Recente inhoud door vampi

  1. vampi

    CF 2.0

    Ik was geen MB voor Talent, dus je MB met een MB kan al de vuilbak in. Ik was intern voor fusie, dat ik eerst nog wat als DU gespeeld heb omdat ik 60 edels ter beschikking had is een feit. Maar dat maakt mrfrank-is-cool als MB voor mij zo gek niet, hij was mijn MB voordat er over intern...
  2. vampi

    CF 2.0

    mrfrank-is-cool is nooit een MB van Talent geweest, hij was mijn MB. Echter nadat ik geïnterned zou zijn door Leone zou hij wel MB kunnen worden voor een ander Talent lid. Maar Leone had reeds voldoende MB's en ondanks wat hij jullie mogelijks wijsgemaakt heeft zijn er hem meerdere opties en...
  3. vampi

    Clustercontest Classic

    @The Minion Sorry maar dan is 90% van alle cluster contest inzendingen die gedaan zijn in 10min gemaakt, daarbij hebben we er langer over gedaan. Het tekenen van de “d” was nog gemakkelijk, maar danny was al wat meer werk. Ook bij het bedenken van de tekst is nog best wel wat tijd gestoken...
  4. vampi

    Clustercontest Classic

    @The Minion Kunnen er ook niets aan doen dat ons cluster op een lul leek op de moment van inzending. We probeerden er ook alleen maar grappig en origineel mee te zijn. Ook wij hadden liever wat meer inzendingen gezien van verschillende mensen (op tijd weliswaar). Helaas is dat niet zo. Sorry als...
  5. vampi

    Clustercontest Classic

    @Nowhere in the sun Denk dat ons cluster een beetje te intimiderend over kwam in dit cluster contest :S Daarom dat er zo weinig inzendingen zijn
  6. vampi

    Clustercontest Classic

    Account: Sagittarius. Proclaimer: Deze post is puur komisch bedoeld. Het is niet onze bedoeling hier iemand mee uit te lachen of belachelijk te maken. Hierbij presenteren wij (Sagittarius.) ons cluster. Dit prachtige meesterwerk wordt ook wel 'De lul van Classic 22' genoemd! De oorlog...
  7. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Denk niet dat je nog zo een post van mij wilt zien XD maar moest het zijn, zal ik doen.
  8. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Bedankt voor je post! Een post waar ik het zeker wel mee eens ben. Ik ben me er ook wel van bewust dat tribalwars zonder pp niet gaat. Om de wereld een pp-vrije wereld is ook niet haalbaar omdat de nl & be community daarvoor gewoonweg te klein is. Maar om de 5-10 werelden zou toch moeten...
  9. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Snap ik, maar je weet zelf ook goed genoeg dat als er door een gewoon persoon dat voor Innogames compleet irrelevant is wat gestuurd wordt dat dat helemaal onderaan in hun prioriteiten geschoven wordt. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar zou er niet van verschieten dat zulke dingen zelfs...
  10. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    “If something’s hard to do, then it’s not worth doing.” Lijkt mij het motto van iemand die heel snel opgeeft... En dat blijkt ook uit je reactie ;)
  11. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Idk eh, maar is er al eens een stemming georganiseerd vanuit tw zelf? Er is ingame zelf bij instellingen het knopje Rondvragen (enquêtes). Idk wanneer de laatste tijd is dat dat gebruikt is? Maar het staat er voor een rede.
  12. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    "Er werd geklaagd over dat je de inventaris kon meenemen en dan een behoorlijke voorsprong op de rest kam hebben." Komt geen geld aan te pas dus wat boeit tribalwars/innogames dat nu... =========================== "Ik zelf heb nu denk 50 euro in 8 jaar aan tw uitgegeven, maar ik hen minimaal...
  13. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    mooi.
  14. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Als je geld wilt verdienen, open dan een winkel. Als je voor een game werkt moet je ook wel eens de stem van de community aanhoren. En al zeker als community manager.
  15. vampi

    Tribal Wars is Pay-To-Win

    Daar geef ik je gelijk in ja, maar als dat in Duitsland dan geen probleem is waarom zou het hier dan ook niet kunnen? Het moet zeker niet even veel zijn als daar aangezien Tribalwars.nl veel kleiner is.
Bovenaan