Recente inhoud door To Infinity For Serenity

  1. To Infinity For Serenity

    Feedback nieuwe scriptregels

    Een script iets uit laten uitvoeren om een proces zwaar te versimpelen voor iemand is wat anders dan zelf iets uitvoeren door je persoonlijke kwaliteiten. Scripts haken niet in op de persoonlijke talenten maar maken alles makkelijker om bepaalde prestaties te behalen omdat ze sneller, stabieler...
  2. To Infinity For Serenity

    Feedback nieuwe scriptregels

    Tuurlijk, ik ben ook blij met de vooruitgang die wordt geboekt naar het beperken van altijd privé naar 6 maanden privé maar waarom dit tussen station ertussen laten? Neem aan dat velen van jullie graag zijn/haar spellen met fair-play spelen, waarom zou je überhaupt die oneerlijke voordelen...
  3. To Infinity For Serenity

    Feedback nieuwe scriptregels

    Ten eerste wil ik nogmaals even kwijt dat ik blij ben dat er eindelijk aandacht wordt geschonken aan het aanpassen van de gehele situatie omtrent de scripts, het mocht eens tijd worden. Ten tweede ben ik blij om te zien dat het idee dat ik heb opgeworpen in de community denktank (het integreren...
  4. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

    Iedereen mag internen, ik zei niet dat jullie het niet mogen doen. Alleen de manier waarop en waarom jullie spelers internen zijn toch wel spotprent waardig als je jullie motieven voor interns vergelijkt met de motieven die achter onze interns zitten ;)
  5. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  6. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

    Nee hoor want er zijn geen andere spelers buiten jand & woodcrake expliciet benoemd in support tickets bij het tribalwars team hiervoor ;) En mocht dit nu nog eens worden aangegeven dan zou je toch mogen verwachten dat ze daar niet normaals een ban voor uit durven te delen... Maar goed, tijd...
  7. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

    Leuk dat je het vraagt. Niet echt het topic om er uitgebreid op te reageren maar ga het toch lekker doen omdat ik mijn AF post over de gehele situatie nooit heb afgemaakt. Als het je allemaal niet boeit (of je handen er niet aan wilt branden net zoals het tribalwars team) dan kun je dit bericht...
  8. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  9. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  10. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  11. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  12. To Infinity For Serenity

    Spotprenten

  13. To Infinity For Serenity

    Het trieste gezelschap, Rain.

    RA en BA zijn al vanaf het begin van de afspraken aangekaart als BG's en mogen intern dorpen aan elkaar doorgeven omdat die dorpen al in het bezit waren bij deze partijen bij het aangaan van de regels en zijn daarom geen illegale cf's. Dit is anders in het geval bij Rain waarbij Rain nieuwe BG's...
  14. To Infinity For Serenity

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Klopt, misschien is het iets lastiger te combineren maar de mogelijkheid was er tenminste. :p In tegenstelling tot bijvoorbeeld een eerder voorval waarbij lancel (Rain) cf's heeft gelegd op illegale wijze door spelers te edelen in het vijandige cluster door dorpen te edelen die destijds niet weg...
  15. To Infinity For Serenity

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Er is alleen een flink verschil tussen: Het edelen van een vijand en daarbij legale cf's pakken VS Nieuwe bg's rekruteren na de gemaakte afspraken en vervolgens de dorpen van hun internen IN het vijandige cluster en daarbij dus illegale cf's pakken Mb's vallen ook gewoon onder de vijand dus...
Bovenaan