Recente inhoud door Warre

1. Warre

Golden Awards

Letterlijk niks van die voorspelling is uitgekomen… in tegendeel zelfs…
  2. Warre

Peaky Blunders

Phuuuuu ik zou het wel eens cool vinden om een wereld te starten in een endgame! Een door inno voorbereide wereld van bepaalde grootte met een bepaald aantal accies al opgedeeld in 2 stammen met een lock op die stammen, verder geen andere spelers en geen BB's. Elk account exact even veel dorpen...
  3. Warre

Peaky Blunders

Het staat of valt toch gewoon met of beide partijen een endgame willen of niet, en naar wat ik hoor wilt Ice die niet. Sure er zullen nog wel eerst wat aanvallen heen en weer gaan als Melt het niet gewoon meteen opgeeft, maar dat noem ik geen eindstrijd hoor. Ben er zeker van dat als Ice voor de...
  4. Warre

Peaky Blunders

Verhouding nu is zeker nog geen 60/40, zal max 55 / 45 zijn nu. Met front lijn recht bedoel ik geen gigantische inkepingen of een heel stuk rim dat tot 1 stam behoort (wat je zou krijgen als Vanq verder edelt in de rim terwijl Melt daar geen optie heeft liggen), niet dat je elk dorp moet gaan...
  5. Warre

Peaky Blunders

Er is volgens mij niemand die zegt dat er naar gelijke kwantiteit toegewerkt moet worden, het is toch aardig duidelijk dat Ice deze wereld gewoon terecht (in tegenstelling tot veel stammen op andere werelden) meer kwantiteit heeft behaald. Alles tot een max van 60/40 lijkt mij gewoon fair, maar...
  6. Warre

Peaky Blunders

Mooi dat dit tot de mogelijkheden behoort en wordt bekeken, hoop voor deze wereld dat jullie er uit komen zodat er nog een endgame kan ontstaan. Beide stammen zullen gewoon beetje realistisch moeten zijn lijkt me, Ice kan niet verwachten met de nieuwe lijn 55/60% van de wereld te bezitten (want...
  7. Warre

Peaky Blunders

Ik heb in mijn post gezegd dat ik niet weet wat er intern speelde, maar dat is niet relevant om te bepalen of het een stab is. Eender wat je onenigheid is, als je niet meer verder wilt spelen dan geef je dat aan in je stam en laat het acc of als intern over of eventueel gewoon op deleten. Maar...
  8. Warre

Peaky Blunders

Dus stabben hoort gewoon bij het spel dan? Spelers die met een premade starten willen gewoon een endgame, althans dat hoop ik toch. Dat daar naar toe gewerkt wordt is dus niet vreemd… Spotprenten laat ik over aan Melt, ze mogen zelf ook iets van hun P&P doen he!
  9. Warre

Peaky Blunders

Klopt, Melt hun oost gebied ziet er nu niet bepaald goed uit. Maar 1 a 2 maand lijkt me dan weer overdreven, en het is niet dat Ice al volledig klaar is he ;) Mooi dat je zelf W80 even aan haalt, daar is letterlijk altijd gebeurd wat ik in mijn post omschrijf. Ja ook bij bans (die in...
  10. Warre

Peaky Blunders

Heb in de discord deze case ook al even besproken dit weekend, mijn mening over de case is alsvolgt: Account peaky treft sowieso schuld, wat zij gedaan hebben is gewoon hun stam/BG stabben en naaien door een kick, het op deleten gaan en dit eerst melden aan de vijand zodat die optimaal kan...
  11. Warre

Package TribeShare

Goede middag, Afgelopen tijd heb ik weer wat gewerkt aan TribeShare om er nog een aantal bugs uit te halen, de nieuwe versie is net online gezet en daarmee zouden volgende bugs opgelost moeten zijn: Een fout waardoor niet altijd het meest recente bericht getoond werd op de kaart. De TribeShare...
  12. Warre

Overig GS Balancer

Privé script waarvan de 6 maanden exclusiviteit verlopen zijn :)
  13. Warre

Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

Wederom een privé script dat publiek geworden is. Persoonlijk heb ik de eer gehad om dit script reeds te gebruiken, veranderd de manier van deffen binnen een stam gigantisch, zeker de moeite waard!
  14. Warre

Stats Vlagfarm log

Update is doorgevoerd!
  15. Warre

Package TribeShare

Alle problemen lijken idd opgelost en alles zou terug moeten werken. Met zeer veel dank aan @r00t voor alle hulp!
Bovenaan