Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser

Guest
helemaal geen gebeten hond

vind het gewoon vreemd dat jij een oorlogsverklaring geeft!
wij jff hebben nog niets gehoord van conq.


ook hebben we nog geen vragen gehad van teva om mee te helpen aanvallen.
of os te bieden..

dus snap niet dat jij dan zo maar een oorlogsverklaring schetst?

geen vragen om te helpen? ik geloof dat jij anders ook lekker hebt lopen aanvallen op lienee en zat jij neit in JFF? :confused:

en dit heeft wat met deze topic te maken??

:confused:

oorlogs verklaring teva~koc

doe niet stom -.- je weet zelf ook wel dat conq. nou ook niet de beste vrienden van TEVA zijn

uuh.

leden van conq,willen ook mee tegen TEVA strijden

Wij strijden al langer tegen TEVA als .KoC. hoor :)

-.-, serieus, ben jij zo dom of ben ik nu teveel geinformeerd?

Lees het topic goed door ;

1. Teva valt Conq. aan
2. Conq doet nog niks terug
3. Teva verklaart .koc. de oorlog

gevolg?
Conq & .KoC. in BG vs Teva

^ vergeet die ? achter gevolg niet.

Wie dit niet zal snappen is gewoon echt stom...

serieus!

denk dat je er helemaal geen reet van snapt Monjati Tsie. :p

als conq zo graag een oorlogsverklaring wil af geven laat ze het dan op een eigen topic gaan doen!

Wie de f*ck heeft gezegt dat conq. een oorlogsverklaring wilt afgeven aan JFF? Niemand uit conq. heeft dit gezegt. kijk je bronnen na.

zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Matthuew betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D

lienee blijft, maak er maar 2 acc's van :D

Wat betreft matthew en .KoC.. Krijgt TEVA het al heet onder de voetjes? inclusief jij?

vraag maar aan de buren of dat zo is .;)..Sake, Hennos, Alex, nu ook Niels en Yoeri zij weten wat meer van de Situatie in C48 elke binnendringer is gesneufeld.:cool:

yoeri speelt niet op lienee he? en sake en henno zijn daarintegen al weer terug op W14. ;) lekker tegen TEVA aan ;)

Ik denk dat er allemaal niks gaat gebeuren totdat conq. de tijd en troepen heeft om TEVA te pwnen.

En dan zal TEVA toch wel gepwnt worden denk ik zo :D

met conq. bedoel ik eigenlijk Lienee persoonlijk die gewoon de hele stam te grazen neemt:cool:

natuurlijk, ik pown heel teva met 2 handen en 1 voet op mijn rug :D:D:D:D
 

DeletedUser51166

Guest
zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Matthuew betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D

ik snap bij jou nooit waar jij je info vandaan haalt, iedereen behalve jij weet dat deze niet klopt, maargoed...

ten eerste zijn wij geen internstam van conq ^^
mijn account zal nooit intern worden maar strijden tot het laatste dorp, daat voorop gesteld (A)

daarnaast de 3 accounts waar je het over hebt zijn er niet, toendra en papsnoetie is al besproken en nog steeds ben jij de enige die met andere info dan de rest denkt gelijk te hebben? chapeau! weet ook niet waar jij acci 3 vandaan haalt...

daarnaast, conq springt geen gat in de lucht, maar dit maakt het makkelijker, jullie vallen 2 stammen aan, krijgen 2 stammen terug is denk ik een logisch gevolg, voorlopig is het slechts koc en TEVA, we zullen zien wat de tijd brengt :)

als laatste, MB, weer iets waar jij niets vanaf weet :) je zult MB zijn capiciteiten nog wel zien ;) internen is een vervelend iets wat de meeste niet willen, maar wat soms bittere noodzaak is, mss dat je dat ooit nog eens in je koppie kunt knopen.
 

DeletedUser

Guest
ik snap bij jou nooit waar jij je info vandaan haalt, iedereen behalve jij weet dat deze niet klopt, maargoed...

ten eerste zijn wij geen internstam van conq ^^
mijn account zal nooit intern worden maar strijden tot het laatste dorp, daat voorop gesteld (A)

daarnaast de 3 accounts waar je het over hebt zijn er niet, toendra en papsnoetie is al besproken en nog steeds ben jij de enige die met andere info dan de rest denkt gelijk te hebben? chapeau! weet ook niet waar jij acci 3 vandaan haalt...

daarnaast, conq springt geen gat in de lucht, maar dit maakt het makkelijker, jullie vallen 2 stammen aan, krijgen 2 stammen terug is denk ik een logisch gevolg, voorlopig is het slechts koc en TEVA, we zullen zien wat de tijd brengt :)

als laatste, MB, weer iets waar jij niets vanaf weet :) je zult MB zijn capiciteiten nog wel zien ;) internen is een vervelend iets wat de meeste niet willen, maar wat soms bittere noodzaak is, mss dat je dat ooit nog eens in je koppie kunt knopen.

TEVA ziet lienee als het 3e verloren acc, alleen lienee staat nog als een huis.

Ja TEVA, er is redelijk wat gedodged maar dat heet slim met troepen omgaan ;) dat is nog geen teken dat we verloren zijn
 

DeletedUser

Guest
zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Mattheuw betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D

leuk dat je ook mee praat, maar de info raakt kant nog wal. Conq. zal weinig moeite met TENA hebben als ze van start gaan. Jij hebt het over 3 acc die door slechte spelers/comunnicatie op het acc zelf, naar de fillipijnen zijn geholpen en daar ben je trots op?. Ik zie dat jullie lienee ook al zo makkelijk pakken. 1500 aanvallen per dag, 1 dorp gepakt die binnen 1 dag weer terug bij de rechtmatige eigenaar is. Jep dan zijn jullie egt een topstam, en wij zullen spoedig door jullie geïnternt worden.:rolleyes:

en over Matthew: Deze speler groeit zo donders vlug:eek: dat hij nagenoeg naast ieder lid van de stam ligt. Wrm niet een dorpje meepakken als je er tog in de buurt bent.:D Of wilde je zeggen dat er meer als een hand vol top 100 spelers zijn die nog NOOIT een intern-dorp hebben gehad?;)
 

DeletedUser47767

Guest
interenen is soms een noodzaak als je naar het front moet en die dorpen er precies tussen liggen.

En MB.. tja die moetenjullie leren kennen net als de rest van KoC dan piepen jullie wel anders:cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
leuk dat je ook mee praat, maar de info raakt kant nog wal. Conq. zal weinig moeite met TENA hebben als ze van start gaan. Jij hebt het over 3 acc die door slechte spelers/comunnicatie op het acc zelf, naar de fillipijnen zijn geholpen en daar ben je trots op?. Ik zie dat jullie lienee ook al zo makkelijk pakken. 1500 aanvallen per dag, 1 dorp gepakt die binnen 1 dag weer terug bij de rechtmatige eigenaar is. Jep dan zijn jullie egt een topstam, en wij zullen spoedig door jullie geïnternt worden.:rolleyes:

en over Matthew: Deze speler groeit zo donders vlug:eek: dat hij nagenoeg naast ieder lid van de stam ligt. Wrm niet een dorpje meepakken als je er tog in de buurt bent.:D Of wilde je zeggen dat er meer als een hand vol top 100 spelers zijn die nog NOOIT een intern-dorp hebben gehad?;)

ze hebben er 2 gepakt en alletwee heb ik weer terug ;)
 
Bovenaan