Recente inhoud door VruchtenLimonade

  1. VruchtenLimonade

    Bot bescherming

    Dat de bot interruptie vervelend is, dat is één ding. Alleen dat je gedwongen wordt om hem te voltooien als je net aan het aanvallen/snipen ben is toch wel erg skeer. maarja misschien moet ik ook gewoon minder botten..
  2. VruchtenLimonade

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Bedankt voor alles eendenmans <3
  3. VruchtenLimonade

    Spotprentjes

    Potverdikkie moet ik het nog uitleggen ook! Dylan komt op Zeddicus spelen, regelt daarbij dat alle stammen die om Ithy heen liggen mee doen met een massa op hem. ithy overleefd die massa en vervolgens doet FTD één massa terug en is hij meteen gaan runnen :) Ps: wel respect naar Bram, dat hij...
  4. VruchtenLimonade

    Spotprentjes

  5. VruchtenLimonade

    Spotprentjes

    Wanneer Dylan (Zeddicus) alle buren optrommelt voor een massa op Ithy, maar er vandaag geen enkel succes is geboekt. Het was nog lang onrustig in kamp Dylan...
  6. VruchtenLimonade

    (Spot)Prentjes Topic

  7. VruchtenLimonade

    (Spot)Prentjes Topic

  8. VruchtenLimonade

    (Spot)Prentjes Topic

    Gelukkig <3 Anders haal ik hem er wel af :)
  9. VruchtenLimonade

    (Spot)Prentjes Topic

    bann incoming
  10. VruchtenLimonade

    Top/Flop stammen

    Cave & Uni :)
  11. VruchtenLimonade

    Top & Flop stammen

    net even gelogd om te kijken en ik zie eigenlijk alleen maar OS lopen en geen edels?
  12. VruchtenLimonade

    Top & Flop stammen

    Ik zie dit nnet pas en als goed is word er nu zo snel mogelijk wat aan gedaan.
  13. VruchtenLimonade

    Top & Flop stammen

    @Beast of Nation Suicide had idd verkeerde intenties, maar toen wij dit als stam te horen kregen hebben we het direct afgekeurd en heeft hij het netjes afgezegd. Wij staan namelijk wel voor fair play ;)
  14. VruchtenLimonade

    Top & Flop stammen

    Normaal negeer ik jullie gezeur altijd maar vandaag kan ik het even niet hebben. Er staat duidelijk in de PM dat er onderling in de stam in besproken om voor Fair play te gaan en dus niet de dorpen te internen. Verder zijn er vannacht scouts gegooid en dorpen gepakt voor dat de PM's uberhaupt...
  15. VruchtenLimonade

    (Spot)Prentjes Topic

    Ben al lang blij dat er een spotprent word gepost ipv 3 pagina's aan zeikende mensen :P
Bovenaan