Recente inhoud door tijndijk

  1. Praathoek #25

    Haha gaan we weer? Voor de 2e keer, jij zegt dat het er 21 waren...ik denk minder. Hoe dan ook er zit een wezenlijk verschil in het met voorbedachte rade beginnen met x+ accounts en die te gebruiken om andere dorpen te clearen en die accounts te internen. En het op 1 account beginnen, door de...
  2. Praathoek #25

    Of het er 21 waren, dat weet ik niet, maar het waren er wel meer dan 5. En ja, daarin heb je gelijk, dat had anders gekund. Waarbij ik het ook nog een wezenlijk verschil vind met of je in het begint zonder moeite dorpjes krijgt, of je met kleinere stammen de grootste stam aan wilt pakken. Hoe...
  3. Praathoek #25

    Hahah nou ik kan je vertellen dat ik daar samen met een vriend op 1 account begonnen ben en verder hebben we iedereen in tijdens de wereld ontmoet. Dus beetje zwak dit. Het boost gezeur kan je slap vinden, maar ik blijf het vaag vinden dat er meerdere spelers een stam joinen, leaven en...
  4. Praathoek #25

    Ik heb inderdaad een pm gehad met info, in deze pm staat dat Darkhaico het dorp aan Minty gegeven heeft en Minty graag zou willen helpen omdat hij zo opkijkt tegen Minty. Ik heb ook aangegeven dat degene die dat bericht gestuurd heeft, het zelf op het forum mocht zetten...maar dat vond...
  5. Praathoek #25

    Hoe dan ook, dit soort dingen bederven wel mijn spel plezier en het zal helaas van alle tijden blijven. Wat helaas zal leiden tot steeds kleinere werelden.
  6. Praathoek #25

    Ik heb even snel wat bewijs (wat herleidbaar is) opgescharreld. Elvina Oranskaya: Darkhaico: Dan ga ik er stiekem vanuit dat mikeboy ook bij dat groepje hoort (heel de Lock. stam dus). MisterFox zat eerst ook in speer, en daarna is ie geëeeld. En dan kan je mij wijsmaken dat ze later...
  7. Praathoek #25

    Voor mij is deze wereld ook niet wat ik gehoopt had. Mensen boosten alsof het niks is, hebben overal ‘slaafjes’ voor en starten met premade stammen waarmee ze eigenlijk 3/4 aparte stammen mee zouden kunnen maken. Kijk ik snap dat je met je vrienden een stam begint, maar je helpt wel het spel om...
  8. Praathoek #24

    Yeeey, midden februari beginnen en dan halverwege maart verwacht ik al weer klaar te zijn.
  9. Het grote complimententopic

    Ach jongens! Waar hebben we het nog over. Het verleden kan kan je niet meer veranderen. dus ik stel voor dat iedereen de nieuwe classic joined, dan kunnen we het weer opnieuw uitvechten
  10. Het grote complimententopic

    Ik lees allemaal dingen over Cl20, maar ik moet zeggen dat ik daar wel gewoon van genoten heb. To be honest, dat was mijn/onze eerste classic en als ik daar op terug kijk dan hadden we dingen inderdaad anders kunnen doen (zoals niet op vakantie gaan :D. Maar in the end moet ik wel toegeven...
Bovenaan