Recente inhoud door TranquilloPorFavor

  1. Beleid rond Clusterfucks vanuit Method

    Er niet met normale aanvallen doorkomen weet Keierholy sinds vanavond alles van
  2. Beleid rond Clusterfucks vanuit Method

    Is niks mis met een cf, zolang t maar geen bb is.
  3. Beleid rond Clusterfucks vanuit Method

    Je kunt er lang of kort over lullen, elke wereld is er weer gezeik mbt CF's. Reden waarom deze CF's vaak plaatsvinden is omdat de desbetreffende persoon vaak bang is om het op een eerlijke manier te spelen. Laag heel laag vanuit Method. Om het over de slechte communicatie maar niet te hebben.
  4. Top & Flopspelers

    Is geen sprake van stam verlaten. Zit nog altijd in Ciao. Daarnaast heb ik bij de speler die het dorp naast mijn Hoofddorp edelde aangeven dat ik t niet chill vind dat in m’n cluster gedeeld wordt ivm cf’s Verder heb ik met de speler van wie het dorp is geedeld afgesproken dat hij zou fungeren...
  5. Top & Flopspelers

    Ik ben het met je laatste zin roerend eens <3
  6. Top & Flopspelers

    Tom is een beetje gefrustreerd..
  7. Praathoek

    :cool::cool:
  8. Einde Wereld Awards

    Voormalige / Huidige spelersnaam W66: TranquilloPorFavor Beste speler : Lemonpops - Veel activiteit en de overige stats spreken voor zich. Beste gestopte Speler : Jason Beste stamspeler : Jannes Meest loyale speler (in 't algemeen) : Gert. Veel contact met Gert gehad gedurende de wereld, stond...
  9. Spion in Maai?

    God Exists!
  10. Spion in Maai?

    Leuk om te zien hoe jij in de eigen droomwereldje je eigen invulling geeft aan dingen die er gezegd worden.
  11. Spion in Maai?

    Ook dit is nooit op deze manier door mij gezegd. Je leest niet goed en gaat niet in op weerleggingen t.o.v. jouw forum posts. Je probeert zo hard mogelijk te schreeuwen, in de hoop dat deze weerleggingen geen aandacht krijgen. Met jou is op geen enkele wijze een goede discussie te voeren.
  12. Spion in Maai?

    Ik weet niet wie die gozer is die op Barnix aant posten is (en dan bedoel ik niet J.), maar daar heb ik echt 0.0 respect voor. Het verhaal hoe het op mij over is gekomen is duidelijk uiteengezet, zonder verdere emotie daarin te leggen. Ik neem inderdaad het woord stab in de mond. Dit omdat ik...
  13. Spion in Maai?

    Het lijkt mij dat wanneer je ergens een afspraak maakt, je tijdig aangeeft dat niet doorgaat. Maar misschien heb ik een andere opvoeding gehad.
  14. Spion in Maai?

    Ik zal een korte toelichting geven op de situatie, aangezien er behoorlijk gespeculeerd wordt, en er zaken bij worden betrokken die irrelevant zijn. Van eind september t/m begin oktober is er een NAP geweest tussen Maai en Ax. Tijdens deze NAP is er gezamenlijk met ChefStabVries besproken om...
  15. Spion in Maai?

    Kleine nuance: ik zou ondersteunen bij de aanval op Gendry. Aangezien het plan was dat ik elders volle bak zou gaan.
Bovenaan