Recente inhoud door Victorious.

1. Victorious.

[Verholpen] Taalfout mobiele app

Als je in de mobiele app het vinkje weghaalt bij automatisch verlengen van de 20% grondstofboosts krijg je de volgende melding: Your +20% ... boost was succesfully activated Twee fouten hierin; 1) Het is engels 2) Je haalt het vinkje weg, dus je zet het uit, maar de melding zegt activated
  2. Victorious.

Vraag 'automatisch inschakelen' geen optie

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/tw-nl-offici%C3%ABle-extensie.206232/
  3. Victorious.

[Verholpen] Opslagplaats timer

Dit is echt ondertussen al héél lang haha, ze "kunnen het niet reproduceren"
  4. Victorious.

[Verholpen] Soorten dorpenlijst massa ondersteuning

Het is inmiddels ook al verholpen. Ik heb dit bijna 3 weken geleden gemeld. dir=0 / dir=1 werd niet meer toegevoegd aan de url.
  5. Victorious.

Package TribeShare

Waarom is dit pas na 7 maanden publiek geworden ipv 6? Niet om te mierenneuken, maar gewoon benieuwd waarom er anders gehandeld is dan in de regels beschreven.
  6. Victorious.

[Verholpen] Soorten dorpenlijst massa ondersteuning

Je dorpenlijst is bij verzamelplaats -> massa ondersteuning alleen nog maar van laag naar hoog te sorteren, niet meer van hoog naar laag.
  7. Victorious.

Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

Dankanyewel!
  8. Victorious.

Goh, moet ik toch nog maar eens in de leer hoe je dan zoveel farmt. Ik roof altijd alleen maar want red het niet om farms te sturen :(
  9. Victorious.

Is dat juist niet de mentaliteit waar jouw stam van af wilt?
  10. Victorious.

Dat is precies wat Mike zegt. Nieuwelingen kunnen Train joinen, maar als jullie ze bij een eerste wave direct kapot spelen valt er weinig te leren.
  11. Victorious.

[Afgekeurd] Bouwsjablonen aanpassen op mobiel

Huidige situatie: Wanneer je een bouwsjabloon in de account manager wil aanpassen op mobiel, dan heb je rechts van de gebouwen van die pijltjes staan waarmee je 1 voor 1 de volgorde kan wijzigen. Gewenste situatie: Een zelfde soort functie zoals in het hoofdgebouw bij het wijzigen van volgorde...
  12. Victorious.

Achja dat is het natuurlijk lmao, dat is vast de reden dat iemand een wereld niet speelt. Iedereen zag al van mijlenver aankomen dat Afterglow en EoS (en eigenlijk was braun ook wel obvious) zich bij jullie ging aansluiten. "4 recruits", make that the cat wise. Kijk, don't get me wrong, jullie...
Bovenaan