Recente inhoud door Ultimate Angel

  1. Ultimate Angel

    Praathoek

    Leuk om te zien dat er weer zo'n wereld start. Helaas heb ik de ruimte niet om actief te spelen.
  2. Ultimate Angel

    Aanpassen ingame naam?

    Als ik het goed heb kan dit sinds kort niet meer. Het AF account is gekoppeld aan jouw IG account.
  3. Ultimate Angel

    Praathoek

    Respect voor mijn oude co’tjes;)
  4. Ultimate Angel

    Praathoek

    Dan kom je even terug om te kijken hoe deze wereld verloopt. Na een klein halfjaar hier gespeeld te hebben en dus ook binnen Fresh, en dan lees je dit. Dat is wel erg triest hoor, na mijn idee hoor je die voorwaarden na te komen zoals hierboven benoemd werd. Het lijkt er op dat spelers niet...
  5. Ultimate Angel

    Golden Awards

    Nee sorry ik stop er toch echt mee na W72.
  6. Ultimate Angel

    Golden Awards

    Oh het gaat rustig zijn gangetje Ik zal je wel even op Skype aanspreken zolang je maar niet begint dat ik nog een wereld wil spelen:p
  7. Ultimate Angel

    Golden Awards

    Dat begrijp ik helemaal het is wel een van mijn favoriete spelers om er bij te hebben. :)
  8. Ultimate Angel

    Golden Awards

    Dat Dorine goed kan verdedigen dat kan ik als co van haar wel bevestigen (al is het dan niet op deze wereld dat ik co van haar ben).
  9. Ultimate Angel

    Chemistry - Stabkoning.

    Jammer dat zulke actie(s) maar blijven terugkomen op ongeveer elke wereld. Het zal wel een nieuwe trend zijn dat het eens moet gebeuren op elke wereld. In ieder geval goed om te zien dat de leiding van TBS goed gehandeld heeft.
  10. Ultimate Angel

    Top/Flop spelers

    Ik weet niet zeker of Randy hier speelt,, maar speelde wel binnen Cas1 op Ducktator dacht ik. Al kan kan ik mij wel echt herinneren dat Randy op Cas1 een prima leider en speler was:)
  11. Ultimate Angel

    WERF - Hulp voor nieuwe/onervaren spelers

    Leuk infinitief, dan kunnen ook eindelijk minder ervaren spelers een Casual spelen waar het voor bedoelt is. @Duckje of @famdecibel kan dit ook niet als PM doorgestuurd worden op Cas9 of is dat al gedaan door jullie?
  12. Ultimate Angel

    Page 2: Een blik op de edelfase

    Leuk topic dat geeft het AF wel een ware boost.
  13. Ultimate Angel

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Allereerst leuk infinitief en ik heb me maar eens voorgenomen om dan eens mee te doen. Deze wereld zal tevens wel mijn laatste wereld worden, al had ik dit ook al eens eerder beloofd. Al blijft het een leuk spelletje om te spelen. Al ben ik wel zeer benieuwd waar ons account onder gaat vallen...
  14. Ultimate Angel

    Top/flopspelers

    De oude eigenaar van The Incredible Tiger die destijds op Casual 1 heeft gestabt, die is al een tijdje gestopte meende ik.
  15. Ultimate Angel

    Spotprenten

    Ik ga hier niet teveel over uitweiden. De wereld zat vol met runners, stabbers, overlopers, hackers etc. Dit was in beide stammen het geval. Ik heb de wereld gewonnen hoor, maar ben er allesbehalve trots op.
Bovenaan