Recente inhoud door xena prinses

  1. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Ja daar gaat weer een burger hé en zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb Succes allemaal
  2. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Ci Anthraxxol Goed idee joker
  3. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Je spreek me na , en dan ben ik maar meteen verdacht Dit omdat ik me gedachte zet ...nou wil graag zeggen ik ben een burger dus ga je gang . Morgen als t je lukt om me te laten lynchen zou ik graag nadat er burger achter me naam komt dat ze jou ff willen nakijken ...ik begin steeds meer te...
  4. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Ja kan twee kanten op time schreef dat er 2 muizenvallen zijn (zo lees t zijn bericht eerder)dus t kan dat anthraxxol inderdaad muizen val is ...dus dat we er op fout zitten door hem te stemmen Ik heb 'm dus wel rood gemaakt
  5. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Ik loop niet zomaar weg met een bericht op wattsapp
  6. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Dit heb ik als gevoel als ik ze bezig zie op t forum . Kon geen bewijzen eruit halen van: dan weet ik t zeker (helaas niet) Al twijfel ik nog tussen wie van de 2 of beide juist zal zijn (ik twijfel nogal vaak )
  7. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Nou mijn verdenkingen zijn anthraxxol of ci maar bij jou ben ook nog niet overtuigd in welke hoek ik je moet plaatsen
  8. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Zo ik ben weer online beetje ziek geweest dus gisteren sliep ik ,en daardoor de stemmen gemist ik weet dat t me erg verdacht maakt helaas Had t eenmaal nodig . Maar ben nu er weer helemaal klaar voor om weer me steentje bij te dragen Zie velen stemmen/gaan op elkaar dus ja dat word nog heel...
  9. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Omdat ik nog niet ervan ben overtuigt van de 1 of de ander
  10. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Zet me stem voor deze deadline op Triforce Misschien is zijn stilhouden wel omdat hij wolf is
  11. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Alle keren dat ik heb meegedaan en dat zijn er best wel veel , ik heb dit altijd gedaan . Probeer dan ook niet een meeloper te zijn op dag 1 of 2 . Na 2 dagen is t voor mij meestal al wat beter om juiste keuzes te maken (al veroorzaak me speelstijl )me vaakmeer problemen dan gewild soms .
  12. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Kan dat weet ik niet , dat zullen we vast pas merken als we verder in het potje vorderen.. Al snap ik nog niet Waarom hun op jou zaten ..en ik weet niet of ze t goed of fout hadden en of er een wolf tussen hun zit ...alles kan .
  13. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Waarom moest ik dan me stem veranderen ,en ja ik twijfelde tussen deze 2 . Maar mijn visie is dat dag 1 t nooit trefzeker is . Dus leek t me beter me niet als laatste de doorslag gevende stem te geven . Dus vandaar
  14. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Haha ik gaf alleen aan wat ik zag , en ja normaal zou ik op hem gaan op iemand met zo.n fout , maar ik hou er rekening mee dat het een starter is, en een nieuw persoon kan nogal de twee door elkaar halen in het begin . Tevens werd er zo snel rode stemmen op hem geplaatst dat ik zoiets heb dat...
  15. xena prinses

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    ik twijdelde inderdaad op deze 2 maar kan er maar 1 kiezen
Bovenaan