Recente inhoud door FluffyUnicorns

  1. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Allemaal goed en wel maar gewoon niet afkomen van 'doe gewoon betere start' :p meeste spelers hebben al problemen met goede co's te vinden laat staan meerdere accounts die actief in een hulp positie willen spelen. Dus dat haalt al deel van de competitiviteit weg. Heb zelf al een speler in onze...
  2. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Je kan nog de beste start mogelijk maken en nog zou je niet in de top 3 belanden zonder enkele MB's + afhankelijk van hoe je de regels interpreteert is het niet toegestaan te starten met als doel te fuseren. Vind het vreemd dat sommige spelers zich beter vinden of vinden dat ze een andere...
  3. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Is ook wel verschil tussen één MB hebben en verschillende MB's en deff slaven met als doel deze dan later te internen. Ik heb zelf meer ODA bijgekregen door farms te maken dan Qui intus bijvoorbeeld. Toch toevallig ook dat het vaak dezelfde spelers zijn die veel geluk hebben bij het edelen en...
  4. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Geen enkele boost en dan een zin later zeg je dat je boost hebt xD enkele dorpen gratis krijgen kan toeval zijn. 22 dorpen edelen en zo weinig ODA is het toch begrijpelijk dat mensen niet meer in toeval geloven.
  5. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Gewoon kata's beginnen gooien. Als boosten getolereerd wordt moeten kata's ook kunnen.
  6. FluffyUnicorns

    Top/Flopspelers

    Boosten is precies de norm geworden.
  7. FluffyUnicorns

    Nachttopic

    yo
  8. FluffyUnicorns

    Nachttopic

    hoi
  9. FluffyUnicorns

    Plaatjes in ruil voor pp(200/300pp per plaatje, hoger kan afh van kwaliteit)

    Zou graag 2 plaatjes hebben voor stammen, eentje met de tekst Vegeta's Power Puff Girls. En eentje met enkel Power Puff Girls Pm indien geinterreseerd. Prijzen zijn bespreekbaar.
  10. FluffyUnicorns

    Delayed support

    innogames atm
  11. FluffyUnicorns

    Delayed support

    Implementeer dit aub niet, als innogames wil dat er defensief toch iets nieuw komt implementeer dan een nieuw soort functie waarmee je een speciaal dorp kan bouwen vergelijkbaar met een bolwerk maar dan om troepen in op te slagen uit verschillende dorpen, die je dan uit dit dorp kan hersturen...
  12. FluffyUnicorns

    Golden Awards

    Proficiat aan de beste stam die tw ooit gezien heeft dat ze ons eindelijk wegspelen nadat we 360° front hebben xD
  13. FluffyUnicorns

    Golden Awards

    Geitenblijter die ons wijst op dingen dat reputatie niet ten goede komt is grappigste dat ik vandaag al gelezen hebt :p
  14. FluffyUnicorns

    Golden Awards

    Als zelfs jij niet wist dat het je DU was kan je ook niet van boosten beschuldigd worden he xD
  15. FluffyUnicorns

    Het grote stab beschuldiging en zeur topic

    Ik denk niet dat er overlegd geweest is dat je je eigen cluster kon versterken om dan naar cave te hoppen :p En dit is dan wel overlegd geweest met bepaalde mensen maar voor anderen kwam het toch als een verrassing aan. Ikzelf bv kreeg eest veel kritiek voor egoïsme van jullie en dan zie ik...
Bovenaan