Recente inhoud door Against All Odds

  1. W95 instellingen

    Ruk instellingen
  2. Praathoek

    Pindakaas was op
  3. Praathoek

    Gaat goed met dit spel. Het forum is al dood haha
  4. Top/Flopspelers

    Rob aan de top
  5. Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Misschien kan het zijn dat ik deze persoon in kwestie ken en het geen vrouw is ;)
  6. Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Altijd mooi om te zien hoe vriendjes van elkaar altijd in de kont kruipen. Ten eerste hoor je mij nergens over janken behalve dat mensen over van alles zitten te janken. Nu is er toevallig eens een wereld iemand die gewoon meer geld kan spenderen dan de jankers op het AF en gelijk erover janken...
  7. Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Wie ben jij en waarom doe jij interessant?
  8. Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Precies hetzelfde onzin wat jij uitkraamt. Versla die gozer dan gewoon of hou gewoon je smoel en stop met janken.
  9. Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Jaloezie? Wat maakt het nou uit of iemand pp gebruikt of niet. Iedereen doet het zeker de topt 20 gebruikt meer dan genoeg pp en wees blij. Als niemand dit doet was het spel allang kapot gegaan. Denk eerder spelers zoals jou erger zijn dan mensen die pp gebruiken. Dat gejank en mensen een ban...
  10. Top/Flopspelers

    Ik speel liever met vrienden op 1 account en lache dat we zoveel bb's geedeld hebben dan solo op een account waar je 24/7 online moet zijn.
  11. Top/Flopstammen

    Ik zou zeggen begin ermee
  12. Spotprenten

    Meen je. Ik dacht dat jij undercover op Vastator zat
  13. Spotprenten

    Het zou toch wat zijn als je zoveel pp hebt en ook nog eens een goed team erop krijgt. Haha
  14. Early - Midgame verwachtingen

    tja ooit wat anders gezien. Trieste bedoeling weer als spelers hier ook aan meewerken. Waar is het plezier van het spel gebleven
  15. Spotprenten

    beetje trieste spotprent als je 10X zo groot bent.
Bovenaan