Recente inhoud door Unidentified Black Male.

  1. Unidentified Black Male.

    Discussietopic - Nieuw community management

    Welkom kr33log :- ). Waar zoek je nog mods voor precies?
  2. Unidentified Black Male.

    Goldenawards

    Leuk topiek
  3. Unidentified Black Male.

    Prope Periculosius

    Storytime; The adventures of Prope part 2.0 Wereld 91 start. Het beroemde team SaveTheWhaleMarryAnObese komt tezamen in de chat die ook wel “ouder dan sommige spelers op wereld 91” wordt genoemd. We zijn allemaal wat huiverig, gaan we er voor of hebben we, wederom zoals onze reputatie doet...
  4. Unidentified Black Male.

    Top/ flopspelers

    waarom skills als je de tegenstander ook kan reporten
  5. Unidentified Black Male.

    Spotprenten

    Steff heeft nog wel een account voor je
  6. Unidentified Black Male.

    Spotprenten

    Memory unlocked.
  7. Unidentified Black Male.

    Voorstellen Classic 30

    Elke classic dezelfde instellingen rouleren is ook goed ja. Ik kan me gewoon nooit voorstellen dat je uberhaupt buiten een stam zou willen fungeren zonder kans op ww, had er niet eens bij stil gestaan.
  8. Unidentified Black Male.

    Voorstellen Classic 30

    Omdat uiteindelijk maar vier kunnen winnen natuurlijk. Ik denk dat os buiten stam alliancies aantrekkelijker maakt, ook het vechten tegen een alliancie als je os naar je bg stuurt. Iets wat we al heel lang niet meer geprobeerd hebben.
  9. Unidentified Black Male.

    Voorstellen Classic 30

    Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,4 - Aanvalstiming: miliseconde, 100 MS GAP Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: actief zonder skills - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief - Technologieën: 3 level...
  10. Unidentified Black Male.

    Golden Awards!!

    Tuurlijk, maar deze wereld heeftie zich gewoom enorm in gezet voor de stam en zich ver weg van stabben gehouden, als je daarop je GA baseert mag hij best die credits krijgen :p
  11. Unidentified Black Male.

    Golden Awards!!

    Ze stoppen omdat na succesvol 2 weken kata mass deffen 3v1, 1,5 floaten bij Beelzebub massas en daarna een dag of 2 bij Leone met -0 de speler van Leone gewoon runned en het account opgeeft. Wereldwinst is gewoon dan direct uit beeld ondanks zelf weken gecarryd te hebben. Met tribelock ben je...
  12. Unidentified Black Male.

    Golden Awards!!

    Waar baseer je dit op? :p als iemand zich heeft bewezen is het team heres wel deze classic.
  13. Unidentified Black Male.

    W85: Challenge Guaranteed or not?

    Weet je of Jordin nog een vast team zoekt toevallig?
  14. Unidentified Black Male.

    Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    Misschien wou die wel doel lijken alsof hij een clear/snipe troops heeft maar blockte die de clear van Boris met 1200 katas en kata item!? Ik ruik tacktisch hoog spel.
Bovenaan