Recente inhoud door What the Duck

  1. Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Werkende mensen vooral. Maar ach het kon niet allemaal perfect gaan. De 2 verloren dorpen waren vooral het verkeerd inschatten van lc stacks waar ik amper tot niet mee heb gewerkt. So be it.
  2. Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Dus als jij kanker hebt en niet weet hoelang je te leven hebt, besluit om op vakantie te gaan waar het gebied nog open is, dan pak je je kansen niet om nog te genieten van je laatste mooie momenten? Daarnaast is er in Nederland ook al Corona dus verspreiden is irrelevant in je post. Dat jij een...
  3. Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Ik denk eerlijk gezegd dat een 8 vs 8 ook in voordeel was geweest. Waar Baken op een gegeven moment gebroken was hadden we sneller met Qui schedel en WTD naar front kunnen edelen i.p.v. ze te recruiten. (waar overigens op dat moment ook niet iedereen achter stond) Door hun te verleggen heeft het...
  4. Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Edit: Mashup was geen onderdeel van de premade.
  5. Stelling van de dag

    Ik heb het inderdaad over massa 1. Als ik dit eerder had geplaatst, was massa 2 (wave 2) geen verrassing meer geweest.
  6. Stelling van de dag

    Stelling: Door de absurde gezette torens van Tyrant is de massa van Salt beter door gekomen dan verwacht. Voorbeeld: ATL zag al veel eerder de fake rode bijlen en zette zich op block. Hierdoor kwam er minder def vrij voor de main targets. Toch een een grote tactische fail geweest vanuit Tyrant?
  7. Top/Flopstammen

    Van oldgen spelers!
  8. Het grote complimententopic

    F
  9. Praathoek

    En de grote vraag blijft: Was het echt nodig om al die torendorpen her en der te pakken in andermans cluster?
  10. Spotprenten

    Misschien kunnen we een dorpenruil doen voor de CF van ATL?
  11. Spotprenten

    You shall not pass!
  12. Spotprenten

    Ik begin net wakker te worden Tony!
  13. Muziektopic w76

    Ja, op W78 dus weer met hem opgescheept... Wanneer kom ik nou van hem af?!
  14. Muziektopic w76

    Moet ie proberen! Dan mag je hem gratis!
  15. Spotprenten

    Had je er 1 nodig voor de rimstam?
Bovenaan