Recente inhoud door voorever

1. voorever

Praathoek

Naja hij is er in iedergeval trots op want hij heeft het op zen profiel gezet
  2. voorever

Top/Flopspelers

Heel deze wereld is fout
  3. voorever

Top/flopstammen

Snap je punt van de namen wel alleen is men naam al te vaak genoemd om dat nog recht te zetten.
  4. voorever

Top/flopstammen

Best wel jammer dat als ik gewoon vraag of hij mij het verhaal prive effe wil sturen dat ik daar dan geen gehoor aan krijg maar vervolgens wel dreigen in een pm die jurn stuurt om de hele wereld te verpesten voor het account. Zegt dus ook genoeg over Sven in die zin vind ik dan. En je hoeft me...
  5. voorever

Spotprenten

6. voorever

Top/Flopspelers

Jup........... Ik wist altijd al dat Burgerking een stinky eten had maar dat zelfs de spelers met de naam Whopper stinky zouden had ik niet op gerekend. Maar er staat een leuke afscheids tekstje op zen profiel.
  7. voorever

Chaos en stabbers

Ja dat is vaak wel het geval als de stam het goedkeurt inderdaad. En al helemaal als ze het ook nog willen ontkennen ook.
  8. voorever

Chaos en stabbers

Ja ik ben gewoon serieus als jullie hadden gewild dat niemand iets hier achter ging zoeken had je hem moeten vertellen om de edels er niet vlak achter te timen en vervolgens volgende dag die dorpen al te pakken. Hij maakt het zelf zo overduidelijk... Dat jullie zelf de enige zijn die dat niet...
  9. voorever

Chaos en stabbers

Lol je betrekt onze stam in het verhaal en vind het dan gek dat ik me persoonlijk aangetrokken voel? Jullie zijn niet vals beschuldigd... Champ wist gewoon dat die clear liep want zijn edels zaten er vlak achter en dag later word de speler in kwestie overgenomen. Dit is inmiddels als 100 keer...
  10. voorever

Chaos en stabbers

Best leuk dit allemaal maar wij hebben voor het laatst contact met hem gehad op 08.06 tot 10.06 over dat jullie! hem aanvielen en dat wij zijn en melmo zen dorp(en) eventueel konden pakken. 1 hebben we gepakt want die was leeg en daarna wou hij samen met melmo nog kijken of ze zuid konden...
  11. voorever

Chaos en stabbers

Gast champ neemt dag later alle dorpen van desbetreffende speler over Op hoe een groot bord wil je dat ik het presenteren voor je zelf gaat zien dat dit geen toeval is
  12. voorever

Chaos en stabbers

Je wilt de datums hier heb je ze Zegt vrij weinig vind ik Wij krijgen bericht dat jullie hem en zijn maat melmo (eigenlijk zen hele stam) aanvallen en hij vraagt ons om zen dorp(en) te pakken.
  13. voorever

Chaos en stabbers

Ook best leuk dat je zegt dat je van ons nog geen reactie hebt gehad terwijl dit topic anderhalf uur open is Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...
  14. voorever

Chaos en stabbers

Als het jou mb is waarom vraagt hij ons dan om de dorpen van hem en melmo te pakken omdat bough en wss ook jij hem aanvalt...
  15. voorever

Chaos en stabbers

Daarnaast vind ik het best grappig dat jullie nu van ons reactie vragen maar jullie zelf nooit een goeie en duidelijk reactie hebben gegeven over de beschuldigingen tegen Champ. Dus hoe durven jullie ons nu uberhaupt zo weg te zetten... Snap het wel hoor zou ik ook doen als de deff op begint...