Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser51166

Guest
omg, lame opmerking?
wat je nu zegt slaat nergens op en weet je volgens mij niets vanaf ;) hier is al een discussie over gevoerd en je was de enige die vond dat je gelijk had ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
masterblaster, jullie namen iemand van TEVA2 in bescherming door hem in TEVA te beuken en vonden het vreemd dat wij hem aan bleven vallen? wel vol deffen? NAP heeft geen zin op deze manier en naar onze mening was die allang van tafel geveegd,

wel vind ik het een mooi bericht dat onze leiding geen betrouwbare info geeft, behandel je tegenstander met respect niet? waar haal je onbetrouwbare info vandaan?

:D ik behandel iedereen klein of groot met respect maar als ik via omwegen hoor dat bvb jelmar zijn account nu bespeeld word door hennos en die heeft weer een bloedhekel aan teva (geen idee waarom)
dan zeg je zelf voor jullie was de nap al over (zonder het gewoon ff te melden we hebben niks voor niks een gedeelde leiders forum) en dan hoor ik ook nog dat er vanuit koc stammen zijn benadert of ze een band hebben met teva om te kijken in hoever onze positie is te aan zien van andere stammen kan ik enkel opmaken dat er van uit jullie al plannen zijn om ons aan te vallen.

maar nogmaals we zien we hoe het gaat lopen en of de oorlog echt van de grond gaat komen.
 

DeletedUser

Guest
masterblaster, jullie namen iemand van TEVA2 in bescherming door hem in TEVA te beuken en vonden het vreemd dat wij hem aan bleven vallen? wel vol deffen? NAP heeft geen zin op deze manier en naar onze mening was die allang van tafel geveegd,

wel vind ik het een mooi bericht dat onze leiding geen betrouwbare info geeft, behandel je tegenstander met respect niet? waar haal je onbetrouwbare info vandaan?


Sorry nick ik moet je corrigeren.
Hij zat niet eens in hun opleidingsstam en ze hebben hem er snel juist wel in gestopt.
Om het slachtoffer van arend veilig te stellen.


Vanaf dat moment was er vanaf onze kant iig al geen n.a.p. meer ;)

Een tijdje een rustig front was anders ook wel erg lekker
 

DeletedUser

Guest
:D ik behandel iedereen klein of groot met respect maar als ik via omwegen hoor dat bvb jelmar zijn account nu bespeeld word door hennos en die heeft weer een bloedhekel aan teva (geen idee waarom)
dan zeg je zelf voor jullie was de nap al over (zonder het gewoon ff te melden we hebben niks voor niks een gedeelde leiders forum) en dan hoor ik ook nog dat er vanuit koc stammen zijn benadert of ze een band hebben met teva om te kijken in hoever onze positie is te aan zien van andere stammen kan ik enkel opmaken dat er van uit jullie al plannen zijn om ons aan te vallen.

maar nogmaals we zien we hoe het gaat lopen en of de oorlog echt van de grond gaat komen.

MasterB, ik kan je verzekeren dat er moeite genoeg is gedaan om jullie te vriend te houden. Door jullie koppige houding is de NAP verbroken. KoC valt leden van TEVA aan? Dat klopt dit zijn leden die zich niet aan de toenmalige afspraken hielden.
 

DeletedUser

Guest
MasterB, ik kan je verzekeren dat er moeite genoeg is gedaan om jullie te vriend te houden. Door jullie koppige houding is de NAP verbroken. KoC valt leden van TEVA aan? Dat klopt dit zijn leden die zich niet aan de toenmalige afspraken hielden.

klopt teva is koppig en jullie zijn groots.
klopt binnen teva is de communicatie weg en bij jullie perfect.

jullie zijn beter en wij zijn slecht.

hm die houding was er nu ook tijdens de bg onderhandelingen.

die uiteraard door teva zijn vergald want tja wat moet je nu met een bg heb je toch niks aan dus kan je die beter tijdens de onderhandelingen verknallen :D
 

DeletedUser47767

Guest
klopt teva is koppig en jullie zijn groots. klopt;)
klopt binnen teva is de communicatie weg en bij jullie perfect. klopt:D

jullie zijn beter en wij zijn slecht. klopt ook :cool:
 

DeletedUser36645

Guest
ach ruim 1500 aanvallen en veel lol.

en zolang sake (die op lienee speelt) zijn respect uit spreek over de manier dan zit dat wel goed.

maar tja hoelang zal lienee het redden zonder enige steun van conq (want daar zijn jullie zeer sterk in) speler laten vallen zodra ze worden aangevallen :D

slape opmerking we hebben het hier over Teva vs KoC WTF heeft lienee of Conq. hier mee te maken.

