De nieuwste activiteit van trick shot

• trick shot reageerde op het bericht van Flaviuz in het topic Oorlogstopic: Algemeen met Leuk Leuk.
    Ik heb dit topic zojuist doorgenomen ter ontspanning, maar man wat een hoop gezwets las ik hier zeg :p Ik probeer in 1 post te reageren...
  • trick shot reageerde op topic Oorlogstopic: Algemeen.
    Blijft een bizarre wereld die tw wereld hoe mensen zo vol van zichzelf kunnen raken door een spel hahahah.
  • trick shot reageerde op het bericht van Flaviuz in het topic Oorlogstopic: Algemeen met Leuk Leuk.
    Een mooie post, nog eens een oerdegelijk oorlogstopic, joepie! Van mij persoonlijk even een korte reactie; ik ben een van die mensen...
  • trick shot reageerde op het bericht van Roald97 in het topic Oorlogstopic: Algemeen met Leuk Leuk.
    Het breken van een stamcluster door een aanzienlijk percentage van de dorpen uit het hart van kleine rimstam rekruteren afdoen als...
  • trick shot reageerde op het bericht van Rob. in het topic Top/flop spelers met Leuk Leuk.
    Nap mag dan wel zijn afgelopen, maar een blitz doen met voorkennis op een account dat tot enkele uren ervoor in een waan van veiligheid...
  • trick shot reageerde op het bericht van Calamus Incendium in het topic Top/flop spelers met Leuk Leuk.
    Oh en nog 1 ding over de afgelopen werelden. Op w72 werd een soortgelijke recruit gedaan, ook op dezelfde manier waar een speler te...
  • trick shot reageerde op het bericht van RagingTwelvie in het topic Top/flop spelers met Leuk Leuk.
    Als er binnen Exitus aan edellijnen gewerkt wordt terwijl kip ondertussen rustig aan het plannen is om naar een andere stam over te...
  • trick shot reageerde op het bericht van Calamus Incendium in het topic Top/flop spelers met Leuk Leuk.
    Kan je me dan even uitleggen hoe het recruiten van een speler bij Exitus niet die stam dwars zit. Dit ontschiet me even volledig.
  • trick shot reageerde op het bericht van Curiosity in het topic Top/flop spelers met Leuk Leuk.
    Toch grappig dat de hele wereld lang het Spread/Rots/N1 kamp volledig mag afgeven op Imago, maar zodra Imago een reden heeft het terug...
  • trick shot reageerde op topic Golden Awards.
    Okee verkeerd benoemd mijn fout speel het spel niet meer nadat ik zag hoe het was verandert... maar vindt je dit dan een eerlijke manier...
    Kijk het verschil tussen de vanquisher en en twee andere spelers rond dezelfde tijd begonnen en dan durft hij nog een vraagteken te...
    Ten eerst waarom zou het zo niet werken? Ieder zijn eigen manier van reactie geven volgens mij. Ten tweede over de onderbouwing was de...
    Kijk leg mij maar uit hoe je zo snel kan groeien dan praten we verder.
    Spreekt boekdelen
    Toont veel respect dit ;) en sterke argumenten hoor.