Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43378

Guest
van Maori, om het weer even over het onderwerp te hebben:
Zijde 1:
Stammen: Maori.
Zijde 2:
Stammen: The V.

Timeframe: 03/02/2012 12:00:00tot13/02/2012 16:23:22

Totale overnames:

Kant 1: 360
Kant 2: 312
Verschil: 48

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 12
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,065,213
Kant 2: 2,781,624
Verschil: 283,589

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 56,306
Kant 2: 92,058
Verschil: 35,752

chart



(vanaf de oorlog)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En nu vanaf het begin van de oorlog? Kan je een stuk beter op zien wie momenteel de betere is ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoeft niet, onze stats zijn sowieso beter! :)

Zwoexz kraak ze nu niet meteen weer helemaal af, ze zijn zo vriendelijk om hier de stats te posten.

We hebben nog een massa van maori. te gaan en we moeten er zelf 1tje zien goed te doen en tot die tijd hebben we weinig recht van spreken.
 

DeletedUser

Guest
Zwoexz kraak ze nu niet meteen weer helemaal af, ze zijn zo vriendelijk om hier de stats te posten.

We hebben nog een massa van maori. te gaan en we moeten er zelf 1tje zien goed te doen en tot die tijd hebben we weinig recht van spreken.

Truetrue, maar ik heb onze stats al gezien. :c Maar het is wel de waarheid, als je die andere stats ook ziet kan je begrijpen dat die van ons zeer waarschijnlijk beter zijn!!!

Voorwaarts!!!!! :bijl::bijl::licht::licht::ram::ram::catapult: :edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Stiekem is dit het snode plan van Maori, de oude indianen gebruikten het vroeger al. :p

Nu The V. zit te fappen op de stats en dus druk bezig zijn met andere dingen, vallen de indiaantjes aan:p
 

DeletedUser55041

Guest
Stiekem is dit het snode plan van Maori, de oude indianen gebruikten het vroeger al. :p

Nu The V. zit te fappen op de stats en dus druk bezig zijn met andere dingen, vallen de indiaantjes aan:p

nou dan ben ik benieuwd...
 

DeletedUser51166

Guest
wanneer komen de aanvallen nou eens op mij?
op drags en ceetjes wil het niet erg lukken, misschien hebben jullie op mij meer geluk (A)
 

DeletedUser

Guest
wanneer komen de aanvallen nou eens op mij?
op drags en ceetjes wil het niet erg lukken, misschien hebben jullie op mij meer geluk (A)

Ik denk dat jij beter naar maori toe kan gaan, anders kun je lang wachten en je kont over de muur heen hangen totdat de palissade pijn begint te doen maar er gebeurd dan niks :p behalve een bezoek aan de ziekenboeg waar een mooi verhaal tot stand komt over een stock met splinters xD
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij beter naar maori toe kan gaan, anders kun je lang wachten en je kont over de muur heen hangen totdat de palissade pijn begint te doen maar er gebeurd dan niks :p behalve een bezoek aan de ziekenboeg waar een mooi verhaal tot stand komt over een stock met splinters xD

Pas maar op, straks zijn ze van plan een keer iets degelijks in elkaar te zette :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan