Recente inhoud door Wow Who

  1. Wow Who

    Spotprenten

    100%
  2. Wow Who

    Spotprenten

    TIME IT, en dat betekend recap plaatsen of snipe(-stacken).... Daarbij stonden er zaken time it die pas rond 19-20 aankwamen omdat dan weer def mobiel stond.... Stonden ook 5 tal dorpen op OVER EN UIT OK, niks wat gesniped moest worden toen je vv kreeg
  3. Wow Who

    Spotprenten

    Wat ga je nu uit je nek kletsen, ik gebruik nooit snipe this weet iedereen. Überhaupt had k al eerder in chat gezegd puur moest taggen en mobiel zetten nadien voor avond wave. Maar leuk selectieve screens. Daarbij begin jij hier op AF zwart te maken niet ik.
  4. Wow Who

    Spotprenten

    Doe maar zo schamper, weet goed waarover heb maar zegt genoeg Nick
  5. Wow Who

    Spotprenten

    Als er niet als inbeciel geantwoord word intern in de stam en wij niet allerlei verwijten kregen de vorige massa's zowel inkomend als uitgaand waren wij er gewoon nog gewest. Vooral jouw verwijten hebben er behoorlijk ingehakt maar daar heb je niet echt over? Als misschien mensen hadden...
  6. Wow Who

    Spotprenten

    We waren maar met 2 xD
  7. Wow Who

    Spotprenten

    Wat een bullshit weer hier allemaal teringjantje. 1. Aantal mensen hadden wat OS gezonden (die personen hier ook dank voor gehad). Hierbij is gefocust dit op de onze 2e/3e linie te doen (waarom later meer). Accounts Duck, Turtle en SBI hebben dit gewoon goed gedaan. 2. Waar sneed bij Blacklist...
  8. Wow Who

    Spotprenten

    Daarom zeg ik ook dat deels terecht is eerder van die krtiek en ook al vaker tegen hem gezegd is op zijn woorden te letten of iets niet meer te doen. (Al ben ik misschien niet beste leermeester daarin xD). Zkr waar, al kon er wel zaken beter
  9. Wow Who

    Spotprenten

    Beetje emotioneel soms, maar andersom werd ook redelijk tof tegen hem gedaan. Dus kan soms wel snappen, hij weet ook dat niet altijd verstandig was wat hij zei op bepaalde momenten. Maar hoort er ook deels bij soms, stukje afbluffen of doen alsof.
  10. Wow Who

    Spotprenten

    Ach, hij wist wel dorpen te pakken van Venari en te behouden voor lange tijd? Ook was hij er vannacht weer om Venari te snipen en zorgen vannacht niks pakte. Dus tja teringslecht zal ik hem niet noemen Sterker nog, als elk account een Bruh had gehad in BBQ en Pugna had het niet zo gefaald als...
  11. Wow Who

    Spotprenten

    Hahaha, mocht wat kosten
  12. Wow Who

    Spotprenten

    Bruh was inderdaad iets wat enthousiast ;) Gozer niks anders dan credits voor alle inzet. Dachten echter nooit fake target te zijn zelf, sommige anderen wel maar wijzelf niet.
  13. Wow Who

    Top/Flopstammen

    Gozer als jij denkt net als noord een edelspam op te kunnen vangen met snipe werk ben je gek. Daarbij met 5 stacks meer van stam hadden wij wave 1 0,0 hoeven te verliezen. Hebben meer gesloopt als gasten op noord met minder verlies qua def in verhouding. Dus ga lekker ergens anders uit je nek...
  14. Wow Who

    Top/Flopstammen

    Ga geen vuile was hier buiten hangen, heb zaken al lang genoeg verdedigd en alles ervoor gedaan om zolang mogelijk iedereen te verdedigen hier. Is ten koste van dingen gegaan zoals mensen hun mening over me, kon me zeer weinig schelen want veel dingen kon ik zo aantonen maar deed ik niet om geen...
  15. Wow Who

    Top/Flopstammen

    Gewoon goed gespeeld en terecht worden Pugba en BBQ op de pijnbank gelegd. Alle Kudos aan EWS en Venari. Iets wat onafwendbaar leek is daadwerkelijk zo uitgepakt.
Bovenaan