Recente inhoud door Zireael

  1. Spy Interdictum en Gregory12345

    Aparte situatie, ook wij denken lange tijd dat er iets van samenwerking was tussen Greg en Interdictum. Dit is ook weer redelijk bevestigd door de intern. De vraag die bij mij blijft is: waarom zat Interdictum niet in jullie dochterstam help to f!x? Ik snap dat mensen nu scheve gezichten...
  2. Top of -Flopspelers

    Nee is hier ook kort genoemd, maar aan de schandpaal gaat het ook al de hele dag los ;)
  3. Top of -Flopspelers

    Gaat het nu in verschillende topics over hetzelfde onderwerp? Wordt nog ingewikkeld om het allemaal te volgen zo! xD
  4. Top of -Flopspelers

    Ik wil bij deze trouwens wel de post terugtrekken. Realiseer welke fouten we hebben gemaakt, zowel in onduidelijkheid als hier in emotie reagerend. In mijn ogen beiden claims gemaakt die niet waar zijn, deze corrigeerde ik direct of corrigeer ik nu. Ondanks dat hij outplayed was, snap ik dat hij...
  5. Top of -Flopspelers

    De eerste stap komt in onze ogen vanuit donut die zegt dat we moeten stoppen met op elkaar lopen. Om in kromme vergelijkingen te spreken: hij geeft een voorzet voorafgaand aan onze zin. Hadden we misschien wat directer op moeten reageren. Overigens wil ik nog wel 1 ding rechtzetten: " Er is...
  6. Top of -Flopspelers

    Het enige wat ik hem gevraagd heb is of hij iets voorstelt, nietwaar? Op basis van wat hij zegt over dat we beter niet meer op elkaar kunnen doodlopen. Het voorstel is er nooit gekomen Ik denk dat wij enigszins tekort zijn geschoten in duidelijkheid, die claim durf ik te maken. Wat mij betreft...
  7. Top of -Flopspelers

    Je wist dat wij nog een full clear hadden en dat blocken geen zin zou hebben, dus we gingen van een snipe op tweede edel uit. Kijk eens naar de edit, ik heb daar al aangegeven een foutje te hebben gemaakt.
  8. Top of -Flopspelers

    Ik heb het idee dat we het niet eens gaan worden, ik stel voor dat we stoppen met de discussie op het AF en op persoonlijk niveau doorgaan.
  9. Top of -Flopspelers

    En thanks trouwens, door je eigen onoplettendheid plaats je lekker dit soort dingen op het AF. Had ff beter gekeken.. Tot nog toe snipe jij alles, dus we namen de gok dat jij op de tweede edel zou snipen, daar zat de main clear. "door het slechte timen" --> Dat hoeft niet eens, doet TW...
  10. Top of -Flopspelers

    Bekijk eens de clear waarmee we jouw dorp net hebben overgenomen. Snap je nog steeds het principe splitten niet?
  11. Top of -Flopspelers

    Uh, ik weet niet waar jij heb over hebt, die zijn niet gesniped. Je haalt dorpen door elkaar. EDIT: ik snap je inmiddels, ze waren deels gesniped, maar nog steeds staat er redelijk wat. Maar je vergeet dat wij meerdere dorpen hadden die stacked waren, in tegenstelling tot wat jij had Ik denk...
  12. Top of -Flopspelers

    1. Dan moet je de berichten nog eens bekijken, dat was een tactische split, tel de troepen maar bij elkaar op 2. Ja, dat zegt dan toch genoeg? Je hebt de ochtend daarna een nog grotere op bezoek gekregen. En op basis van deze screen, is deze clear dood? genoeg om het lege dorp van jou over te...
  13. Top of -Flopspelers

    Punt 1, de clear was niet dood Punt 2, het was een side clear, terwijl jouw main clear naar de knoppen was en je de rest van je dorpjes nog maar net overgenomen had Punt 3, de edel, geen idee, was mijn co, niks van meegekregen wat de beweegreden was
  14. Top of -Flopspelers

    Nogmaals, misschien was dat bericht niet de handigste of duidelijkste reactie, maar je vergeet continue de context te vermelden: je valt zelf aan, we mollen je clears, dan moet je wel met een dondersgoed plan en akkoord komen willen wij dat loslaten.
  15. Top of -Flopspelers

    Spion ^ Dat was inderdaad tactischer geweest, maar ik blijf bij mijn punt. Als je in een oorlog zit en er geen NAP staat, zelfs geen schijntje van een voorstel, dan kan je verwachten dat wij niet terug gaan houden Dat is ook mijn punt niet. Eigen keuze, eigen zaak. Respecteren we. Maar deze...
Bovenaan