En master wees maar niet bang die aanval staat bij ons in ons geheugen gebrand en we gaan zeker de bal nog wel terug kaatsen ;)
 

DeletedUser

Guest
slape opmerking we hebben het hier over Teva vs KoC WTF heeft lienee of Conq. hier mee te maken.

En master wees maar niet bang die aanval staat bij ons in ons geheugen gebrand en we gaan zeker de bal nog wel terug kaatsen ;)

:D lijk me gezellig zal voor jou ook koffie en gebak neer zetten :D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, als ik dit zo alles eens door lees ruik ik vreemde dingen,

WTF teva verklaart een oorlog:D dat is toch mooi! Dit is een stam dat eerder met iedereen vriendschap sloot om zo hun mogelijke vijanden uit te sluiten naar mijn idee, dat er nu actie komt is een mooi ding voor alle spelers die aan hun front liggen, uitbreiding was niet meer mogelijk door de vele BG's en NAP's TOP stam? weet ik niet, een goede is het zeker. Wat ik wel weet dat ze een keurige massa hebben geleverd op ACC lienee, niets op aan te merken.

Bedankt voor het wakker schudden BTW, denk dat het een mooie strijd gaat worden aangezien ik teva beter ken (aanvallend en deffend) dan KoC. Kan geen voorspellingen doen maar heb met teva niets enkel de ex .love/HMM spelers. Ik waardeer hun inzet maar hoe het is ontstaan heb in nog steeds wroegingen^^ Nou ja het mag duidelijk zijn dat ze mij niet helpen en ik hun niet:p

Een glazen bol heb ik niet en vind ik ook niet echt interessant, we zien het wel en we zullen het wel beleven. Maar dat teva stappen onderneemt verbaast mij nog steeds. Ze boren een nieuwe bron aan maar hebben geen idee wat daar uit komt^^

De messen zijn geslepen en de beklachten zijn gedaan, laat het spel beginnen....

Groeten Sake,
 

DeletedUser36645

Guest
Hmmm, als ik dit zo alles eens door lees ruik ik vreemde dingen,

WTF teva verklaart een oorlog:D dat is toch mooi! Dit is een stam dat eerder met iedereen vriendschap sloot om zo hun mogelijke vijanden uit te sluiten naar mijn idee, dat er nu actie komt is een mooi ding voor alle spelers die aan hun front liggen, uitbreiding was niet meer mogelijk door de vele BG's en NAP's TOP stam? weet ik niet, een goede is het zeker. Wat ik wel weet dat ze een keurige massa hebben geleverd op ACC lienee, niets op aan te merken.

Bedankt voor het wakker schudden BTW, denk dat het een mooie strijd gaat worden aangezien ik teva beter ken (aanvallend en deffend) dan KoC. Kan geen voorspellingen doen maar heb met teva niets enkel de ex .love/HMM spelers. Ik waardeer hun inzet maar hoe het is ontstaan heb in nog steeds wroegingen^^ Nou ja het mag duidelijk zijn dat ze mij niet helpen en ik hun niet:p

Een glazen bol heb ik niet en vind ik ook niet echt interessant, we zien het wel en we zullen het wel beleven. Maar dat teva stappen onderneemt verbaast mij nog steeds. Ze boren een nieuwe bron aan maar hebben geen idee wat daar uit komt^^

De messen zijn geslepen en de beklachten zijn gedaan, laat het spel beginnen....

Groeten Sake,

Ik heb wel een glazen bol :D

Ik en jij gaan .KoC. helpen en anders om en we gaan Teva een poepie laten ruiken :D:D:D

Hoop dat ie stinkt ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een glazen bol :D

Ik en jij gaan .KoC. helpen en anders om en we gaan Teva een poepie laten ruiken :D:D:D

Hoop dat ie stinkt ^^

jammer, jammer.

Ik zie liever gewoon KOC en TEVA op elkaar knallen zonder hulp;)
 

DeletedUser47767

Guest
Grootste gedeelte zal wel kapot zijn na de aanval op Lienee.
 

