Recente inhoud door wieze2

  1. wieze2

    Spotprenten

  2. wieze2

    Top/Flop stammen

    Tel daar Sander nog eens bij op...:redface:
  3. wieze2

    Spotprenten

  4. wieze2

    Mephitis

    Hahahahahah dit is gewoon hilarisch wat je schrijft @Coruscant . Slaat op niks. Angel of Destruction Zoals al aangegeven als een Nap wordt geweigerd bij P. zie ik niet eens in hoe hij die dan kan verbreken. Er liepen al aanvallen van een Inv. lid een paar uurtjes nadat AoD leavde op hem. Wie...
  5. wieze2

    Mephitis

    1 kleine sidenote; Hij stelde dit aanbod zelf voor.
  6. wieze2

    Spotprenten

    Zal vast wel, slechter kan niet :redface:
  7. wieze2

    Top/Flop stammen

    100%
  8. wieze2

    Top/Flop stammen

    Je leest niet zo goed denk ik. Nogmaals: Ik gaf aan dat die 1 dag van te voren op de hoogte was van de nap vanuit Inv. , niet vanuit P. Klopt, moet hij ook. Ofwel stamloos ofwel met ons. Ik weet wat kiezen ;)
  9. wieze2

    Top/Flop stammen

    Wat klopt er niet aan mijn verhaal dan? Je verhaal is gewoon 'completer' en zet mijne zelfs kracht bij, maar maakt mijn niet minder waar. Dus wat je daar vertelde over dat je 2,5 dagen op voorhand hem met de NAP had laten kennismaken is correct , maar ik had het over de leiding van Inv.. Je...
  10. wieze2

    Top/Flop stammen

    Tjah, wij kunnen er ook niet aan doen dat 'de vijand' niet overlegt met hun leden ivm de nap die ze aangaan met P..Tyler had een aanval gepland op Necesarry Roughness (P.) en een dag ervoor komt de leiding van Inv. plots zwaaien met een NAP waarbij Tyler plots uit de lucht viel. Hij stond erop...
  11. wieze2

    Spotprenten

    Hahaha, deze is 'heurlijk'
  12. wieze2

    Spotprenten

  13. wieze2

    Spotprenten

  14. wieze2

    Top of -Flopspelers

    Gruttepi3r, topspeler!
  15. wieze2

    Praathoek

    Nja je moet je met iets bezig houden natuurlijk...Aangezien het forum lezen geen optie is. :p
Bovenaan