dezelfde bullshit nu al meer als een jaar. Stop gewoon en ga verder met je leven aub :eek: Met je idiote complottheorieën altijd. Je zet jezelf altijd in de "slachtofferpositie" terwijl je zelf verdomd goed zou moeten weten dat je (om een voorbeeld te geven) RSP zelf helemaal naar de kl*te hebt geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand die de posts van MC mongool nog wel leest?
:D

ik :)

Voordat ik van wal steek: LEES DIT EN MIJN VORIGE STUK DUS WEL, JE MIST WAT ALS JE HET NIET LEEST !! (dit was een oproep aan degenen die een oordeel vellen, zonder iets te willen lezen, omdat ze niet weten waarover ze het hebben.

Het bekende "kip zonder kop" gekletst. Heerlijk om zo na te genieten en al die ondoordachte uitspraken te zien (op sommigen na dan). Waarom een stam door laten modderen in onwetendheid als enkele leiders er een potje van maken. Waarom niet de mensen wakker schudden als er al weken geleden is gewaarschuwd voor deze leiders.

Kennen we allemaal nog de complottheorie van een aantal weken geleden??? Jawel, ook van mijn hand. Dit was een intern stamleiders discussiestuk binnen Maori. Gewoon om te kijken wat de kern van waarheid zou zijn, en hoe we dit verder konden uitwerken. INTERN = INTERN !!!, en dus niet bedoeld om uit te lekken. En wat gebeurt er? Ik krijg mijn eigen complottheorie binnen een halve dag via PM van -Turgon-. Waar zit dan het probleem? Jawel, in de stamleiding van Maori., waar ik overigens voor enkele stamleiders wel kan instaan.

O ja, nog even ingrijpen op je punt van leden die naar The V. gingen i.p.v. Maori. Zij gingen eerst, en wij gingen later. Die leden vinden dus blijkbaar dat ik een slechte leider ben. Daarom zitten die leden dus ook bij in W25 in de stam, en is één van die leden mijn medeleider in de stam. En daar heeft deze medeleider ook aangegeven dat hij het helemaal met The V. in W20 heeft gehad.

Is Troy altijd een betere stam geweest als Maori.? Het gaat ook niet om de leden van Troy. Enkele ex-Troy leden ondersteunen mij geweldig, maar het gaat om de ex-Troy leider, Nielzorz, die al banden had met -Turgon- voordat de fusie met Maori. plaatsvond. Hoe anders had de complottheorie van enkele weken geleden bij -Turgon- kunnen komen?? Ik waarschuwde daar voor de fusie nog voor, maar de meerderheid (toen nog democratie) stemde voor een fusie. Heel eerlijk en logisch. Maar de resultaten zijn nu duidelijk.

Straks nog even een uiteenzetting van alle gebeurtenissen. Ga eerst even ontbijten.

Dat complottheoriestuk van je was compleet bullshit remember?, net zoals dit weer. Er zijn andere manieren om iets duidelijk te maken, zoals ik al zei, je hebt Maori nu naar de kloten geholpen en dat doe je niet met de stam waar je om geeft.

Bespaar het ons aub.

Inderdaad, bespaar het ons maar, ga maar gewoon weg van W20, hoef je je niet meer aan ons te ergeren en wij niet meer aan jou.
 

DeletedUser

Guest
.

Is Troy altijd een betere stam geweest als Maori.? Het gaat ook niet om de leden van Troy. Enkele ex-Troy leden ondersteunen mij geweldig, maar het gaat om de ex-Troy leider, Nielzorz, die al banden had met -Turgon- voordat de fusie met Maori. plaatsvond. Hoe anders had de complottheorie van enkele weken geleden bij -Turgon- kunnen komen?? Ik waarschuwde daar voor de fusie nog voor, maar de meerderheid (toen nog democratie) stemde voor een fusie. Heel eerlijk en logisch. Maar de resultaten zijn nu duidelijk.
Ten eerste moet je je beter informeren voor je iets zegt, ik was geen leider van troy wij hebben ons kandidaat gesteld voor de leidersfunctie toen we Maori. joinden!
Ten tweede moet je je nog beter informeren over het contact tussen ons en turgon (en dat kan je bij hem nagaan) loopt nog maar sinds gisteren en dat ging volledig over jou gezever, en dus zeker niet vanin troy al!
En er staat trouwens van ons ook nog os bij jou dus zaag niet over os want ongeveer heel Maori. had het gehad met jouw ellenlange os aanvragen en je had al ongeveer os staan vanover de hele stam en nog vond jij het niet genoeg!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Voordat ik van wal steek: LEES DIT EN MIJN VORIGE STUK DUS WEL, JE MIST WAT ALS JE HET NIET LEEST !! (dit was een oproep aan degenen die een oordeel vellen, zonder iets te willen lezen, omdat ze niet weten waarover ze het hebben.