DeletedUser

Guest
Haha, wel leuk.
En omdat 1 speler wordt aangevallen?
Ik zal zorgen dat m'n troepen klaar staan :D
 

DeletedUser51166

Guest
:D ik behandel iedereen klein of groot met respect maar als ik via omwegen hoor dat bvb jelmar zijn account nu bespeeld word door hennos en die heeft weer een bloedhekel aan teva (geen idee waarom)
dan zeg je zelf voor jullie was de nap al over (zonder het gewoon ff te melden we hebben niks voor niks een gedeelde leiders forum) en dan hoor ik ook nog dat er vanuit koc stammen zijn benadert of ze een band hebben met teva om te kijken in hoever onze positie is te aan zien van andere stammen kan ik enkel opmaken dat er van uit jullie al plannen zijn om ons aan te vallen.

maar nogmaals we zien we hoe het gaat lopen en of de oorlog echt van de grond gaat komen.


ik snap eerlijk gezegd nooit waar jij je info vandaan haalt...
dat hennos een bloedhekel aan jullie heeft (bloedhekel is groot trouwens) komt heel mss omdat jullie hem een lange poos hebben bestookt met aanvallen? (hoop dat je het sarcastisch bedoelde). voor ons was inderdaad de NAP al over als je dat soort mensen ineens in de stam neemt en gaat stacken..., ook hebben we geen leidersforum meer ;), al een zeer lange tijd niet, lol!
 

DeletedUser

Guest
zal TEVA nie JFF als hulp gebruiken :rolleyes:

ligt er aan als het echt TEVA ~ koc blijft dan geen JFF
maar gaan jullie vriendjes van conq wel ineens aanvallen tja dan is de stap normaal dat JFF mee gaat doen.

ik snap eerlijk gezegd nooit waar jij je info vandaan haalt...
dat hennos een bloedhekel aan jullie heeft (bloedhekel is groot trouwens) komt heel mss omdat jullie hem een lange poos hebben bestookt met aanvallen? (hoop dat je het sarcastisch bedoelde). voor ons was inderdaad de NAP al over als je dat soort mensen ineens in de stam neemt en gaat stacken..., ook hebben we geen leidersforum meer ;), al een zeer lange tijd niet, lol!

Sorry nick ik moet je corrigeren.
Hij zat niet eens in hun opleidingsstam en ze hebben hem er snel juist wel in gestopt.
Om het slachtoffer van arend veilig te stellen.


Vanaf dat moment was er vanaf onze kant iig al geen n.a.p. meer ;)

Een tijdje een rustig front was anders ook wel erg lekker

punt van verbetering.
wij waren al dagen in gesprek met Flowerwarrior alvorens er überhaupt spraken was van een bg/nap tussen teva en koc.
wij wisten toen nog niet dat arend hem aanviel (was nog geen check gedaan)
pas tijdens de onderhandelingen en de gedane check wisten we van de af en toe binnen komende aanvallen van arend
wij waren zelf bereid om enkele dorpen die tegen/in arend zijn cluster lagen op te geven voor die bg.

en voor zij met een zeer grote fantasie teva heeft heel w14 als bg staan :eek: beter een bg aan de andere kant van w14 dan een vijand naast de deur (eens kijken wie hier slim op gaat reageren of is het bijdehand) :D

ik snap eerlijk gezegd nooit waar jij je info vandaan haalt...
dat hennos een bloedhekel aan jullie heeft (bloedhekel is groot trouwens) komt heel mss omdat jullie hem een lange poos hebben bestookt met aanvallen? (hoop dat je het sarcastisch bedoelde). voor ons was inderdaad de NAP al over als je dat soort mensen ineens in de stam neemt en gaat stacken..., ook hebben we geen leidersforum meer ;), al een zeer lange tijd niet, lol!

mijn bronnen zijn bekend bij mij

dan zullen we de leiders topic maar verwijderen scheelt weer ruimte
 

DeletedUser36068

Guest
ligt er aan als het echt TEVA ~ koc blijft dan geen JFF
maar gaan jullie vriendjes van conq wel ineens aanvallen tja dan is de stap normaal dat JFF mee gaat doen.

Is toch normaal dat Conq. gaat aanvallen? Jullie hebben eerst aangevallen, nu komt onze beurt nog wel;)
 
Bovenaan