Recente inhoud door Unwedmuppet.

  1. Dag vix-v

    Jij was ook een egoist om tegen goudmunt verlaging te stemmen om eerste te kunnen blijven, des te leuker dat je gefaald hebt :D.
  2. Dag vix-v

    ongeveer 60/40van die 100 millie. (60 voor de FP val) Ik weet wel zeker dat ik het meeste heb verzonden deze wereld XD. als alles werd aangevallen had ik wel 400/500 millie. Ik zat nog redelijk vaak verkeerd.
  3. Dag vix-v

    Jij bent ook geen tering waard :D Ik heb tenminste nog iets bereikt noob
  4. Dag vix-v

    eens :)
  5. Dag vix-v

    kinderachtig, hij maakt tenminste wel echte kills jij faked ze^^ Hij verdiend in jou ogen die 1e plek niet omdat jij dan in niks meer 1e wordt XD, dat kan je niet aan begrijpelijk. Van alles naar niets dan maar faken :D Niveau wereld 59 YEA KUSJES
  6. Praattopic

    zo ken ik je ook als vijand en nu stamgenoot dan^, al ben je wel wat snel opgefokt oke maar ik kan niet vinden in wat de rest erover zegt idd. Like ene Roguieas gaat een wereld winnen met 41 mil verslagen tegenstanders en een paar jumps op BB dorpen XD Slechte zaak van vix om liever zo te...
  7. Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

    wij doen mee!
  8. Lijstjes van w59 toppers!

    Ha Ha komt die line weer, naprater. nog 1 keer speciaal voor jou. er was intern besloten dat josjeT en depipi de desbetreffende speler mochten overnemen, echter hadden ze geen clears hiervoor ofja te weinig. dus besloot ik ze te helpen met het clearen om zo hun save zone te realiseren :) mvg
  9. Lijstjes van w59 toppers!

    of je liet hem rechtvaardig 3e worden. en de sukke niet tegen de afspraken in laten uitbouwen.
  10. Kata-afspraken

    antwoorden;
  11. Kata-afspraken

    vix v'ers wat is er leuk aan als je een wereld al hebt gewonnen, om nog een Gi account kapot te katapulten? (boerderij) is dat niet sneu?
  12. Spotprentjestopic

    jij begrijpt iets sarcastisch ook niet.. zelfs niet met de :P lol. In elke fatsoenlijke stam hebben ze ook geen ruzie over wie plek 4 of 3 wordt XD
  13. Spotprentjestopic

    het is ook stom om je deff bij iemand neer te zetten die niet aangevallen wordt lol :P dat je niet hebt hoeven boosten, komt doordat je nooit dacht dat chill ermee op zou houden. die hebben voor jou geboost :D
  14. Spotprentjestopic

    ben je geen deff killer ga dan niet doen alsof. t zelfde geldt voor off
  15. Spotprentjestopic

    Ik heb josjeT en depipi daarmee geholpen om save op te bouwen. aangezien dr met mijn stamgenoot geen contact meer was en besloten was josje en pipi hem te laten edelen.
Bovenaan