Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het makkelijker is om per (top)stam de stemming te doen.

Para? stemt unaniem voor een verlenging van deze wereld :)
 
Reactiescore
4
Jullie zijn zo zielig he.

Ik hou ook van jou hoor :D.:rolleyes:
Als hij hier niet speelt moet hij Zoals Conduct zegt gaan fietsen.
En niet het spel voor andere verpesten ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het makkelijker is om per (top)stam de stemming te doen.

Para? stemt unaniem voor een verlenging van deze wereld :)

Ook de mindere stammen(mijn stamXD) want die moeten nog groeien en dan zijn ze eindelijk blij dat ze een beetje groot zijn en dan stopt de wereld..
 

DeletedUser

Guest
Ook de mindere stammen(mijn stamXD) want die moeten nog groeien en dan zijn ze eindelijk blij dat ze een beetje groot zijn en dan stopt de wereld..
Daar heb je wel een punt ;) Zolang je maar voor een verlenging stemt :D
 

DeletedUser51166

Guest
bedankt voor het maken van dit topic,

ik stem zeer zeker voor.

greetz
the style, tribe the V.!
 

DeletedUser

Guest
AW: Wijziging eindvoorwaarden

Ach, sommige snappen het idd niet :p

Godly heeft gelijk *slijm* *slijm*
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel zien aan deze enquete dat er maar weinig mensen op het forum zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor gestemd.

Mocht Sick. deze wereld dreigen te gaan winnen, zullen we de stam opsplitsen en lekker verder samen blijven spelen.

Overigens voor diegene die ´t nog niet helemaal door hadden, ik ben weer terug van weggeweest :).

~Maurice
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor gestemd.

Mocht Sick. deze wereld dreigen te gaan winnen, zullen we de stam opsplitsen en lekker verder samen blijven spelen.

Overigens voor diegene die ´t nog niet helemaal door hadden, ik ben weer terug van weggeweest :).

~Maurice

Sportief besluit!
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, er zijn goede argumenten om de instellingen te houden zoals ze zijn, ik snap de nee stemmers ook wel.

Persoonlijk zou ik echter graag zien dat we na een of andere prijsuitreiking gewoon verder kunnen gaan, omdat je in die 2 jaar die het zo ongeveer kost voor er een winnaar is toch een enorme band opbouwt met veel mensen, en die voor mij zwaarder weegt dan een toevoeging aan het concept tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, er zijn goede argumenten om de instellingen te houden zoals ze zijn, ik snap de nee stemmers ook wel.

Persoonlijk zou ik echter graag zien dat we na een of andere prijsuitreiking gewoon verder kunnen gaan, omdat je in die 2 jaar die het zo ongeveer kost voor er een winnaar is toch een enorme band opbouwt met veel mensen, en die voor mij zwaarder weegt dan een toevoeging aan het concept tribalwars.

Zolang je Jeffrey niet van mij afpakt (a)
 
Bovenaan