Recente inhoud door Tjeerdvs

  1. De dorpentellers

    Spelers: 250 Bb's 1200 Totaal: 1450
  2. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Kan dat niet? Bedoelde iig de spelers die hier enorm veel pakketjes en bonussen binnenhalen met de events:
  3. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Los ervan dat ik het eens ben met de mening dat Casualwerelden veel meer bb's mogen bevatten vraag ik me af of het hele probleem niet is opgelost als er enkel beginnende spelers op Casual gaan spelen (die overstappen omdat ze de andere werelden te moeilijk vinden of echt weinig tijd hebben...
  4. Rate the Player

    Even for the record; niet afgerond 4.2, dat klinkt iets positiever
  5. Rate the Player

    @.The Unwanted Men. -Punten Speler is na ongeveer een maand gestart op Casual 10 en heeft ondertussen toch de 18e plaats weten te bemachtigen met ruim 830k aan punten, helemaal niet slecht! Gisteren de grens van 100 dorpen gepasseerd, dat is ook wel een vermelding waard. 9/10 -ODA Eigenlijk...
  6. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ik vind het een goed idee. Cas10 kan soms beter BBWars heten dan TribalWars
  7. Self Updating Maps Hezhi NLP10

    Haha, ja, je weet dat ik je grootste fan ben. Is vooral bedoeld om de explosieve groei van de beste stam te monitoren. Dan heb ik het uiteraard over Circle
  8. Self Updating Maps Hezhi NLP10

    Mooie kaartjes! Is er ook een manier om kaartjes van data terug te kijken zodat je het verloop ziet?
  9. Topstammen

    En goed idee op het forum wat leven in te blazen
  10. Topstammen

    Mooi toelatingsbeleid voor Rain wel:D. Helaas is Circle nog steeds de beste ;)
Bovenaan