Recente inhoud door Vrede

  1. Het einde voor de Pasja familie

    Ja je hebt wel een punt, ik had daar niet zo over nagedacht. Ik zal het acc op delete zetten...
  2. Het einde voor de Pasja familie

    Sommige individuen hadden persoonlijke relaties met spelers van andere stammen zoals hrlk, dus hebben ze hun account aan hun overgelaten. Enkelen plagen nog spelers van Planet blijkbaar voor de lol voordat ze nog stoppen. En mijn account heb ik bijvoorbeeld gelaten aan F!x via een vv terwijl...
  3. Het einde voor de Pasja familie

    De Pasja team heeft op 08/09 om 21:00h besloten om te stoppen met deze wereld. De Pasja familie heeft de wereld laten zien hoe je als team goed kan samenspelen ondanks een start zonder premium, booster accounts, multi-accounts, co-spelers en moraalbrekers. Helemaal in het midden van de wereld...
  4. De huidige diplomatieke situatie op 74

    Zoveel spanning, I like that :)
  5. Beleid rond Clusterfucks vanuit Method

    Er is hier op tribalwars.nl een soort cultuur ontstaan dat CF's en kata's verboden zijn, maar ik snap niet dat men dan tegelijkertijd de onderstaande speelstijl niet erg vindt: - Pre-abusen om een enorme voorsprong te hebben t.o.v. de meeste spelers in je buurt - Je co's laten beginnen met...
  6. Praathoek

    Onze clusters trekken inderdaad op niets, dus als je dan nog als grote stam hulp vraagt van Planet en zaagt over nap's en bg's die we niet hebben, moet je toch wel eerst eens aan zelfreflectie doen en de fout bij jezelf zoeken i.p.v. je frustraties hier op het forum te uiten na tientallen clears...
  7. Praathoek

    Wauw.. Ons uitschelden als klootzakjes en dat racistisch toontje... Mooi dat je jouw karakter hier eerlijk vertoont. Chapeau mijn vriend. Waarom probeer je jouw frustraties te uiten door ons op de schandpaal te zetten op het forum? Waarom zo gefrustreerd? Wij zagen toch ook niet over het feit...
Bovenaan