Recente inhoud door Thomas Shelby Jr.

  1. Thomas Shelby Jr.

    TopSpelers/FlopSpelers

    Waren onze eerste edels. Daarna zijn we overgegaan op splitedels op edelclears met tijd tussen. Maar terechte opmerking :)
  2. Thomas Shelby Jr.

    TopSpelers/FlopSpelers

    Met onze eerste 2 antisnipes hebben we 1500 ZC gemold... Jammer gewoon dat de laatste antisnipe niet lukte :) en anders was er door zijn strakke snipe idd sowieso een edel doodgelopen. Daarvoor credits naar fret
  3. Thomas Shelby Jr.

    TopSpelers/FlopSpelers

    It is ne levensstijl!
  4. Thomas Shelby Jr.

    TopSpelers/FlopSpelers

    Fijne snipes, dat zeker. Enkel jammer dat je nu je dorpen weggeeft aan .legendary en er mee samenwerkt om op onze edels te laten recappen.
  5. Thomas Shelby Jr.

    De bende van SF! (en Melt)?

    Ik zou me graag willen distantiëren van deze kluns, vooraleer ik even zielig overkom!
  6. Thomas Shelby Jr.

    Het grote complimententopic

    En ik maar sparen gvd...
  7. Thomas Shelby Jr.

    Het grote complimententopic

    uiteindelijk heeft @Theo Walcott. hem gemaakt, maar toch bedankt :p
  8. Thomas Shelby Jr.

    Het grote complimententopic

    Je bent gewoon boos omdat je niet kan loggen want robbe en ik zijn verslaafd xx
  9. Thomas Shelby Jr.

    Top/Flopstammen

    Je zal me nooit zien discussieren over iets waar ik weinig over weet of enkel aannames van maak. Dus dat is voor mij perfect OK. Hier werden gewoon (weeral) aannames gemaakt en luid op uitgesproken met maar 1 doel. Tegenpartij zwartmaken en van zaken betichten. Ik weet dat dit onderdeel is van...
  10. Thomas Shelby Jr.

    Top/Flopstammen

    Als je ergens niets van weet, kan je er het best gewoon over zwijgen. X Joren
  11. Thomas Shelby Jr.

    Top/Flopstammen

    Ik ben onderdeel van die stomme René zijn premade! SUPRISE! Volgebde week maken we een andere bekend xx
  12. Thomas Shelby Jr.

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Tyrant flop want een stabbers zeg Dit topic is het slechtste van de afgelopen Jaren Too hot to is de grootste wannabe op het forum en houdt beter zijn mond vooralleer die het erger maakt. Oh, is ditniet golden awards??? Jammer. Dat las ik tenminste graag Xx
  13. Thomas Shelby Jr.

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Stab!! neen, toch geen stab! welles nietes welles nietes doe iets neen, doe jij iets neen jij neen jij Zoiets, of dat heb ik tochbegrepen.
  14. Thomas Shelby Jr.

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Leest iemand dit behalve de betrokken partijen? Want anders graag een neutrale samenvattig. Lijkt me veel gelul met maar enkele feiten
  15. Thomas Shelby Jr.

    Praathoek

    Mijn rug doet oprecht pijn van het carrien van deze kerel,... maarja, we willen niemand buitensluiten ;)
Bovenaan