Recente inhoud door Why Not?

  1. Top/Flopspelers

    doe geen moeite , er is unaniem beslist dat WN alle awards krijgt deze wereld!
  2. Het grote complimententopic

    Een psycholoog had mij niet beter kunnen lezen ! ik ga je wijze raad dan ook volgen en stoppen met mn trolposts ! Proficiat met de wereldwinst tyrant !
  3. Het grote complimententopic

    Nee bedankt
  4. Het grote complimententopic

    Dus ? Onsportief gedrag is nog normaal op een browserspel? Neem je verlies en verdwijn van w76 AF zoals jullie verdwijnen ingame ipv nog wat ruzie te komen zoeken en accs als schedel te dissen die 10 keer meer gedaan hebben als noire ..
  5. Het grote complimententopic

    De massa was zeer net gedeft, dat ga ik zeker niet ontkennen, maar buiten dat heb ik niet veel van noire gezien tbh Verder is dit een vrij forum, en als mensen als laurens troep posten en blijven schelden en sneren omdat ie niet tegen zn verlies kan dan doe ik er met plezier wat schepjes bovenop :)
  6. Het grote complimententopic

    En jij wel zeker dwaze noob ? Mbs proberen blitzen en gaan lopen als ge de bui voelde hangen :) Als er iemand is die niets heeft laten zien is het oldgen laurens , veel blabla , weinig dada get rekt runner
  7. Einde Wereld Awards

    Speler awards Beste speler: Ook ik ga hier jens (@Qui Intus Diaboli ) neerzetten! Een speler die voor elk stamlid klaarstaat en niet enkel waakt over eigen account. deze jongen gaat voor niets minder dan perfectie! zijnde timings, planningen, VV's en gewoon algemene kennis van dit spel ken ik...
  8. Het grote complimententopic

    Liegebeest!
  9. Het grote complimententopic

    Complimenten voor de odd boosters ! leuke aftastmassa, laat maar weten als de echte komt<3
  10. Het grote complimententopic

    Voorlopig zelf ja :eek:
  11. Het grote complimententopic

    Lees je post nog even opnieuw , eerst ga je even persoonlijk bashen over dingen waar je helemaal niks van weet want je kent mij niet. Je vind dat ik mijn tijd verspil door 14 uur per dag online te zijn terwijl ik sinds oktober thuis zit door sluiting horeca .. wtf moet een mens anders doen want...
  12. Het grote complimententopic

    Ik kan mezelf serieus nemen deze wereld ja :) Tis tyrant die zichzelf voor schut gezet hebben! Ik heb ook nooit gezegd dat ik noire gerekt heb door die 2 cfs he .. Feit is wel dat jullie runnen terwijl deze wereld nog niet klaar is . Als laurens niet geviseerd wil worden op AF kan hij mss best...
  13. Het grote complimententopic

    Doe geen moeite rob , je inhoud wordt genegeerd
  14. Het grote complimententopic

    Die keuze van dat absurd groot front was idd mn eigen keuze , wave 1 stond alle def bij muffin .. Kheb het volste recht laurens een runner te noemen.. kben idd afgegaan op w69, en na 2 massas te deffen was het klaar( gatenkaas 2.0) en heb ik de handdoek in de ring gegooid da kereltje gaat me...
  15. Het grote complimententopic

    Kheb zelf ook die 2 massas gedeft en ben gequit met een acc met 44 cfs en buren die geen hulp konden bieden... NA de 2 topmassas van walk.. Jij gaat lopen na 1 massa op je acc en 2 cfs Dus lauke , ge zijt officieel ne grotere runner dan mij ! Proficiat
Bovenaan