Het bekende "kip zonder kop" gekletst. Heerlijk om zo na te genieten en al die ondoordachte uitspraken te zien (op sommigen na dan). Waarom een stam door laten modderen in onwetendheid als enkele leiders er een potje van maken. Waarom niet de mensen wakker schudden als er al weken geleden is gewaarschuwd voor deze leiders.

Kennen we allemaal nog de complottheorie van een aantal weken geleden??? Jawel, ook van mijn hand. Dit was een intern stamleiders discussiestuk binnen Maori. Gewoon om te kijken wat de kern van waarheid zou zijn, en hoe we dit verder konden uitwerken. INTERN = INTERN !!!, en dus niet bedoeld om uit te lekken. En wat gebeurt er? Ik krijg mijn eigen complottheorie binnen een halve dag via PM van -Turgon-. Waar zit dan het probleem? Jawel, in de stamleiding van Maori., waar ik overigens voor enkele stamleiders wel kan instaan.

O ja, nog even ingrijpen op je punt van leden die naar The V. gingen i.p.v. Maori. Zij gingen eerst, en wij gingen later. Die leden vinden dus blijkbaar dat ik een slechte leider ben. Daarom zitten die leden dus ook bij in W25 in de stam, en is één van die leden mijn medeleider in de stam. En daar heeft deze medeleider ook aangegeven dat hij het helemaal met The V. in W20 heeft gehad.

Is Troy altijd een betere stam geweest als Maori.? Het gaat ook niet om de leden van Troy. Enkele ex-Troy leden ondersteunen mij geweldig, maar het gaat om de ex-Troy leider, Nielzorz, die al banden had met -Turgon- voordat de fusie met Maori. plaatsvond. Hoe anders had de complottheorie van enkele weken geleden bij -Turgon- kunnen komen?? Ik waarschuwde daar voor de fusie nog voor, maar de meerderheid (toen nog democratie) stemde voor een fusie. Heel eerlijk en logisch. Maar de resultaten zijn nu duidelijk.

Straks nog even een uiteenzetting van alle gebeurtenissen. Ga eerst even ontbijten.

Waarom voel jij je nou zo stoer ???.
Je lult dit al voor de zooveelste keer dat mensen jou kansloze teksten nieteens meer lezen , gek he ?.
Eerst lullen van ik moet revalideren , maar dit flik je wel , dan ben je wat mij betreft gewoon een zeikerd en een grote aansteller aangezien je ditwel kan doen terwijl je aan het REVALIDEREN BENT!!.
Snap daarom ook precies waarom turugon je niet de kans gaf optebouwen en dan te strijden , zou ik ook niet doen als er zo`n gek allerlei dingen probeerd en flikt.

Je mag wel trots zijn , hierdoor mag zowat niemand meer ;)
Sterkte , als je ergens nog ver komen gaat wat mij bewondert.

Daarbij lul je alles aan elkaar en ben je t TOPPUNT van ZIELIG
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk geen onderbouwde reacties. Had ik ook niet verwacht hoor. Het zegt genoeg over het intellectuele niveau van de meeste AF-ers hier. Even wat reacties tussendoor van andere Maori. leden (ik ben discreet en noem geen namen):

ik geef je helemaal gelijk,
vind het erg dat iemand van de leiding banden heeft outside our crew...

dat hoort gewoon niet

Ik kan me hierin wel een beetje vinden. Dat er een lek was was al lang duidelijk. Ik heb op het forum om opheldering gevraagd en zoals verwacht komen er geen antwoorden. Niels houd vol dat er niks aan de hand is en dat hij van niks weet. Ik heb duidelijk gesteld dat ik daar niet mee akkoord ga omdat deze dingen niet gebeuren om niks. Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd dat Niels bij de leiding werd betrokken terwijl hij in Troy niks te vertellen had. Mijn fusiepartner ........ heeft ook altijd al vraagtekens gezet bij het account Nielzors en hij had maar al te vaak gelijk.
Ik vind sowieso dat de leiding van Troy te veel dingen in mist hult en voor zichzelf houd maar als de nood aan de man is mogen de leden het wel opknappen. Er gaat nog wel meer gebeuren maar dat hoor je wel even van me.
Heb je al stamplannen voor de toekomst?

