Recente inhoud door Tigor93

1. Tigor93

[Inschrijftopic] WvW #320 wie leid, zal lijden?

Ligt eraan hoe je het bekijkt he ;) Ik heb ze wel altijd gelijmd niet voor niks toch?
  2. Tigor93

Nee nog niet getrouwd ^^ wel al 12 jaar samen daar kan onlineboys niet tegen op hoor!
  3. Tigor93

Jongens, Fam allereerst mijn excuses ik heb die van jou echt over het hoofd gezien. Ik heb voor jou inschrijving de lijst gekopieerd en in excel gedropt, en ben van daar uit verder gegaan zonder nog te checken. Toen heeft CI mij een pm gedaan. En heb ik hem toegevoegd. Als er zo iets gebeurt...
  4. Tigor93

[Inschrijftopic] Potje WvW #321

21. Tigor
  5. Tigor93

[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

+ ze hadden wel een doodswens op ILT zowel jager als heks als wolven hadden hem als target :D
  6. Tigor93

Was ook deels mijn fout dat het niet in de instelling stond. maar gezien het een kort potje was had ik in mijn ogen zilverbloedje bij de speciaaltjes staan dus wel gewelpt kon worden. ook de overwinningsvoorwaarden my bad. :D daarom dat ik er niet te veel meer op antwoorden om zo min...
  7. Tigor93

Deadline Lynch dag 4 Lunch dag 4 Bappos is lynch hij was Denduvel is lunch hij is Dat betekent dat de slechtjes gewonnen hebben. @arbeitman en @killingsspreeee 1. DenDuvel 1. burger 2. DenDash 2. dorpsoudste 3. DenTime 3. welp 4. DenILT 4. burger 5. DenCombino 5. burger...
  8. Tigor93

Deadline Dag 3 Lynch Combino is lynch hij was: Lunch Mohniels werd lunch hij was Inactiviteitsdode; CI was te inactief hij sterft als
  9. Tigor93

Uitslag kan vanavond later zijn. (Dochter heeft haar slaapkuren weer)
  10. Tigor93

Dag 2 Lynch bappos 4 Time 4 Pr0sieb 1 Combino 1 dash 1 mohniels 1 BM stem is doorslaggevend. Time is lynch hij was Lunch Pr0blieeb werd lunch hij was Extra dode Candiu liet het leven zij was
  11. Tigor93

Deadline Bm Stemming ILT 4 Bappos 4 Dash 1 arbeitman 1 Candiu 2 Gelijkspel maar kom hier later op terug Lynch dag 1 Mater 5 Pr0blieeb 4 Combino 1 arbeitman 4 Mater is lynch hij is Lunch ILT was lunch hij is Dat maakt dat Bappos burgemeester word.
  12. Tigor93

@Calamus Incendium doet ook mee met het feestje. Al de rest is ter vervanging
  13. Tigor93

je mag posten Deadline 1 Morgen 22.00 zowel voor lynch als bm!
  14. Tigor93

What Happend? Dag 1 Dag 2 Dag 3