Recente inhoud door tompeter

1. tompeter

The New "Hide and Seek" World Order

uhu,stab. Fustercluck heeft geen troepen ofzue, dat er nauwelijks od gescoord wordt.
  2. tompeter

The New "Hide and Seek" World Order

Sylar wordt het nieuwe defaccount van forged of wat is de bedoeling? Die kan dadelijk niemand aanvallen of aangevallen worden. Dat zal leuk worden!
  3. tompeter

Gestolen wachtwoorden

Vanaf bloemkool wordt lastig, gezien ik op dit account kom als ik daar inlog. En als ik een support wil doen met tompeter krijg ik dit.
  4. tompeter

Gestolen wachtwoorden

Goedemorgen, Gezellig dat de wachtwoorden van beide AF accounts van mij veranderd zijn, evenals het wachtwoord van de mail waarop een van de accounts stond. Het andere account ben ik sowieso kwijt, gezien ik de mail niet meer weet van dat account. Beetje jammer, om het zo maar te noemen. Nu kon...
  5. tompeter

[Speeltopic] #243 Weerwolven van Woestijnerdam

kennen jullie onze fuhrer niet :S whauw jongens gebrek aan opvoeding hier:p
  6. tompeter

[Speeltopic] #243 Weerwolven van Woestijnerdam

Succecs allemaal Beast Incarnate.
  7. tompeter

[Inschrijftopic] PRISON PYRAMIDS WvW #243

. Bappos 2. Mylove 3. Frisbee 4. .Timeforplanb 5. Lyonn 6. De Sukke 7. Mikeeeeeee3 8. Smetzak 9. Beast Incarnate. 10. Greengang 11. MOHniels 12. DemocratischeZwijmelaars 13. Dark-knight 14. JessicavD 15. Marwolaeth 16. tompeter
  8. tompeter

[Discussietopic] Uitsluiten van mensen bij wvw

Daarnaast kon abe niet dood. Want abe was 100% wolf en capri moest niet als wolf worden gezien. Enige manier waarop dat zou kunnen was mm zijn uitspraak dat capri wolf was om te buigen, enige manier in mijn ogen was ziener claimen capri te zien en mm in discrediet brengen en hopen dat is gs met...
  9. tompeter

Er was gewoon een kans dat we met het koppel konden winnen. Je speelt om te winnen, tenminste ik dan dus als er nog een kans is grijp ik die. En mijn kans was om sander en MM er uit te krijgen, capri als goedje te kunnen bestempelen en elke dat iemand proberen te lynchen onder het mom van...
  10. tompeter

nou dat is dus niet waar. En dat heb ik ik je ook al aangegeven. Gezien de gekke instellingen met zoveel speciaaltjes dacht ik dat sander en MM GS koppel waren. MM had orakel doorgekregen dus ik moest MM in discrediet brengen maar dat kon niet want hij was bewezen goedje. Sander niet en ik wist...
  11. tompeter

Naja ga me dan maar eens uitleggen wat precies het spelbederf was. Met de dingen die je dan hebt gehoord uit de chat. En de posts die ik heb gemaakt. Want 1 het was niet de intentie en 2 was ik nog nooit gsn koppel plus ik ben nog niet van mening dat ik het spel heb verpest. Maar leg maar uit dan
  12. tompeter

[Discussietopic] Evaluatie spellen/rollen

JA jezus kerel ik ging niet expres wolven aanwijzen ik probeerde gewoon capri te redden, get your facts straigt.
  13. tompeter

Nou vertel me maar waarom je mij wilt uitsluiten? Ik had de voorkennis om de wolven er uit te werken en dat deed ik samen met mijn koppel. Valse vossen claim, valse ziener claim. Het was enkel om capri te kunnen redden. Is dat erg? Lijkt me niet, ik snap dat het voor de wolven niet leuk is...
  14. tompeter

[Speeltopic] WvW #242 House of Horrors

serieus zo'n reactie, beetje jammer had meer van je verwacht