Wij waren al wakker en hadden al ontdekt dat er een mol was. ........ en ik zijn ook in overleg maar daar hoor je nog wel over.

Ik ben de discussie op het forum flink aan het aanwakkeren en er volgen al meer.

Ze zijn op het forum aan het schoonpraten nu en ik heb nu de aanval ingezet. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze heel boos op me worden. Ik weet wel dat de ervaren spelers die ik via het forum heb aangesproken ook wel degelijk een eerlijke verklaring van de leiders willen. Hoe veel verborgen fora waren er eigenlijk die de leden niet konden zien?

Ik heb focking veel ervaring en word gewoon als nobody neergezet en dat heb ik nu ook op het forum neergezet. Ze gaan echt wel boos op me worden maar dat boeit me niet. Zoals Niels ook zonder ervaring meteen in de leiding ging. Daar zakt je broek toch van af. Ik ben weg nu maar ik spreek je later wel. Ik heb je even een vriendenverzoek gestuurd want ik wil zeker contact houden.
 

DeletedUser

Guest
Je vond Maori. dan ook altijd een enorm slechte stam toen ik er nog in zat. Uiteindelijk ga je er zelf in? Dan had je dit ook kunnen voorspellen lijkt me. Ik heb je zelfs ooit nog uitgelegd dat ik van 4 leiders de enige was die iets uitstak... nu maak je hetzelfde mee.
 

DeletedUser

Guest
Voordat ik van wal steek: LEES DIT EN MIJN VORIGE STUK DUS WEL, JE MIST WAT ALS JE HET NIET LEEST !! (dit was een oproep aan degenen die een oordeel vellen, zonder iets te willen lezen, omdat ze niet weten waarover ze het hebben.

Het bekende "kip zonder kop" gekletst. Heerlijk om zo na te genieten en al die ondoordachte uitspraken te zien (op sommigen na dan). Waarom een stam door laten modderen in onwetendheid als enkele leiders er een potje van maken. Waarom niet de mensen wakker schudden als er al weken geleden is gewaarschuwd voor deze leiders.

Kennen we allemaal nog de complottheorie van een aantal weken geleden??? Jawel, ook van mijn hand. Dit was een intern stamleiders discussiestuk binnen Maori. Gewoon om te kijken wat de kern van waarheid zou zijn, en hoe we dit verder konden uitwerken. INTERN = INTERN !!!, en dus niet bedoeld om uit te lekken. En wat gebeurt er? Ik krijg mijn eigen complottheorie binnen een halve dag via PM van -Turgon-. Waar zit dan het probleem? Jawel, in de stamleiding van Maori., waar ik overigens voor enkele stamleiders wel kan instaan.

O ja, nog even ingrijpen op je punt van leden die naar The V. gingen i.p.v. Maori. Zij gingen eerst, en wij gingen later. Die leden vinden dus blijkbaar dat ik een slechte leider ben. Daarom zitten die leden dus ook bij in W25 in de stam, en is één van die leden mijn medeleider in de stam. En daar heeft deze medeleider ook aangegeven dat hij het helemaal met The V. in W20 heeft gehad.

Is Troy altijd een betere stam geweest als Maori.? Het gaat ook niet om de leden van Troy. Enkele ex-Troy leden ondersteunen mij geweldig, maar het gaat om de ex-Troy leider, Nielzorz, die al banden had met -Turgon- voordat de fusie met Maori. plaatsvond. Hoe anders had de complottheorie van enkele weken geleden bij -Turgon- kunnen komen?? Ik waarschuwde daar voor de fusie nog voor, maar de meerderheid (toen nog democratie) stemde voor een fusie. Heel eerlijk en logisch. Maar de resultaten zijn nu duidelijk.

Straks nog even een uiteenzetting van alle gebeurtenissen. Ga eerst even ontbijten.

Hey Money!

Ik wil even zeggen dat we in The V. geen leiders hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan