Project 5th of November

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat 3 stammen nodig zijn om wat dorpen van Para? te kunnen inpikken ;)

8 leden vs hoeveel staat het nu ? Moet wel een grote uitdaging zijn voor jullie toch ?
Mag ik even duidelijk maken dat Maori. en Troy niets hebben afgesproken met The V., de meeste leden van Troy en Maori. wisten maar van hun plan op 4/11 dusja...:)
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat 3 stammen nodig zijn om wat dorpen van Para? te kunnen inpikken ;)

8 leden vs hoeveel staat het nu ? Moet wel een grote uitdaging zijn voor jullie toch ?

hmmm, 3 stammen tegen 1, waarvan er 1 niet eens een afspraak met de andere 2 had. Het lijkt erop dat Para? niet erg geliefd is dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even erop duiden dat The V. ook dorpen van Maori. en haar moraalbrekersstam pakt!
 

DeletedUser

Guest
Even mijn versie van de feiten. En die feiten kloppen 100% geloof me maar.

Ik lag dus al meer dan een week onder vuur door Maori. waar aan ik inmiddels al 12m ODD aan had verdiend (hoofdzakelijk met eigen def troepen). Die geraken ook op, dus os was al onderweg naar het Maori. front --> nadeel: het andere front lag er iets of wat verzwakt bij. Dit kon ik mij permiteren doordat ik een NAP had met Boss Iron en Merveille1. EN ONTKENNEN MOET JE NIET DOEN WAT ZE WISTEN HET WEL DEGELIJK.

Nu is het probleem ook nog dat ik met examens zit. 2 dagen geleden begonnen de aanvallen binnen te lopen. Ik heb die dag nog 400 aanvallen getagd + nog wat troepen verschoven etc. Dit ging ten koste van mijn studies, dus heb ik mijn vv af gegeven omdat mijn studies 100% voorgaan op online games. Ik voel me redelijk schuldig dat ik iemand anders mijn vuile werkje moet laten opknappen trouwens :(

Ik geloof -Turgon- ook wanneer hij zegt dat de aanval 6 weken op voorhand gepland was. Wij hebben hetzelfde meegemaakt met de speler Arthass. Dus dat hij (en nog wat anderen) me aanvallen, kan ik niks van zeggen. Zo is het spel nu eenmaal. Het enige enorm laffe is dat Merveille1 en Boss Iron deelnemen aan deze actie zonder me vooraf te laten weten dat ze de NAP verbreken. Dat zijn dus backstabs nummer 3 en 4 op 2 weken tijd. (Plaagbeest en Gregorian waren de eerste 2 lafbekken).

Conclussie: Ik zit me nu nog enkele dagen kapot te studeren terwijl de vv zo goed mogelijk probeert te deffen (en ik vertrouw hem daar ook in :)). Ik heb al aanvallen gehad van +-15 spelers op 2 dagen, dik 15 miljoen ODD gehaald en 4x gebackstabt. Dankjewel eerlijke w20 spelers :eek:
 

DeletedUser

Guest
zeg als iedereen van Para? er zo'n probleem van maakt he, waar is Evi Til zelf dan :confused::confused:

hij laat niks van zich horen, voor zover ik weet heeft het account Evi Til de hele dag onder vv gestaan, dus waar is meneer dan gebleven?
ik gok op de volgende smoes:

'ik was vandaag naar de stad en kon dus niks doen'

het komt er gewoon op neer dat The V. vandaag een goede dag achter de rug heeft en dat ze hebben bewezen dat je niet kan spelen zonder een fantastisch teamwork als stam!

voorwaarst Visionairs!,
Remember Remember The Fifth Of November!
 

DeletedUser

Guest
zeg als iedereen van Para? er zo'n probleem van maakt he, waar is Evi Til zelf dan :confused::confused:

hij laat niks van zich horen, voor zover ik weet heeft het account Evi Til de hele dag onder vv gestaan, dus waar is meneer dan gebleven?
ik gok op de volgende smoes:

'ik was vandaag naar de stad en kon dus niks doen'

het komt er gewoon op neer dat The V. vandaag een goede dag achter de rug heeft en dat ze hebben bewezen dat je niet kan spelen zonder een fantastisch teamwork als stam!

voorwaarst Visionairs!,
Remember Remember The Fifth Of November!
Het staat hier boven geschreven dat ik exaams heb halve gare :eek:
 

DeletedUser

Guest
Even mijn versie van de feiten. En die feiten kloppen 100% geloof me maar.

Ik lag dus al meer dan een week onder vuur door Maori. waar aan ik inmiddels al 12m ODD aan had verdiend (hoofdzakelijk met eigen def troepen). Die geraken ook op, dus os was al onderweg naar het Maori. front --> nadeel: het andere front lag er iets of wat verzwakt bij. Dit kon ik mij permiteren doordat ik een NAP had met Boss Iron en Merveille1. EN ONTKENNEN MOET JE NIET DOEN WAT ZE WISTEN HET WEL DEGELIJK.

Nu is het probleem ook nog dat ik met examens zit. 2 dagen geleden begonnen de aanvallen binnen te lopen. Ik heb die dag nog 400 aanvallen getagd + nog wat troepen verschoven etc. Dit ging ten koste van mijn studies, dus heb ik mijn vv af gegeven omdat mijn studies 100% voorgaan op online games. Ik voel me redelijk schuldig dat ik iemand anders mijn vuile werkje moet laten opknappen trouwens :(

Ik geloof -Turgon- ook wanneer hij zegt dat de aanval 6 weken op voorhand gepland was. Wij hebben hetzelfde meegemaakt met de speler Arthass. Dus dat hij (en nog wat anderen) me aanvallen, kan ik niks van zeggen. Zo is het spel nu eenmaal. Het enige enorm laffe is dat Merveille1 en Boss Iron deelnemen aan deze actie zonder me vooraf te laten weten dat ze de NAP verbreken. Dat zijn dus backstabs nummer 3 en 4 op 2 weken tijd. (Plaagbeest en Gregorian waren de eerste 2 lafbekken).

Conclussie: Ik zit me nu nog enkele dagen kapot te studeren terwijl de vv zo goed mogelijk probeert te deffen (en ik vertrouw hem daar ook in :)). Ik heb al aanvallen gehad van +-15 spelers op 2 dagen, dik 15 miljoen ODD gehaald en 4x gebackstabt. Dankjewel eerlijke w20 spelers :eek:

nou zoals je ziet zit ik redelijk dichtbij, de hele dag een vv omdat hij moest studeren. het komt opzich wel toevallig uit allemaal

en 400 aanvallen taggen is een koud kunstje


Het staat hier boven geschreven dat ik exaams heb halve gare :eek:

kijk eens naar de tijden van versturen? 18:10 en 18:13, ik was dus bezig toen jij je post verzond
 

DeletedUser

Guest
nou zoals je ziet zit ik redelijk dichtbij, de hele dag een vv omdat hij moest studeren. het komt opzich wel toevallig uit allemaal

en 400 aanvallen taggen is een koud kunstje




kijk eens naar de tijden van versturen? 18:10 en 18:13, ik was dus bezig toen jij je post verzond
Man jij bent echt achterlijk :eek: Ik ben de 3e week van september begonnen met school, 6 weken les en dan 2 weken examen. Reken zelf eens uit.

En het is een koud kunstje, maar wel tijdrovend
 

DeletedUser

Guest
Man jij bent echt achterlijk :eek: Ik ben de 3e week van september begonnen met school, 6 weken les en dan 2 weken examen. Reken zelf eens uit

het maakt niet uit wanneer je bent begonnen, het komt erop neer dat iedereen altijd met zo'n smoesje komt.

turg, me CO, heeft toch zelf ook examens of tentamens? hij heeft 80% zelf gedaan
 

DeletedUser

Guest
het maakt niet uit wanneer je bent begonnen, het komt erop neer dat iedereen altijd met zo'n smoesje komt.

turg, me CO, heeft toch zelf ook examens of tentamens? hij heeft 80% zelf gedaan
Misschien heeft hij minder leerstof te verwerken. Doe jij universiteit? Zo niet... Hou je klep
 

DeletedUser

Guest
nou zoals je ziet zit ik redelijk dichtbij, de hele dag een vv omdat hij moest studeren. het komt opzich wel toevallig uit allemaal

en 400 aanvallen taggen is een koud kunstje




kijk eens naar de tijden van versturen? 18:10 en 18:13, ik was dus bezig toen jij je post verzond

waarom zou die dat verzinnen?
 

DeletedUser

Guest
ik doe inderdaad geen universiteit. jij misschien wel, maar dan is het gewoon zo toevallig dat je juist vandaag een hele dag moet leren.

ik ga erover op houden, ik heb me punt gemaakt en ben er dus klaar mee.



wat verzinnen?
Ik heb maandag & dinsdag examen. Vind je het dan gek dat ik deze week wil studeren? Het is te merken dat er in jou kop minder zit dan in die van mij
 

DeletedUser52174

Guest
ik doe inderdaad geen universiteit. jij misschien wel, maar dan is het gewoon zo toevallig dat je juist vandaag een hele dag moet leren.

ik ga erover op houden, ik heb me punt gemaakt en ben er dus klaar mee.



wat verzinnen?

Duidelijk geen hoog niveau lol :p
 

DeletedUser51166

Guest
dames dames,
houden we het leuk? het is maar een spelletje hoor ;)

evi als je je gebackraped voelt is dat vervelend voor je, maar zoals je inderdaad al zegt geloof je ons dat het al tijden van tevoren is geplanned. maar om dat andere mensen achterlijk en halve gare vind ik persoonlijk een beetje laag ;)

je moet zelf weten hoe je tegen mensen spreekt hoor daar niet van, maar je bent door 15 spelers aangevallen (bent dus niet geliefd in je omgeving) en dan ga je mensen zo aanspreken?

always think twice before you say something :)

succes evi, wel jammer dat je al mijn fakes blockt :S xD
 
Bovenaan