De nieuwste activiteit van Warre

• Warre
    Warre reageerde op topic Golden Awards.
    Letterlijk niks van die voorspelling is uitgekomen… in tegendeel zelfs…
  • Warre
    Warre reageerde op topic Peaky Blunders.
    Phuuuuu ik zou het wel eens cool vinden om een wereld te starten in een endgame! Een door inno voorbereide wereld van bepaalde grootte...
  • Warre
    Het staat of valt toch gewoon met of beide partijen een endgame willen of niet, en naar wat ik hoor wilt Ice die niet. Sure er zullen...
  • Warre
    Verhouding nu is zeker nog geen 60/40, zal max 55 / 45 zijn nu. Met front lijn recht bedoel ik geen gigantische inkepingen of een heel...
  • Warre
    Er is volgens mij niemand die zegt dat er naar gelijke kwantiteit toegewerkt moet worden, het is toch aardig duidelijk dat Ice deze...
  • Warre
    Mooi dat dit tot de mogelijkheden behoort en wordt bekeken, hoop voor deze wereld dat jullie er uit komen zodat er nog een endgame kan...
  • Warre
    Warre heeft het topic Peaky Blunders geplaatst in Wereld 85.
    Heb in de discord deze case ook al even besproken dit weekend, mijn mening over de case is alsvolgt: Account peaky treft sowieso...
  • Warre
    Warre reageerde op topic Package TribeShare.
    Goede middag, Afgelopen tijd heb ik weer wat gewerkt aan TribeShare om er nog een aantal bugs uit te halen, de nieuwe versie is net...
  • Warre
    Warre reageerde op topic Overig GS Balancer.
    Privé script waarvan de 6 maanden exclusiviteit verlopen zijn :)
  • Warre
    Goede middag, Deze pdf bevat alle info die je nodig hebt om dit script te gebruiken. Het kan zijn dat er nog bugs in het script zitten...
  • Warre
    Wederom een privé script dat publiek geworden is. Persoonlijk heb ik de eer gehad om dit script reeds te gebruiken, veranderd de manier...
  • Warre
    Warre reageerde op het bericht van r00t in het topic Package TribeShare met Leuk Leuk.
    In plaats van alle cookies van derden accepteren, kon ik in mijn google chrome een uitzonderingsregel toevoegen. Even teruggekeken, ik...
  • Warre
    Warre reageerde op het bericht van little kitten in het topic Package TribeShare met Leuk Leuk.
    @Warre @r00t Heb even gekeken na de hand van r00t bericht hierboven en dit blijkt de fix voor Chrome te zijn: Standaard kunnen...
  • Warre
    Warre reageerde op topic Stats Vlagfarm log.
    Update is doorgevoerd!
  • Warre
    Warre reageerde op topic Package TribeShare.
    Alle problemen lijken idd opgelost en alles zou terug moeten werken. Met zeer veel dank aan @r00t voor alle hulp!
Bovenaan