Recente inhoud door Tijd.

1. Tijd.

Top/flop spelers

Ik had een aantal jaar geleden ook zo'n argument gebruikt voor spionnen haha Viel niet goed in de smaak, iedereen triggered
  2. Tijd.

Top/flop spelers

Sinds w38, yep. Ik vind het wel fijn, daarvoor gaf ik weleens echt geld uit voor PA en FA. Sinds w37 nooit meer een cent hoeven uit te geven, totaal niet p2w meer.
  3. Tijd.

Top/flop spelers

Aan 10k pp heb je meer dan genoeg om met de start (tot de eerste aantal dorpen) een top 5 account te krijgen. Zoals iemand zei, kan je in één wereld wel ongeveer 50k+ pp farmen als je het serieus aanpakt Het "probleem" is inderdaad de events. Als je tegen die tijd nog veel pp hebt liggen, dan...
  4. Tijd.

Post je huisdier

Lord-michiel die toen een aanvalbare ban kreeg en weggevaagd werd door KaKaKa :p
  5. Tijd.

Post je huisdier

Haha, w63 was zo mooi "https://www.tribalwars.nl/page/rules" alles wat daar opstaat + alle ongeschreven regels werden verbroken en meer :tongue:
  6. Tijd.

Praattopic

Ik denk dat dit een tunnelvisie fout is van de "pro's". Als je meer dan 5k pp te besteden hebt, dan is een stalrush dag 1 voordeliger. Met LC kan je ook rooftochten he. Ik heb nu 60 lc en rt 4 is over twee uur in ontwikkeling :)
  7. Tijd.

Praattopic

Haha dat verschil in rimfarm en corefarm wordt gigantisch. Snel iedereen, vlucht uit die armoedige core, laten we van w73 een donut maken :)
  8. Tijd.

Top & Flopspelers

Haha, wilde er net een post over maken, rover scheelt maar 126 gs uiteindelijk, echt ziek xD
  9. Tijd.

Top & Flopspelers

Conclusie is dat echt geld bijna geen invloed erop heeft. Op w61 zijn twee accounts die meer dan 500 euro hadden uitgegeven erg snel weggespeeld. Het gaat nog steeds om skills
  10. Tijd.

Top & Flopspelers

Je hebt gelijk trouwens, dat was boosten voor wie het eerste de 100m gefarmd had, niet rover. My bad
  11. Tijd.

Top & Flopspelers

Wel, 100% zeker dat het telde voor rover v/d dag op w37 edit: Onwaar
  12. Tijd.

Top & Flopspelers

Niet mee eens. Aan 5k pp heb je meer dan genoeg om rang 1 te worden op een actief account dat goed is in starten. Daarnaast kan je op 1 wereld meer dan 30k pp farmen
  13. Tijd.

Top & Flopspelers

14. Tijd.

Top & Flopstammen

Zoveel drama over zo weinig. Deze wereld is echt super braaf tot nu toe. Ik zag iemand ook al verheerlijken "hoe het vroeger was". Dat is volgens mij selectief herinneren. Ook in de vroege werelden was er sprake van dingen die nog veel erger waren dan de dingen die hier gebeurd zijn...
  15. Tijd.

Top & Flopstammen

Dit is echt goud, schrijf ajb meer. Ik haal de popcorn erbij. Zou je ook een romcom/drama willen schrijven en produceren? Lijkt me wel iets voor jou
Bovenaan